Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-12-2021 13:21:00 |
Składania : | 23-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-12-2021 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-01-17 17:48 | Paweł Siemiński |
Dzień
dobry,
Zamawiający zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy Pzp udostępnia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. Pozdrawiam Paweł Siemiński |
2021-12-23 12:29 | Paweł Siemiński | Zamawiający zgodnie z art. 222 ust 5 ustawy Pzp przedstawia informację z otwarcia ofert. |
2021-12-23 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy Pzp podaje wartość brutto jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 240 000 zł |
2021-12-17 15:13 | Paweł Siemiński |
Dzień
dobry, Pytania Wykonawcy i odpowiedzi Zamawiającego w tym zakresie: Pytanie nr 1 „Czy referencje dotyczące sprzątania nie mogą być po prostu z obiektów biurowych? "minimum 2 usług polegających na utrzymaniu czystości w budynkach użyteczności publicznej rozumianych przez Zamawiającego jako urzędy administracji samorządowej lub państwowej, szpitale, szkoły i placówki oświatowe; na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto każda." Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 1: Zamawiający potwierdza zapis z SWZ: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej jeżeli Wykonawca wykaże się: a) Wykazem usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli z wykazu wynikać będzie wykonanie, minimum 2 usług polegających na utrzymaniu czystości w budynkach użyteczności publicznej rozumianych przez Zamawiającego jako urzędy administracji samorządowej lub państwowej, szpitale, szkoły i placówki oświatowe; na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto każda. Pytanie nr 2 „Jakie jest zużycie artykułów higienicznych?” Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 2 Zamawiający nie określa zużycia konkretnej ilości artykułów higienicznych do dostarczenia w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga w SWZ i projekcie umowy od Wykonawcy by ten w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewnił ciągłość w dostępie do materiałów higienicznych dla minimum 400 osób korzystających dziennie z sanitariatów. Wyposażając sanitariaty w środki higieny: ręczniki papierowe typu Z, papier toaletowy tzw. big role do istniejących pojemników, pianki i płyny do mycia rąk do istniejących podajników, kostki toaletowo-higieniczno-zapachowe oraz zapewnił materiały i produkty służące do utrzymania stałej czystości obiektów objętych przedmiotem zamówienia. Pozdrawiam Paweł Siemiński |
Komunikaty