logo
Marcin
Kurpas
   

Szkoła Policji w Katowicach

Aukcja elektroniczna: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania „Wymiana instalacji odgromowej na wybranych budynkach Szkoły Policji w Katowicach". (ID 582015)

Data rozpoczęcia: 04-03-2022 14:30:00

Do końca: unieważniono

Wartość aktualnie najniższej oferty wynosi: 0.00 PLN
Ile wynosi minimalne postąpienie? 200.00 PLN
Jaka jest maksymalna wartość zamówienia? 3 690.00 PLN
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? 3 min.
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? najniższej
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? Tak
Klasyfikacja ofert w cenach brutto
rozwiń

icon Wymagania wystawiającego

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania „Wymiana instalacji odgromowej na wybranych budynkach Szkoły Policji w Katowicach”.

1.      Zakres opracowania dokumentacji obejmuje:

      -        projekt budowlany – 3 egz.,

      -        przedmiar robót – 3 egz.,

      -        specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.,

      -        kosztorys inwestorski – 2 egz.,

2.     Komplet ww. dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu w postaci elektronicznej na nośniku CD w wersji oryginalnej utworzonej przez poszczególne programy projektowe oraz kosztorysowe w tym *.ath jak również przekonwertowane do formatu *.pdf.

3.      Zakres przewidywanego remontu obejmować będzie w szczególności wymianę instalacji odgromowej na budynku „S”- część administracyjna tj. demontaż istniejącej instalacji odgromowej, montaż zwodów poziomych i pionowych, złączy kontrolnych, przewodów uziemiających oraz wykonanie uziomów szpilkowych. Zwody pionowe należy zaprojektować podtynkowo z odtworzeniem elewacji oraz cokołu.

4.      Budynek „S” – część administracyjna jest w kształcie prostokąta o wymiarach około 28,5 m x 6,5 m i wysokości 3 m, pokryty papą z istniejącą instalacją odgromową oraz czteroma zwodami pionowymi.

5.      Istniejąca instalacja odgromowa wymaga wymiany z uwagi na zużycie elementów oraz dostosowanie do istniejących przepisów.

6.      Zamawiający umożliwi wgląd do posiadanej dokumentacji projektowej budynków
po wyborze Wykonawcy. Zamawiający nie dysponuje dokumentacją techniczną
w wersji elektronicznej.
 

Uwaga 1:

Zamawiający proponuje wizję lokalną miejsca remontu, którą wyznacza na dzień
28 lutego
2022 r. o godzinie 9.00.

Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza wizję lokalna w innym terminie.

Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami
są: st. asp. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516432 lub
tel. 693-410-002 oraz Pani Iwona Stępień starszy inspektor Wydziału Zaopatrzenia
tel. 47 8516365 lub tel. 500-327-890 w dni robocze w godzinach 8:00-15:00.

Uwaga 2:

Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia aukcji elektronicznej.




icon Komunikaty wystawiającego

  • 2022-03-04 14:37 Marcin Kurpas Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Błąd wprowadzenia aukcji elektronicznej.

icon PRZEDMIOT ZAPYTANIA Odśwież widok transakcji

Oferty wyświetlane są w cenach brutto
LP Nazwa towaru opis i załączniki Ilość /JM
Cena max brutto/JM
1 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania „Wymiana instalacji odgromowej na wybranych budynkach Szkoły Policji w Katowicach". Zakres przewidywanego remontu obejmować będzie w szczególności wymianę instalacji odgromowej na budynku „S”- część administracyjna tj. demontaż istniejącej instalacji odgromowej, montaż zwodów poziomych i pionowych, złączy kontrolnych, przewodów uziemiających oraz wykonanie uziomów szpilkowych. Zwody pionowe należy zaprojektować podtynkowo z odtworzeniem elewacji oraz cokołu. 1 szt. 3690.00 PLN
Wartość oferty:

Legenda:

  •  Miejsce w rankingu  |
  • Oferta prowadząca  |
  • Oferta ex aequo (na równi)  |
  • Wartość wyższa od maksymalnej |