Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ADM.251.1.2022 Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych, papieru ksero, tonerów z podziałem na zadania 1,2,3.

Katarzyna Wenderska
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" Oddział: Administracja
Termin:
Zamieszczenia : 20-01-2022 13:21:00
Składania : 27-01-2022 08:00:00
Otwarcia : 27-01-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do postępowania.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 3213781.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
0. Zapytanie ofertowe ADM 251 01 2022.docx docx 22.99 2022-01-20 13:21:00 Postępowanie
1. Załącznik 1 - Oferta szczegółowa - zadanie 1.xls xls 83.5 2022-01-20 13:21:00 Postępowanie
2. Załącznik 2 -Oferta szczegółowa - zadanie 2.xls xls 32 2022-01-20 13:21:00 Postępowanie
3. Załącznik 3 - Oferta szczegółowa - zadanie 3.xls xls 38.5 2022-01-20 13:21:00 Postępowanie
4. Załącznik 4 - Wykaz obiektów.doc doc 39.5 2022-01-20 13:21:00 Postępowanie
5. Załącznik 5 - Wzór umowy.doc doc 68.5 2022-01-20 13:21:00 Postępowanie
6. Klauzula RODO - KONTRAHENT.docx docx 16.06 2022-01-20 13:21:00 Postępowanie
7. Klauzula RODO - OFERENT.docx docx 20.03 2022-01-20 13:21:00 Postępowanie
1. Załącznik 1 - Oferta szczegółowa - zadanie 1.xls xls 83.5 2022-01-20 13:21:00 Przedmiot zamówienia
2. Załącznik 2 -Oferta szczegółowa - zadanie 2.xls xls 32 2022-01-20 13:21:00 Przedmiot zamówienia
3. Załącznik 3 - Oferta szczegółowa - zadanie 3.xls xls 38.5 2022-01-20 13:21:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2022-02-03 08:20 Katarzyna Wenderska Informuję, że w niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta na każde zadanie.
Ofertę złożyła firma Partner PIK Sp. z o.o. NIP 5542461941
uzyskując tym samym rekomendacje do zawarcia umowy.
Wartość oferty z podziałem na poszczególne zadania:
zadanie nr 1 - 8 617,15 zł netto
zadanie nr 2 - 8 021,98 zł netto
zadanie nr 3 - 20 177,19 zł netto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 - materiały biurowe Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów biurowych zawiera załącznik nr 1 do postępowania. Wypełniony załącznik należy również przesłać do Zamawiającego zgodnie z zapytaniem ofertowym

1. Załącznik 1 - Ofe [...].xls

1 szt. - (0)
2 Zadanie nr 2 - papier ksero Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy papieru zawiera załącznik nr 2 do postępowania. Wypełniony załącznik należy również przesłać do Zamawiającego zgodnie z zapytaniem ofertowym

2. Załącznik 2 -Ofer [...].xls

1 szt. - (0)
3 Zadanie nr 3 - tonery Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy tonerów zawiera załącznik nr 3 do postępowania. Wypełniony załącznik należy również przesłać do Zamawiającego zgodnie z zapytaniem ofertowym

3. Załącznik 3 - Ofe [...].xls

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni robocze od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 RODO - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując (2 klauzule RODO): "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 293