Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ADM.251.17.2021 Zakup wraz z sukcesywną dostawą profesjonalnych koncentratów chemicznych, środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych z podziałem na zadania 1,2,3.

Katarzyna Wenderska
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" Department: Administracja
Deadlines:
Published : 30-12-2021 11:04:00
Placing offers : 10-01-2022 09:00:00
Offers opening : 10-01-2022 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty zgodnie z informacją podaną w zapytaniu ofertowym.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 321 37 81

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
0. Zapytanie ofertowe ADM 251 17 2021.docx docx 23.17 2021-12-30 11:04:00 Proceeding
4. Wykaz obiektów.doc doc 39 2021-12-30 11:04:00 Proceeding
5. Wzór umowy.doc doc 73.5 2021-12-30 11:04:00 Proceeding
Klauzula RODO - KONTRAHENT.docx docx 16.06 2021-12-30 11:04:00 Proceeding
Klauzula RODO - OFERENT.docx docx 20.03 2021-12-30 11:04:00 Proceeding
1. Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy dla zadania nr 1.xls xls 80.5 2021-12-30 11:04:00 Subject of the order
2. Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy dla zadania nr 2.xls xls 80 2021-12-30 11:04:00 Subject of the order
3. Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy dla zadania nr 3.xls xls 61.5 2021-12-30 11:04:00 Subject of the order

Announcements

2022-01-11 13:48 Katarzyna Wenderska Informuję, że w niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta na każde zadanie.
Ofertę złożyła firma Merida Sp. z o.o. NIP 8990024020 uzyskując tym samym rekomendacje do zawarcia umowy.
Wartość oferty z podziałem na poszczególne zadania:
zadanie nr 1 - 29 018,69 zł net
zadanie nr 2 - 21 826,45 zł net
zadanie nr 3 - 39 593,10 zł net

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie nr 1 - koncentraty chemiczne Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy koncentratów chemicznych zawiera załącznik nr 1 do postępowania. Wypełniony załącznik należy również przesłać do Zamawiającego zgodnie z zapytaniem ofertowym

1. Szczegółowy wykaz [...].xls

1 pc. - (0)
2 Zadanie nr 2 - artykuły chemiczne Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy artykułów chemicznych zawiera załącznik nr 2 do postępowania. Wypełniony załącznik należy również przesłać do Zamawiającego zgodnie z zapytaniem ofertowym

2. Szczegółowy wykaz [...].xls

1 pc. - (0)
3 Zadanie nr 3 - papier toaletowy i ręczniki papierowe Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy papieru toaletowego i ręczników papierowych zawiera załącznik nr 3 do postępowania. Wypełniony załącznik należy również przesłać do Zamawiającego zgodnie z zapytaniem ofertowym

3. Szczegółowy wykaz [...].xls

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.6679 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - dostawy realizowane będą sukcesywnie wg. potrzeb w terminie 3 dni robocze od otrzymania zamówienia/zapotrzebowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 RODO - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując (2 klauzule RODO): "Akceptuję" (0)

The number of page views: 249