Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-01-2022 09:27:00 |
Składania : | 24-01-2022 11:09:24 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na
Usługę segregowania, ważenia, pakowania,
odbioru, transportu oraz utylizacji odpadów chemicznych niebezpiecznych z
jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu o kodach odpadów:
a. 16 05
06*
b. 16 05
07*
c. 16 05
08*
we własnych pojemnikach, własnym sprzętem i środkami.
Kody CPV zamówienia: 90.50.00.00-2, 90.52.00.00-8, 90.52.40.00-6.
Postępowanie poza zakresem stosowania ustawy PZP z dnia 11 września 2020 |
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wraz z ofertą wykaże, że posiada uprawnienia oraz zezwolenia do
wykonywania przedmiotu zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
pokrywającą ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonej działalności na
osobach lub mieniu Zamawiającego.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca
wykaże, że
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie jej prowadzenia – wykonał prawidłowo
przynajmniej 2 usługi polegające na odbiorze i utylizacji odpadów chemicznych o
kodach 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*. -Załącznik - formularz usług podobnych
Istotne informacje:
Zbiory odpadów odbywają się raz na kwartał w terminie ustalonym z Zamawiającym
Ilości odpadów oszacowane zostały na podstawie zużycia z lat poprzednich i mogą ulec zmianie.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu
Cena wyrażona musi być w złotych polskich.Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zamówienia: do 31.12.2022
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem telefonu: Dorota Wiśniewska tel. 61 8546871 e-mail: dwisniewska@ump.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) oferta został złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
2022-01-24 11:09 | Dorota Wiśniewska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie anulowane na wszystkich etapach |
2022-01-13 14:58 | Dorota Wiśniewska | Ilości podane w postępowaniu są szacunkowe, Zamawiający udzieli zamówienia w wysokości przeznaczonego budżetu na jego wykonanie |
Komunikaty