Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Rrg.7010.6.2022 Przeprowadzenie i przygotowanie zakresu prawnego postępowania o udzielenie zamówieni publicznego realizowanego z programu Polski Ład

Anna Maria Kadłubowska
Gmina Zambrów
Deadlines:
Published : 14-03-2022 12:12:00
Placing offers : 21-03-2022 11:49:00
Offers opening : 21-03-2022 11:54:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Złacznik nr 1 - Formularz_oferty szacowanie ceny.pdf pdf 189.08 2022-03-14 12:12:00 Criterion
wzór umowy.pdf pdf 120.82 2022-03-14 12:12:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przygotowanie zamówieni publicznego realizowanego z programu Polski Ład oraz przeprowadzenie jednego postępowania zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych podzielonego oraz zapisami promesy, na trzy lub cztery części zamówi Obsługa prawna - Przygotowanie zamówieni publicznego realizowanego z programu Polski Ład oraz przeprowadzenie jednego postępowania zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych podzielonego oraz zapisami promesy, na trzy lub cztery części zamówienia opisanego we wniosku Polski Ład 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2699 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Złacznik nr 1 - Form [...].pdf

wzór umowy.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji publikacja zamówienia do 30/04/2022r - Publikacja postępowania do 30/04/2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Obsługa prawna - Przygotowanie zamówieni publicznego realizowanego z programu Polski Ład oraz przeprowadzenie jednego postępowania zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych podzielonego oraz zapisami promesy, na trzy lub cztery części zamówienia opisanego we wniosku Polski Ład: a. Wyposażenie obiektów użyteczności publicznej w bezobsługowe systemy grzewcze i produkujące energię elektryczną. i. Zakup i montaż urządzeń do CO i CWU: pomp ciepła, kotłów gazowych/olejowych/elektrycznych. ii. Instalacje fotowoltaiczne do 35kW. b. Usunięcie 10 ton azbestu, dotychczas usunięto 30% zalegającego azbestu. c. Oświetlenie uliczne LED, wymian lamp, słupów oraz nowego oświetlenia na terenach objętych MPZP. 2. W zakres przedmiotu Weryfikacja (pod względnym formalnoprawnym) przygotowanych przez Zamawiającego (lub na jego zlecenie) dokumentów w postaci analizy potrzeb i wymagań oraz opisu przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej – w zakresie formalnoprawnych aspektów dokumentacji). Zakres obsługi prawnej 1. Zakres przedmiotu zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego obsługi prawnej projektu pod nazwą: a. Bieżące porady prawne, b. Interpretacja przepisów prawnych, c. Konsultacje prawnicze i udzielanie porad prawnych pracownikom, d. Sporządzanie opinii prawnych na wniosek zamawiającego, e. Weryfikacja dokumentacji dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia oraz przygotowanie projektu dokumentacji formalnoprawnej niezbędnej do ogłoszenia postępowania, w szczególności: i. Specyfikacji warunków zamówienia, ii. Wzorów oświadczeń, iii. Do czterech wzorów oferty, iv. Istotnych postanowień – do czterech projektów umów: o dostawy i montaż urządzeń w ramach wyposażenia obiektów użyteczności publicznej w bezobsługowe systemy grzewcze i produkujące energię elektryczną, wykonanie robót w postaci usunięcia azbestu, dostawa i montaż oświetlenia. f. Doradztwo prawne w trakcie trwania postępowania m.in. w zakresie udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców, wyjaśnień do treści SWZ. g. Doradztwo prawne na etapie oceny pod kątem formalnoprawnym złożonych ofert. h. Doradztwo prawne na każdym etapie postępowania, w tym sporządzanie projektów/wzorów niezbędnych dokumentów w postępowaniu, w szczególności: protokołu postępowania, informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej itp. (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
5 Termin Realizacji umowy - Zakończenie czynności do 31/07/2022r. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 447