Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-03-2022 13:42:00 |
Składania : | 18-03-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 18-03-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel:
506-866-192, 15-832-34-71 (Krzysztof Sieja-kierownik adm.-gosp. ZSCKR w Sandomierzu)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-21 14:00 | Zamówienia Publiczne | Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu przedstawia wyniki z wyboru oferty w powyższym postępowaniu/ |
2022-03-18 12:36 | Zamówienia Publiczne | Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu przesyła informację z otwarcia ofert biorących udział w powyższym postępowaniu. |
2022-03-16 15:51 | Zamówienia Publiczne |
Dzień
dobry.
Zamawiający
ZSCKR
w
Sandomierzu
odpowiada
na
pytanie
Dostawcy: "1.Dotyczy podpunktu b z paragrafu 2 Zał nr 1 do Formularza ofertowego: W podpunkcie tym jest informacja o przekazaniu Zamawiającemu przy odbiorze danych zakładu serwisowego, który będzie wykonywał usługi w zakresie serwisowania. W załączniku numer 3 w rubryce INNE można znaleźć informację: Wykonanie serwisu będzie się odbywało w serwisie wskazanym przez Zamawiającego. Czy w związku z tym, iż oferta ma uwzględniać obsługę serwisową w okresie gwarancji, wystarczy wskazać listę autoryzowanych stacji obsługi, które daną usługę mogą realizować bezpłatnie? 2.Dotyczy podpunktu c z paragrafu 2 Zał nr 1 do Formularza ofertowego: Czy przez pełną dokumentację techniczną Zamawiający rozumie: książkę serwisową, gwarancyjną, instrukcję obsługi? 3.Dotyczy punktu 2 i 3 z paragrafu 9 Zał nr 1 do Formularza ofertowego: Czy Zamawiający dopuszcza usunięcia tych punktów z Umowy? Odnoszą się do podpunktów, które nie znajdują się w dokumencie." Odpowiedzi Zamawiającego: Ad.1 Zamawiający dopuszcza możliwość że, obsługa serwisowa przedmiotu umowy w okresie gwarancji będzie się odbywać we wskazanych przez Dostawcę na zasadzie listy autoryzowanych stacji obsługi, które daną usługę mogą realizować bezpłatnie. Ad.2 Przez pełną dokumentację techniczną Zamawiający rozumie: książkę serwisową, gwarancyjną, instrukcję obsługi, dokumenty dostarczone w języku polskim. Ad.3 Punkt 2 i 3 paragrafu 9 w Zał nr 1 do Formularza ofertowego istotnie stanowią oczywistą pomyłkę pisarską i odnoszą się do podpunktów, które nie znajdują się w powyższym dokumencie. Zamawiający traktuje ten zapis jako omyłkę pisarską i dopuszcza usunięcia tych punktów z Umowy. |
2022-03-15 14:09 | Zamówienia Publiczne |
Dzień
dobry. Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu odpowiada na pytanie Dostawcy: "Proszę o informację, co kryje się pod pozycją numer "4. Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"" w polu "Kryteria i warunki formalne" dostępne na platformie zakupowej oraz czy w celu przedstawienia oferty uwzględniającej bezpłatne koszty obsługi serwisowej w okresie gwarancji Zamawiający jest w stanie określić również parametr przebiegu, do jakiego ma obowiązywać bezpłatna obsługa serwisowa zgodna z planem przeglądu (konieczna do zachowania gwarancji)?" Ad.1: Koszty dodatkowa-stała klauzula formularza ofertowego. Przez koszty dodatkowe rozumiemy przygotowanie przedmiotu umowy dla Zamawiającego. lub jego bezpłatne dostarczenie przez Dostawcę do Zamawiającego.-koszt nie podnoszący ceny dostawy. Jednak w tym przypadku Zamawiający dopuszcza obiór pojazdu od Dostawcy na swój koszt.(Przyjazd po pojazd po stronie Zamawiającego. Ad.2: Zamawiający jest w stanie szacunkowo przyjąć roczny parametr przebiegu pojazdu na poziomie przedziału od:15.000km do: 20.000km, do jakiego ma obowiązywać bezpłatna obsługa serwisowa zgodna z planem przeglądu (konieczna do zachowania gwarancji) |
Komunikaty