Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPPR-25/AL/2022 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych

Anna Litwiniuk
Powiat Gdański Oddział: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim (SPPR)
Termin:
Zamieszczenia : 04-02-2022 16:56:00
Składania : 14-02-2022 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1a - formularz oferty.docx docx 23.62 2022-02-04 16:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a - formularz oferty.pdf pdf 214.17 2022-02-04 16:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - oświadczenie.pdf pdf 113.14 2022-02-04 16:56:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - umowa.pdf pdf 191.96 2022-02-04 16:56:00 Postępowanie
zapytanie art.biurowe - ZAŁ. 1B, 1C.xlsx xlsx 24 2022-02-04 16:56:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - art.biurowe.pdf pdf 227.05 2022-02-04 16:56:00 Postępowanie
zapytanie art.biurowe - ZAŁ. 1B, 1C.xlsx xlsx 24 2022-02-04 16:56:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1a - formularz oferty.docx docx 23.5 2022-02-04 16:56:00 Kryterium
Załącznik nr 1a - formularz oferty.docx docx 23.62 2022-02-04 16:56:00 Kryterium
Protokól z postepowania_Zapytanie ofertowe SPPR 25_AL_2022.pdf pdf 885.68 2022-02-22 14:52:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-22 14:52 Anna Litwiniuk Protokół z postępowania. Numer sprawy: SPPR - 25/AL/2022
Dotyczy Zapytania ofertowego "Sukcesywny zakupi i dostawa artykułów biurowych".

Protokól z postepowa [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 artykuły biurowe artykuły biurowe zgodne z załącznikiem 1b i 1c

zapytanie art.biurow [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1a - fo [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności: 28 dni od daty dostawy i przedłożeniu wystawionej prawidłowo faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin rozpoczęcia realizacji zadania – z chwilą rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, tj. powiadomienia wszystkich oferentów o wynikach postępowania i skontaktowaniu się drogą mailową z wybranym Wykonawcą – nie później niż 21 lutego 2022 r. Termin zakończenia realizacji zadania – wg podpisanej umowy Zamawiającego z Wykonawcą. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 terminowość dostawy 20% terminowość dostawy maksymalnie do 2 dni roboczych

Załącznik nr 1a - fo [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 412