- Main page
- Proceeding ID 557971
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 557971 :
Zapytanie ofertowe na najem powierzchni w budynkach SP ZOZ MSWiA z WM-CO w Olsztynie pod automaty do sprzedaży napojów bezalkoholowych zimnych, gorących przekąsek
Wystawiający
-
UżytkownikIwona Bukowska
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2021-12-30 11:30:00
-
Placing offers2022-01-05 10:00:00
-
Opening of offers2022-01-05 10:05:00
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeService
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
W imieniu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, zapraszam Państwa do złożenia oferty na najem powierzchni w budynkach SP ZOZ MSWiA z WM-CO w Olsztynie pod automaty do sprzedaży napojów bezalkoholowych zimnych, gorących oraz przekąsek
Postępowanie prowadzone jest na
zasadach określonych przez Zamawiającego.
1. Przedmiotem zapytania jest najem
powierzchni użytkowej 5 m2 pod 2 automaty vendingowe przeznaczone do
dystrybucji napojów bezalkoholowych zimnych, gorących oraz przekąsek w holu
budynku E-F I piętro oraz w Patio w
budynku D przyziemie.
2.
Termin
realizacji usługi:
Od dnia podpisania umowy przez okres 36 miesięcy.
3. Najemca zobowiązany będzie:
a) zainstalować automaty, w miejscu
wskazanym przez Wynajmującego na własny koszt przy zachowaniu przepisów
prawnych w zakresie ochrony przeciwpożarowej i bhp oraz zapewnić serwis obsługę
oraz ciągłość dostaw asortymentu sprzedawanego przy pomocy automatów w terminie
14 dni od podpisania umowy,
b) dbać o czystość automatów,
c) utrzymywać automaty w należytym
stanie technicznym, a także dokonywać na własny koszt wszelkich napraw i
remontów niezbędnych do zachowania automatów w stanie niepogorszonym,
d) niezwłocznie informować Wynajmującego o wszelkich
zakłóceniach i awariach, których usunięcie lub naprawa należy do obowiązków
Wynajmującego, pod rygorem ponoszenia odpowiedzialności za szkody,
e) zabezpieczać i chronić mienie będące jego własnością na
swój koszt, w szczególności ubezpieczyć na swój koszt automaty od kradzieży,
pożaru i innych zdarzeń losowych,
4. Najemca zobowiązuje się po zakończeniu najmu zwrócić
przedmiot najmu Wynajmującemu w stanie niepogorszonym, uwzględniającym zużycie
wynikające z normalnej eksploatacji.
5. Wymagania dla automatu do dystrybucji napoi bezalkoholowych zimnych, gorących oraz przekąsek:
a) musi być estetyczny, czysty, sprawny technicznie,
b) musi być kompatybilny ze wszystkimi monetami PLN i wydawać
resztę,
c) musi posiadać możliwość płacenia kartą/telefonem.
6. Wynajmujący zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji automatów.
7. Kryterium oceny oferty:
Kryterium wyboru
stanowić będzie oferowana najwyższa cena czynszu za miesięczny najem 5m2
powierzchni pod automaty vendingowe.
Miesięczny czynsz
netto za najem powierzchni użytkowej 5m2 pod dwa automaty nie
mniejsza niż 1000,00 zł.
Zamawiający nie
wyraża zgody na składanie ofert częściowych.
8. Oferta
powinna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik
nr 1 do postępowania.
9. Oferent związany będzie ofertą przez 30 dni licząc od daty otwarcia
ofert.
- Wynajmujący zastrzega prawo unieważnienia
postępowania na każdym etapie,
w szczególności jeżeli zaoferowane oferty nie spełnią minimalnych wymagań Wynajmującego. - Ofertę należy przekazać za pośrednictwem Platformy pod adresem, https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn/proceedings do dnia 05.01.2022, godz.1000. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji składania ofert dla Wykonawców.
- Zawiadomienie o wynikach przeprowadzonego postępowania zostanie przekazane za pośrednictwem platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl
Załączniki:
Załącznik
nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik
nr 2 - Wzór umowy
Załącznik
nr 3 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Załącznik
nr 4 - Rzut lokalizacji
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 89 539 82 17
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2022-01-18
08:52:46
|
Iwona Bukowska |
Dzień
dobry W załączeniu zostało umieszczone zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Pozdrawiam Iwona Bukowska Załączniki |
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
