Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZ.272.6.2021 2021/BZP 00316701/01 Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Czarnkowie i Delegatury Wydziałów w Trzciance w roku 2022_IZ.272.6.2021

Termin:
Zamieszczenia : 15-12-2021 13:21:00
Składania : 23-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-12-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1_Ogłoszenie.pdf pdf 150.08 2021-12-15 13:21:00 Postępowanie
2_SWZ - utrzymanie czystosci_2022_v1.pdf pdf 508.54 2021-12-15 13:21:00 Postępowanie
3_Załaczniki od 1 do 7.zip zip 118.87 2021-12-15 13:21:00 Postępowanie
Pytanie nr 1 do IZ.272.6.2021.docx docx 14.08 2021-12-17 15:13:41 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia_IZ.272.6.2021.PS_podpis.pdf pdf 448.42 2021-12-23 12:29:54 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_platforma_IZ.272.6.2021.PS_podpis.pdf pdf 501.11 2022-01-17 17:48:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-17 17:48 Paweł Siemiński Dzień dobry,
Zamawiający zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy Pzp udostępnia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Pozdrawiam
Paweł Siemiński

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-23 12:29 Paweł Siemiński Zamawiający zgodnie z art. 222 ust 5 ustawy Pzp przedstawia informację z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy Pzp podaje wartość brutto jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 240 000 zł
2021-12-17 15:13 Paweł Siemiński Dzień dobry,
Pytania Wykonawcy i odpowiedzi Zamawiającego w tym zakresie:

Pytanie nr 1
„Czy referencje dotyczące sprzątania nie mogą być po prostu z obiektów biurowych?
"minimum 2 usług polegających na utrzymaniu czystości w budynkach użyteczności publicznej rozumianych przez Zamawiającego jako urzędy administracji samorządowej lub państwowej, szpitale, szkoły i placówki oświatowe; na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto każda."

Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 1:

Zamawiający potwierdza zapis z SWZ:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej jeżeli Wykonawca wykaże się:
a) Wykazem usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli z wykazu wynikać będzie wykonanie, minimum 2 usług polegających na utrzymaniu czystości w budynkach użyteczności publicznej rozumianych przez Zamawiającego jako urzędy administracji samorządowej lub państwowej, szpitale, szkoły i placówki oświatowe; na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto każda.

Pytanie nr 2

„Jakie jest zużycie artykułów higienicznych?”

Odpowiedź Zamawiającego na pytanie nr 2

Zamawiający nie określa zużycia konkretnej ilości artykułów higienicznych do dostarczenia w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga w SWZ i projekcie umowy od Wykonawcy by ten w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapewnił ciągłość w dostępie do materiałów higienicznych dla minimum 400 osób korzystających dziennie z sanitariatów. Wyposażając sanitariaty w środki higieny: ręczniki papierowe typu Z, papier toaletowy tzw. big role do istniejących pojemników, pianki i płyny do mycia rąk do istniejących podajników, kostki toaletowo-higieniczno-zapachowe oraz zapewnił materiały i produkty służące do utrzymania stałej czystości obiektów objętych przedmiotem zamówienia.

Pozdrawiam
Paweł Siemiński

Pytanie nr 1 do IZ.2 [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 508