Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2021 14:14:00 |
Składania : | 15-12-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2021 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
GZGKiM.3331-92/21.KS
Wągrowiec, dnia 8
grudnia 2021r.
ZAPROSZENIE
Zamawiający:
Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w
Wągrowcu
reprezentowany
przez
Agnieszkę Ciemachowską
– Dyrektora
62
– 100 Wągrowiec
ul.
Janowiecka 98A
Tel,
fax - 67 26 21 462
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA
WYKONANIE ZAMÓWIENIA :
,,Obsługa prawna”
I Opis przedmiotu zamówienia
Z
uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 130.000 zł netto, postępowanie
prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r, poz. 1129) w formie rozeznania
cenowego w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021 Dyrektor Gminnego Zakładu Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 roku w sprawie
wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
II Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze prawnej na rzecz Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zwanego dalej Zakładem.
2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
a) udzielania porad i konsultacji prawnych,
b) opiniowania wewnętrznych aktów normatywnych Zakładu
(regulaminów, zarządzeń).
c) sporządzania opinii prawnych na życzenie
Zleceniodawcy:
·
spraw
skomplikowanych;
·
zawarcia umów
długoterminowych lub nietypowych albo dotyczących przedmiotu znacznej wartości;
·
rozwiązywania z
pracownikami stosunków pracy;
·
odmowy uznania
zgłoszonych roszczeń;
·
zawarcia ugody;
d)
doradztwa bieżącego
w zakresie zawieranych umów cywilnoprawnych oraz uczestniczenia w ich
tworzeniu,
e)
doradztwa w
zakresie prawa pracy, prawa zamówień publicznych,
f)
doradztwa prawnego
w zakresie wszczynanych i toczących się postępowań sądowych,
g)
interpretowania
obowiązujących przepisów prawa, udzielania informacji o ich zmianach,
uchybieniach w zakresie ich przestrzegania oraz skutkach uchybień,
h)
informowania
Zleceniodawcy o obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności
Zleceniodawcy,
i)
reprezentowania
Zleceniodawcy przed organami państwa, w szczególności przed sądami
powszechnymi, w postępowaniu egzekucyjnym oraz przed organami samorządu
terytorialnego, organami administracji rządowej,
j)
udzielania pomocy
prawnej pracownikom Zakładu w zakresie wykonywanych przez nich zadań,
k)
wykonywanie innych
czynności związanych z ochroną interesów prawnych Zleceniodawcy.
. 3. W celu
realizacji powyższych obowiązków, Wykonawca będzie świadczyć usługi prawne w
siedzibie Zamawiającego przez minimum 12 godzin w miesiącu z częstotliwością
minimum 3 dyżurów rozłożonych równomiernie w skali miesiąca.
III Wymagania formalne:
1. Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą tytuł radcy prawnego – udokumentowany wpis na listę radców prawnych dołączony do składanej oferty.
2. Wykonawca powinien posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego – udokumentowanie poprzez dołączenie referencji do składanej oferty.
IV Termin
realizacji zamówienia:. Od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku.
V
Sposób przygotowania oferty przez Wykonawcę
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim; dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Na ofertę składa się: wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia Wykonawca może przygotować ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanych przez niego wzorach. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom Zapytania.
3. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W procesie składania oferty, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
5. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.
9. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez Podwykonawcę.
10. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
VI
Sposób oraz termin składania ofert
VII Termin otwarcia ofert
a)
nazwach
albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których
oferty zostały otwarte;
b)
cenach
lub kosztach zawartych w ofertach.
6. Informacja, o której mowa w ust.5 zostanie
opublikowana na stronie postępowania na https://platformazakupowa.pl/transakcja w sekcji ,,Komunikaty”.
VIII Zapytania o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
a) w przypadku pytań
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do
kontaktu: Paulina Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu,
Agnieszka Ciemachowska - dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A 62-100 Wągrowiec tel. +48 67 262 14 62 e –mail:
gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl https://gzgkimwagrowiec.pl/
b) w przypadku pytań
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
IX Przy wyborze ofert zamawiający będzie
kierował się::
1. Kryterium
wyboru ofert przez zamawiającego: cena,
2. Waga
kryterium: 100%.
X Podpisanie umowy:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą
ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.
XI Zmiana treści zaproszenia
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące.
XII Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo
unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do
pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, w szczególności gdy wartość
najkorzystniejszej oferty przekroczy wysokość środków przeznaczonych na
realizację zamówienia.
XIII Obowiązek informacyjny
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4.Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
·
prawo dostępu do swoich danych oraz
otrzymania ich kopii;
·
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich
danych osobowych;
·
prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
·
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8.Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
DYREKTOR
Agnieszka Ciemachowska
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Wzór umowy.
2021-12-17 10:13 | Paulina Maciejewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty