Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGGZ.271.5.2022 „Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Termin:
Zamieszczenia : 27-01-2022 15:09:00
Składania : 11-02-2022 10:00:00
Otwarcia : 11-02-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie scan.pdf pdf 4632.61 2022-01-27 15:09:00 Postępowanie
Ogłoszenie BZP.pdf pdf 172.11 2022-01-27 15:09:00 Postępowanie
SWZ str. 1.pdf pdf 278.13 2022-01-27 15:09:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 509.55 2022-01-27 15:09:00 Postępowanie
Zmiana SWZ - nr 1.docx docx 407.57 2022-01-28 12:37:30 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ - nr 1.pdf pdf 2908.43 2022-01-28 12:37:30 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 24.61 2022-01-28 12:37:30 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 220.27 2022-02-11 12:42:11 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 138.5 2022-02-11 12:42:11 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty .pdf pdf 1112.2 2022-02-18 13:34:59 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.docx docx 397.94 2022-02-18 13:34:59 Publiczna wiadomość
Infor o wysokości środków .pdf pdf 190.81 2022-02-11 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-18 13:34 Jakub Gasik Nasz znak: RGGZ.271.5.2022 Szaflary, dnia 18.02.2022 r.
Nr przetargu: 3/2022

Sz. P. Anna Kalata
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS”
Sp. J. KALATA,
os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129
z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych
na terenie Gminy Szaflary”

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Dla Część I – Bieżąca naprawa dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami malowanie znaków drogowych poziomych, montaż znaków drogowych pionowych, wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część I została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację:
Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Cena oferty brutto 225 450,00 zł uzyskała 60,00pkt.
Czas reakcji 1 dzień uzyskał 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt.
WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części I nie odrzucono żadnej oferty.

Dla Część II – Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej poboczy oraz rowów odwodniającymi, przepustów, studzienek deszczowych, wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część II została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację:
Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Cena oferty brutto 239 000,00 zł uzyskała 60,00pkt.
Czas reakcji 1 dzień uzyskał 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt.
WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części II nie odrzucono żadnej oferty.

Dla Część III – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych, wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część III została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację:
Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Cena oferty brutto 43 720,00 zł uzyskała 60,00pkt.
Czas reakcji 1 dzień uzyskał 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt.
WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części III nie odrzucono żadnej oferty.

Dla Część IV – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych, wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część IV została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację:
Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Cena oferty brutto 206 150,00 zł uzyskała 60,00pkt.
Czas reakcji 1 dzień uzyskał 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt.
WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części IV nie odrzucono żadnej oferty.

Dla Część V – Dostawa materiałów budowlanych na terenie Gminy Szaflary, wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część V została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację:
Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Cena oferty brutto 174 439,00 zł uzyskała 60,00pkt.
Czas reakcji 1 dzień uzyskał 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt.
WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części V nie odrzucono żadnej oferty.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt. 1a w niniejszym postępowaniu umowa dla części I, II, III, IV, V, zostanie zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem/ za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym.




Otrzymują:
1/ KAL-TRANS Sp. J., os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
2/ a/a

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wyb [...].docx

2022-02-11 12:42 Jakub Gasik Szaflary 11.02.2022 r.
Znak sprawy: ZP.271.5.2022
Nr przetargu: 3/2022

INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), przedstawiam informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn.:

„Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych
na terenie Gminy Szaflary”

1. W dniu 11.02.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się odszyfrowanie i otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
2. Bezpośrednio przed odszyfrowaniem i otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację
kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 1 700 000,00 zł brutto z czego na:

Część 1 - Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami 1 000 000,00 zł;
Część 2 – Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, poboczy oraz rowów odwodniających, przepustów, studzienek deszczowych 350 000,00 zł;
Część 3 – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych 50 000,00 zł;
Część 4 – Usługi sprzętowe oraz prace zlecane ekipie remontowo-budowlanej 100 000,00 zł;
Część 5 – Dostawa materiałów budowlanych na terenie Gminy Szaflary, 150 000,00 zł.

Łącznie wpłynęły 1 oferta:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 1
• dane z otwartych ofert:


1. FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA „KAL-TRANS” Sp. JAWNA KALATA, Os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Cena ofertowa brutto:
CZĘŚĆ I 225 450,00
CZĘŚĆ II 239 000,00
CZĘŚĆ III 43 720,00
CZĘŚĆ IV 206 150,00
CZĘŚĆ V 174 439,00
Czas reakcji:
część I 1 dzień
część II 1 dzień
część III 1 dzień
część IV 1 dzień
część V 1 dzień

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].doc

2022-02-11 10:00 Komunikat Zamawiającego
Znak sprawy: RGGZ.271.5.2022 Szaflary dnia 27.01.2022 r.
Nr przetargu: 3/2022



INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.

„Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych
na terenie Gminy Szaflary”


Sesja otwarcia ofert: 11.02.2022 r. godz. 10:30


Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia:

wynosi: 1 700 000,00 zł. brutto z czego na:

Część 1 - Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wraz
z poboczami 1 000 000,00 zł brutto;

Część 2 – Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, poboczy oraz rowów odwodniających, przepustów, studzienek deszczowych 350 000,00 zł brutto;

Część 3 – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych
50 000,00 zł brutto;

Część 4 – Usługi sprzętowe oraz prace zlecane ekipie remontowo-budowlanej
100 000,00 zł brutto;

Część 5 – Dostawa materiałów budowlanych na terenie Gminy Szaflary, 150 000,00 zł brutto.

Środki zabezpieczone w budżecie Gminy Szaflary



Infor o wysokości śr [...].pdf

2022-01-28 12:37 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.5.2022 Szaflary dnia 28.01.2022r.
Nr przetargu 3/2022


https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

Zmiany treści SWZ
Dotyczy: „Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy
Szaflary”

Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ:


Zmiana nr 1 (zmiana samodzielnie dokonana przez Zamawiającego):
Zamawiający ze względów na rozbieżność między zapisami SWZ a Załącznikiem nr 1 – Formularz ofertowy,
Zamawiający aktualizuje zapisy w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy. Aktualizacja dotyczy zakresu do wyceny w części I i części IV, błędnie wpisanego Terminu płatności faktury jako kryterium oceny ofert oraz terminu wykonania zamówienia.
Załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy jest załącznikiem do niniejszego dokumentu.



Jednocześnie Zamawiający informuje, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.

Termin składania ofert to: 11.02.2022 r. godzin 10:00, termin otwarcia ofert to: 11.02.2022 r. godzina 10:30

Zmiana SWZ - nr 1.do [...].docx

Zmiana SWZ - nr 1.pd [...].pdf

Załącznik nr 1 - For [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 341