Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.3.2022 Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania pn.: „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią” w zakresie dostawy wyposażenia biurowego.

Alicja Dymel-Kobza
Gmina Nakło nad Notecią Oddział: Zespół ds. Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 28-01-2022 13:01:00
Składania : 14-02-2022 09:00:00
Otwarcia : 14-02-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 178.1 2022-01-28 13:01:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 729.02 2022-01-28 13:01:00 Postępowanie
Załączniki 1a-1f do SWZ par. tech.zip zip 142.1 2022-01-28 13:01:00 Postępowanie
specyfikacje techniczne Zał 6a-f.zip zip 128.31 2022-01-28 13:01:00 Postępowanie
załączniki do SWZ.docx docx 101.9 2022-01-28 13:01:00 Postępowanie
testy.zip zip 1544.83 2022-01-28 13:01:00 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 61.53 2022-02-09 15:30:19 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 418.57 2022-02-02 10:40:21 Publiczna wiadomość
modyfikacja SWZ.pdf pdf 116.68 2022-02-09 15:28:42 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 348.17 2022-02-14 12:22:12 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze na stronę.pdf pdf 217.71 2022-03-02 09:23:15 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w cz. 3 i 5.pdf pdf 354.26 2022-03-15 12:46:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-15 12:46 Gracjana Malagowska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie Części 3 i Części 5. Pozdrawiam Gracjana Malagowska

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-03-02 09:23 Alicja Dymel-Kobza zawiadomienie o wyborze oferty w części 1, 3, 4 i 5 oraz unieważnieniu postępowania w części 2 i 6

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-03-02 09:15 Alicja Dymel-Kobza Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-02-14 12:22 Gracjana Malagowska Informacja z sesji otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2022-02-14 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zaplanował na sfinansowanie zamówienia kwotę 307.586,86 zł brutto, w tym:
1) CZĘŚĆ 1 – Laptopy z oprogramowaniem - 99.000,00 zł brutto
2) CZĘŚĆ 2 – Komputery stacjonarne z oprogramowaniem i monitorami - 58.000,00 zł brutto
3) CZĘŚĆ 3 – Serwer - 6.800,00 zł brutto
4) CZĘŚĆ 4 – Zasilacz – szafa UPS - 6.786,86 zł brutto
5) CZĘŚĆ 5 – Urządzenia wielofunkcyjne - 63.000,00 zł brutto
6) CZĘŚĆ 6 – Projektory i ekrany - 74.000,00 zł brutto.
2022-02-09 15:28 Alicja Dymel-Kobza modyfikacja SWZ, zmiana terminu składania ofert

modyfikacja SWZ.pdf

2022-02-02 10:40 Gracjana Malagowska Odpowiedzi na pytania w postępowaniu

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 878