Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.1.2022 Zakup, dostawa i rozładunek kompostowników i kontenerów, w podziale na 2 części: Część 1 - zakup, dostawa i rozładunek kompostowników, z prawem opcji. Część 2 – zakup, dostawa i rozładunek kontenerów zadaszonych oraz kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

Danuta Hubczyk
Gmina Skoczów
Termin:
Zamieszczenia : 02-03-2022 15:30:00
Składania : 10-03-2022 08:00:00
Otwarcia : 10-03-2022 08:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 136.44 2022-03-02 15:30:00 Postępowanie
SWZ i załączniki 1-2.pdf pdf 3903.55 2022-03-02 15:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_OPZ.pdf pdf 251.19 2022-03-02 15:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_PPU_cz.1.pdf pdf 1101.5 2022-03-02 15:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_PPU_cz.2.pdf pdf 1002.99 2022-03-02 15:30:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi_1.pdf pdf 62.5 2022-03-04 14:33:42 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi_2.pdf pdf 90.17 2022-03-04 14:35:05 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi_3.pdf pdf 207.75 2022-03-07 14:54:53 Publiczna wiadomość
załączniki 1-2.docx docx 83.83 2022-03-08 12:18:59 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi_4 - dot. cz.2.pdf pdf 295.19 2022-03-08 16:27:59 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 58.49 2022-03-09 15:31:14 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 125.47 2022-03-10 10:21:32 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku postępowania-cz.1.pdf pdf 144.92 2022-03-15 14:25:15 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku postępowania-cz.2.pdf pdf 136.03 2022-03-15 14:25:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-15 14:25 Patrycja Barszczak Zawiadomienie o wyniku postępowania-cz.1; Zawiadomienie o wyniku postępowania-cz.2

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2022-03-10 10:21 Danuta Hubczyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-03-10 08:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia Zamawiający - Gmina Skoczów – zamierza przeznaczyć kwotę 400 000,00 zł brutto, w tym:
Część 1: 225 000,00 zł brutto
Część 2: 175 000,00 zł brutto
2022-03-09 15:31 Danuta Hubczyk Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

Informacja o kwocie [...].pdf

2022-03-08 16:27 Danuta Hubczyk Pytania i odpowiedzi_4

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2022-03-08 12:18 Patrycja Barszczak załączniki 1-2

załączniki 1-2.docx

2022-03-07 14:54 Danuta Hubczyk Pytania i odpowiedzi_3

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2022-03-04 14:35 Danuta Hubczyk Pytania i odpowiedzi_2

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2022-03-04 14:33 Danuta Hubczyk Pytania i odpowiedzi_1

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 597