Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjno-ewakuacyjnego oraz wykonanie nowych okładzin sufitowych i ściennych oraz renowacja stolarki drzwiowej oraz wymiana posadzek w obiekcie ul. Pl. Kościeleckich 8

Termin:
Zamieszczenia : 27-01-2022 14:01:00
Składania : 11-02-2022 08:00:00
Otwarcia : 11-02-2022 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
4bzp ogloszenie.pdf pdf 96.37 2022-01-27 14:01:00 Postępowanie
4 Umowa oswietlenie Pl. koscieleckich (zmiany).docx docx 100.63 2022-01-27 14:01:00 Postępowanie
swz 4 Pl. koscieleckich ost.docx docx 550.65 2022-01-27 14:01:00 Postępowanie
zał. opis przedmiotu zamowienia Kościeleckich korytarze - 24.01.22 (3).docx docx 21.15 2022-01-27 14:01:00 Postępowanie
PROGRAM NR 1.pdf pdf 1683.83 2022-01-27 14:01:00 Postępowanie
PROGRAM NR 2.pdf pdf 1951.33 2022-01-27 14:01:00 Postępowanie
Przedmiar budowlanka - 21.01.2022.pdf pdf 34.28 2022-01-27 14:01:00 Postępowanie
Przedmiar elektryka.pdf pdf 237.8 2022-01-27 14:01:00 Postępowanie
załaczniki do swz 4.docx docx 2351.73 2022-01-27 14:01:00 Postępowanie
Plac Kościeleckich 21.01.2022 - przedmiar.ath ath 9.53 2022-02-03 08:19:53 Postępowanie
Przedmiar elektryczny - Plac Kościeleckich 8 (2).ath ath 16.27 2022-02-03 08:21:39 Postępowanie
RZUT II PIĘTRA.pdf pdf 210.29 2022-02-04 13:35:20 Publiczna wiadomość
4 odpowiedzi na pytania 04.02.docx docx 591.05 2022-02-04 13:35:20 Publiczna wiadomość
PRZEKRÓJ.pdf pdf 514.69 2022-02-04 13:35:20 Publiczna wiadomość
RZUT I PIĘTRA.pdf pdf 233.21 2022-02-04 13:35:20 Publiczna wiadomość
RZUT PARTERU.pdf pdf 211.5 2022-02-04 13:35:20 Publiczna wiadomość
RZUT PIWNIC.pdf pdf 223.05 2022-02-04 13:35:20 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia 11.02.2022.doc doc 37.5 2022-02-11 11:09:15 Publiczna wiadomość
4 wybor Malibud.docx docx 40.31 2022-02-16 14:28:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-16 14:28 Agnieszka Jankowska W załączeniu

4 wybor Malibud.docx

2022-02-11 11:09 Agnieszka Jankowska W załączeniu informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].doc

2022-02-11 08:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 540.800,00 zł.
2022-02-07 10:19 Agnieszka Jankowska Zamawiający odpowiada na kolejne pytanie Wykonawcy:
Zgodnie z obowiązującymi normami, klasa odporności pożarowej przewodów i kabli ogólnego przeznaczenia instalowanych na drogach ewakuacyjnych w budynkach użyteczności publicznej, to klasa "B2ca-s1b, d1, a1". Czy przyjąć w kosztorysie adekwatne przewody zamiast przewidzianych wcześniej YnDY 3x1,5mm2?
Odp. Tak. Przyjąć w kosztorysie kable klasy "B2ca-s1b, d1, a1" zamiast YnDY.
2022-02-04 13:39 Agnieszka Jankowska W swz na stronie 22 pkt 2) jest zapis:" Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu gwarancji zamówienia powyżej ustalonego maksimum będzie traktowane przez Zamawiającego jako maksymalny wymagany czas gwarancji tj. 84 miesiące (7 lat)." winno być : "Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu gwarancji zamówienia powyżej ustalonego maksimum będzie traktowane przez Zamawiającego jako maksymalny wymagany czas gwarancji tj. 60 miesięcy (5 lat).
2022-02-04 13:35 Agnieszka Jankowska zamawiający publikuje treść zapytań i odpowiedzi .

RZUT II PIĘTRA.pdf

4 odpowiedzi na pyta [...].docx

PRZEKRÓJ.pdf

RZUT I PIĘTRA.pdf

RZUT PARTERU.pdf

RZUT PIWNIC.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 696