Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-02-2022 12:51:00 |
Składania : | 18-02-2022 12:32:00 |
Otwarcia : | 18-02-2022 12:37:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Naprawy bieżące - na żądanie zgłaszane telefoniczne lub mailowo w ustalonym czasie naprawy:
• awaria krytyczna (oznaczająca zatrzymanie pracy stacji i brak możliwości sprzedaży) - do 6 godzin na podjęcie naprawy od momentu zgłoszenia;
• awaria niekrytyczna - do 24 godzin na podjęcia naprawy od momentu zgłoszenia.
W cenę usługi wliczone jest sporządzenie raportu określającego stan uszkodzeń oraz sporządzenie kosztorysu określającego niezbędny zakres prac serwisowych oraz zakupu materiałów/części zamiennych niezbędnych do wykonania naprawy. Decyzja o przeprowadzeniu naprawy zostanie podjęta dopiero po ustaleniu jej kosztu i będzie regulowana osobną umową/zleceniem.
Serwis techniczny stacji paliw (interwał czasowy)
Dystrybutor paliwowy:
1. Sprawdzenie stanu technicznego pomp - 3 m-ce
2. Czyszczenie i smarowanie ruchomych części – 12 m-cy
3. Sprawdzenie stanu i napięcia pasków klinowych (regulacja lub wymiana na nowe) - 3 m-ce
4. Sprawdzenie stanu zamocowania i podłączenia silnika - 12 m-cy
5. Sprawdzenie szczelności połączeń hydraulicznych - 3 m-ce
6. Sprawdzenie działania pistoletów nalewczych, czyszczenie i wymiana zużytych podzespołów - 3 m-ce
7. Kontrola stanu połączeń instalacji elektrycznej i automatyki odmierzacza - 3 m-ce
8. Kontrolę i czyszczenie wnętrza dystrybutora - 6 m-cy
9. Sprawdzenie zaworów oddechowych dla instalacji paliwowych - 12 m-cy
System kontroli szczelności i monitoring przecieków:
10. Sprawdzenie komunikacji i stanu sondy i czujnika przestrzeni międzypłaszczowej - 12 m-cy
11. Oczyszczenie, sprawdzenie i konserwację zaworów oddechowych – 12 m-cy
12. Przygotowanie do sprawdzenia oraz sprawdzenie pod względem zgodności z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 22 stycznia 2008 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać zbiorniki pomiarowe, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych – 12 m-cy
13. Legalizacja odmierzaczy wg. norm branżowych i obowiązujących przepisów prawa. Zakres usługi oprócz przeprowadzenia całej procedury legalizacji zawiera również umówienie urzędnika państwowego, który musi być obecny przy tej czynności.
Ponadto:
14. Kontrola zaworów bezpieczeństwa, zaworów oddechowych i przerywaczy płomienia
15. Kontrola wizualna odmierzacza - uszkodzenia mechaniczne elementów konstrukcji i obudowy
16. Szczelność systemu hydraulicznego
17. Stan plomb UM / MID
18. Sprawdzenie dokumentacji legalizacyjnej i serwisowej
19. Sprawdzenie uziemienia odmierzacza
20. Kontrola stanu napięcia pasków klinowych (ewentualna korekta)
21. Kontrola stanu pistoletów paliwowych i węży
22. Kontrola baterii zasilania awaryjnego liczydła
23. Pomiary odgromowe
Inne wymagania
1. Umowa zawarta będzie na okres do 48 miesięcy.
2. Podstawą odbioru prac będą Protokoły odbioru usługi wraz z dołączonymi wynikami wykonanych badań, świadectw sprawdzenia, za każdy magazyn oddzielnie poświadczone przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy.
3. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty wykonania usługi i wystawienia protokołu odbioru usługi.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na terenie stacji paliw ciekłych Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o., ul. Kostrzyńska 46, 66-400 Gorzów Wlkp. w dni robocze od poniedziałku do piątku od 07:30 do 14:00.
5. W przypadku stwierdzenia w trakcie wykonywanych robót usterek sprzętu lub w przypadku zgłoszenia ich przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania oględzin i przedstawienia Zamawiającemu diagnozy i opisu usunięcia awarii w ciągu 48 godzin od chwili powiadomienia Wykonawcy o awarii sprzętu technicznego wchodzącego w skład wyposażenia stacji paliw wykazanych w załączniku nr 1 do umowy. Zgłoszenie awarii przez Zamawiającego wymaga formy pisemnej (w tym również drogą elektroniczną).
6. Wykonawca winien wkalkulować ryzyko wystąpienia awarii i konieczność podjęcia wyżej opisanych działań w poszczególnych cenach jednostkowych usług. Zamawiający udostępni informacje dotyczące wcześniej wykonanych usług naprawczych i serwisowych wykonanych w związku z funkcjonowaniem stacji paliw (z zastrzeżeniem tajemnicy handlowej i/lub przedsiębiorstwa).
7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać badania, ekspertyzy i pomiary konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także wystawić wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich wykonanie. Prace muszą być wykonane z materiałów oraz narzędzi własnych Wykonawcy, posiadających stosowne certyfikaty wymagane obowiązującymi przepisami.
8. Materiały użyte do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji odpadów (woda, guma, czyściwo), które powstaną w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz za dalsze postępowanie z nimi w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
10. Zamawiający nie zabezpiecza dostępu do energii elektrycznej. Wykonawca musi posiadać własne źródło zasilania energii elektrycznej.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów w zakresie, bhp, ppoż. oraz ochrony środowiska w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zachowa w poufności wszystkie informacje jakie pozyskał w związku z realizacją umowy
12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi do Zamawiającego wykazu pojazdów oraz osób, które w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia będą przebywać na terenie siedziby Zamawiającego. Wykaz powinien zawierać: markę i numery rejestracyjne pojazdów, imiona, nazwiska oraz numery dowodów tożsamości.
13. Koszt dojazdu wliczony jest w koszt usługi.
Komunikaty