Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rrg.7010.6.2022 Przeprowadzenie i przygotowanie zakresu prawnego postępowania o udzielenie zamówieni publicznego realizowanego z programu Polski Ład

Anna Maria Kadłubowska
Gmina Zambrów
Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2022 12:12:00
Składania : 21-03-2022 11:49:00
Otwarcia : 21-03-2022 11:54:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Złacznik nr 1 - Formularz_oferty szacowanie ceny.pdf pdf 189.08 2022-03-14 12:12:00 Kryterium
wzór umowy.pdf pdf 120.82 2022-03-14 12:12:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przygotowanie zamówieni publicznego realizowanego z programu Polski Ład oraz przeprowadzenie jednego postępowania zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych podzielonego oraz zapisami promesy, na trzy lub cztery części zamówi Obsługa prawna - Przygotowanie zamówieni publicznego realizowanego z programu Polski Ład oraz przeprowadzenie jednego postępowania zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych podzielonego oraz zapisami promesy, na trzy lub cztery części zamówienia opisanego we wniosku Polski Ład 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Złacznik nr 1 - Form [...].pdf

wzór umowy.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji publikacja zamówienia do 30/04/2022r - Publikacja postępowania do 30/04/2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Obsługa prawna - Przygotowanie zamówieni publicznego realizowanego z programu Polski Ład oraz przeprowadzenie jednego postępowania zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych podzielonego oraz zapisami promesy, na trzy lub cztery części zamówienia opisanego we wniosku Polski Ład: a. Wyposażenie obiektów użyteczności publicznej w bezobsługowe systemy grzewcze i produkujące energię elektryczną. i. Zakup i montaż urządzeń do CO i CWU: pomp ciepła, kotłów gazowych/olejowych/elektrycznych. ii. Instalacje fotowoltaiczne do 35kW. b. Usunięcie 10 ton azbestu, dotychczas usunięto 30% zalegającego azbestu. c. Oświetlenie uliczne LED, wymian lamp, słupów oraz nowego oświetlenia na terenach objętych MPZP. 2. W zakres przedmiotu Weryfikacja (pod względnym formalnoprawnym) przygotowanych przez Zamawiającego (lub na jego zlecenie) dokumentów w postaci analizy potrzeb i wymagań oraz opisu przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej – w zakresie formalnoprawnych aspektów dokumentacji). Zakres obsługi prawnej 1. Zakres przedmiotu zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego obsługi prawnej projektu pod nazwą: a. Bieżące porady prawne, b. Interpretacja przepisów prawnych, c. Konsultacje prawnicze i udzielanie porad prawnych pracownikom, d. Sporządzanie opinii prawnych na wniosek zamawiającego, e. Weryfikacja dokumentacji dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia oraz przygotowanie projektu dokumentacji formalnoprawnej niezbędnej do ogłoszenia postępowania, w szczególności: i. Specyfikacji warunków zamówienia, ii. Wzorów oświadczeń, iii. Do czterech wzorów oferty, iv. Istotnych postanowień – do czterech projektów umów: o dostawy i montaż urządzeń w ramach wyposażenia obiektów użyteczności publicznej w bezobsługowe systemy grzewcze i produkujące energię elektryczną, wykonanie robót w postaci usunięcia azbestu, dostawa i montaż oświetlenia. f. Doradztwo prawne w trakcie trwania postępowania m.in. w zakresie udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców, wyjaśnień do treści SWZ. g. Doradztwo prawne na etapie oceny pod kątem formalnoprawnym złożonych ofert. h. Doradztwo prawne na każdym etapie postępowania, w tym sporządzanie projektów/wzorów niezbędnych dokumentów w postępowaniu, w szczególności: protokołu postępowania, informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej itp. (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
5 Termin Realizacji umowy - Zakończenie czynności do 31/07/2022r. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 467