Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZ.272.1.2.2022 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Jolanta Korfanty
Powiat Legnicki
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2022 13:31:00
Składania : 08-03-2022 09:00:00
Otwarcia : 08-03-2022 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zarząd Powiatu Legnickiego zaprasza do składania ofert

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

1. Dane dotyczące zamawiającego:

Powiat Legnicki, pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, telefon (76)7243560, faks (76) 7243406; godziny urzędowania: (pn-pt) 7:30 – 15:30, strona internetowa: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl

2. Tryb udzielenia zamówienia: tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.)

3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Nazwa zadania: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych.

Zakres rzeczowy: Remonty cząstkowe  nawierzchni bitumicznych ciągów dróg powiatowych wskazanych przez Zamawiającego przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej w planowanej ilości 2500 Mg, na terenach gmin: Chojnów, Miłkowice,  Krotoszyce, Prochowice, Kunice, Ruja, Legnickie Pole oraz miast: Prochowice i Chojnów, powiat legnicki, województwo dolnośląskie, w tym:
1) remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów - mechaniczny sposób wbudowania  - planowane 1250  Mg w części 1 (teren miasta i gminy Chojnów, gminy Krotoszyce i gminy Miłkowice) oraz planowane 1250 Mg w części 2 (teren miasta i gminy Prochowice, gminy Kunice, gminy Ruja i gminy Legnickie Pole);
2) roboty zabezpieczające i porządkowe:
a) wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót (zamawiający wymaga zabezpieczenia robót oddzielnym pojazdem z tablicą zamykającą U-26c dla każdej jednostki remontowej),
b) ustawienie i utrzymanie na czas robót oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
c) oznakowanie wyremontowanych odcinków dróg znakami A-28 (sypki żwir) i utrzymanie oznakowania przez okres dwóch tygodni od wykonania remontu,
d) pozostałe roboty wynikające ze specyfikacji technicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdz. IV i rozdz.XXVI SWZ.

4. Termin składania ofert: 08.03.2022 r. do godz. 09:00.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 08d9f205-7cb7-223e-721c-1f0001e68972.pdf pdf 122.97 2022-02-17 13:31:00 Postępowanie
SWZ rozdz. I-XXIV.pdf pdf 387.19 2022-02-17 13:31:00 Postępowanie
SIWZ rozdz. XXV Załączniki.zip zip 461.44 2022-02-17 13:31:00 Postępowanie
SIWZ rozdz. XXVI Dokumentacja techniczna.zip zip 938.08 2022-02-17 13:31:00 Postępowanie
INFORMACJA z otwarcia ofert.pdf pdf 131.54 2022-03-08 12:17:42 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 168.74 2022-03-17 14:19:48 Publiczna wiadomość
INFORMACJA o unieważnieniu czesci 2.pdf pdf 169.03 2022-03-22 13:04:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-22 13:04 Jolanta Korfanty Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z informacją o unieważnieniu części 2 postępowania, załączoną do niniejszego komunikatu.

INFORMACJA o unieważ [...].pdf

2022-03-17 14:19 Jolanta Korfanty Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z rozstrzygnięciem postępowania opublikowanym w załączniku do niniejszego komunikatu.

Informacja o wyniku [...].pdf

2022-03-08 12:17 Jolanta Korfanty Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z informacją z otwarcia ofert załączoną do niniejszego komunikatu.

INFORMACJA z otwarci [...].pdf

2022-03-08 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 1 mln zł brutto, po 500 tys. zł na każdą część.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 916