Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.2300.3.2022 Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia budynku administracyjno - gospodarczego Nadleśnictwa Olsztynek

Stefan Podsiadłowski
Nadleśnictwo Olsztynek
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2022 12:04:00
Składania : 25-02-2022 12:00:00
Otwarcia : 25-02-2022 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 515-138-569

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis elementów wyposażenia.PDF PDF 2268.33 2022-02-17 12:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 formularz oferty.pdf pdf 164.11 2022-02-17 12:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a formularz wyceny.PDF PDF 630.42 2022-02-17 12:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Oświadczenie.pdf pdf 97.4 2022-02-17 12:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku powiązań.pdf pdf 91.38 2022-02-17 12:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 wykaz dostaw.pdf pdf 189.73 2022-02-17 12:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 6. Wzór umowy.pdf pdf 139.63 2022-02-17 12:04:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 216.52 2022-02-17 12:04:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-03-03 08:35 Rafał Draszek Nadleśnictwo Olsztynek informuję, że w przeprowadzonym zapytaniu ofertowym pn. "Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia budynku administracyjno - gospodarczego Nadleśnictwa Olsztynek" wybrano ofertę firmy ABEA Robert Pierzycki, ul. Stalowa 7, 10-420 Olsztyn, oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego, określone w zapytaniu ofertowym.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia budynku administracyjno - gospodarczego Nadleśnictwa Olsztynek Szczegółowy opis elementów wyposażenia zawiera załącznik nr 1 do postępowania 1 dostawa Nadleśnictwo Olsztynek
Mrongowiusza 35
11-015, Olsztynek
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 65 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Grawancja 10% Gwarancja (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 651