Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-677/22/43/AG Serwis urządzeń na gwarancji w nowooddanych oraz remontowanych obiektach KSP

Termin:
Zamieszczenia : 11-03-2022 14:11:00
Składania : 22-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 22-03-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 402.06 2022-03-11 14:11:00 Postępowanie
SWZ- WZP-677.22.43.AG.docx docx 305.82 2022-03-11 14:11:00 Postępowanie
SWZ- WZP-677.22.43.AG.pdf pdf 1883.5 2022-03-11 14:11:00 Postępowanie
Załączniki do edycji.docx docx 230.26 2022-03-11 14:11:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 132.5 2022-03-22 12:34:52 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 431.6 2022-03-22 12:34:52 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 168.03 2022-04-06 15:03:34 Publiczna wiadomość
informacja o uniewaznieniu.pdf pdf 71.11 2022-04-13 14:43:35 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd. nr 2-7,11, 12, 14 .pdf pdf 191.62 2022-04-13 14:44:17 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 160.86 2022-04-25 14:21:09 Publiczna wiadomość
informacja o uniewaznieniu postepowania.pdf pdf 55.07 2022-04-25 14:22:35 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 541.03 2022-05-20 12:10:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-20 12:10 Piotr Sobieraj Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-04-25 14:22 Piotr Sobieraj Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniach nr 16 i nr 21.

informacja o uniewaz [...].pdf

2022-04-25 14:21 Piotr Sobieraj Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zadanie nr. 10, 15, 17-19, 22-24, 26.

informacja o wyborze [...].pdf

2022-04-13 14:44 Piotr Sobieraj Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zd. nr 2-7, 11, 12, 14,

informacja o wyborze [...].pdf

2022-04-13 14:43 Piotr Sobieraj Informacja o unieważnieniu postępowania w zd. nr 25

informacja o uniewaz [...].pdf

2022-04-06 15:03 Piotr Sobieraj Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej Zadanie nr 1, 8, 9, 13,20, 27.

informacja o wyborze [...].pdf

2022-03-22 12:34 Piotr Sobieraj Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

informacja z otwarci [...].pdf

2022-03-22 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 598.887,00 PLN brutto, w podziale na zadania:
1. Zadanie nr 1 - 35.424,00 PLN brutto;
2. Zadanie nr 2 - 50.184,00 PLN brutto;
3. Zadanie nr 3 - 118.080,00 PLN brutto;
4. Zadanie nr 4 - 16.531,20 PLN brutto;
5. Zadanie nr 5 - 24.796,80 PLN brutto;
6. Zadanie nr 6 - 8.265,60 PLN brutto;
7. Zadanie nr 7 - 40 344,00 PLN brutto;
8. Zadanie nr 8 - 5.658,00 PLN brutto;
9. Zadanie nr 9 - 3.075,00 PLN brutto;
10. Zadanie nr 10 - 46.248,00 PLN brutto;
11. Zadanie nr 11 - 8.856,00 PLN brutto;
12. Zadanie nr 12 - 7.872,00 PLN brutto;
13. Zadanie nr 13 - 2.952,00 PLN brutto;
14. Zadanie nr 14 - 4.132,80 PLN brutto;
15. Zadanie nr 15 - 4.231,20 PLN brutto;
16. Zadanie nr 16 - 11.808,00 PLN brutto;
17. Zadanie nr 17 - 13.284,00 PLN brutto;
18. Zadanie nr 18 - 19.962,00 PLN brutto:
19. Zadanie nr 19 - 7.872,00 PLN brutto;
20. Zadanie nr 20 - 3.173,40 PLN brutto;
21. Zadanie nr 21 - 43.542,00 PLN brutto;
22. Zadanie nr 22 - 37.884,00 PLN brutto;
23. Zadanie nr 23 - 25.338,00 PLN brutto;
24. Zadanie nr 24 - 37.392,00 PLN brutto;
25. Zadanie nr 25 - 13.776,00 PLN brutto;
26. Zadanie nr 26 - 6.642,00 PLN brutto;
27. Zadanie nr 27 - 1.599,00 PLN brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 490