Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-11-2021 10:01:00 |
Składania : | 07-12-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 07-12-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-88/21.ZM
Wągrowiec, 30 listopada 2021 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZAMÓWIENIE:
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia zawierającą się w przedziale pomiędzy
10 000
a 50 000 zł netto, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie ustawy
z dnia
11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze
zm.)
w formie rozeznania cenowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym
Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia
jest wykonywanie usług kominiarskich w 57 budynkach
mieszkalnych i 15 budynkach innych (w tym 2 budynkach ośrodków zdrowia,
świetlicach wiejskich, budynkach
administracyjnych, gospodarczych, kotłowniach, budynkach stacji uzdatniania wody) w okresie od 1 stycznia
2022 r. do 31 grudnia 2022 r, polegających na:
1)
Sprawdzeniu
i czyszczeniu przewodów i połączeń wentylacyjnych,
2)
Sprawdzeniu
i czyszczeniu przewodów dymowych i spalinowych - wraz z sporządzeniem
protokołów z tych czynności.
Zakres usługi obejmuje w szczególności:
1) usuwanie
zanieczyszczeń z przewodów kominowych dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych w oparciu o Rozporządzenie Ministra
Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony
przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
(Dz. U. Nr 109, poz. 719) z następującą częstotliwością:
a) czyszczenie
przewodów dymowych – 4 razy w roku wg następującego harmonogramu: I, II, III,
IV kwartał
b) czyszczenie
przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi – 2 razy w roku wg następującego
harmonogramu: I, II półrocze
c) czyszczenie
przewodów wentylacyjnych – 1 raz w roku wg następującego harmonogramu: III
kwartał
W ramach czyszczenia przewodów
kominowych Wykonawca w szczególności:
a)
wybiera sadze z kanałów,
b)
wybiera zanieczyszczenia z otworów spalinowych
c)
sprawdza, czy nie nastąpiły:
-
zatkania przewodów kominowych,
-
uszkodzenie przewodów kominowych,
-
niewłaściwe składowanie materiałów przy drzwiczkach wyciorowych lub
kontrolnych.
2)
Zakres usług określonych w pkt 1 obejmuje sporządzanie protokołów z
przeprowadzonych przeglądów i wykonanych usług kominiarskich dla przewodów
kominowych: spalinowych, wentylacyjnych i dymowych (podpisanych przez osobę
posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz lokatora
potwierdzającego wykonanie przeglądu lub osoba odpowiedzialna za administrowany
budynek, np. sołtys lub konserwator) oraz sporządzanie opinii i zaleceń na
podstawie przeprowadzonych kontroli i badań.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące
realizacji i wzajemnych rozliczeń,
a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego
zaproszenia.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej
określone warunki:
1)
Wykonawca posiada uprawnienia
do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
2)
Dysponuje odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.
TERMIN
WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od 1 stycznia 2022r.
do 31 grudnia 2022 r.
5.
WYNAGRODZENIE
WYKONAWCY I WARUNKI ROZLICZENIA :
Rozliczenie
następować będzie według faktycznie wykonanej usługi na podstawie ilości i
ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie
naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wynagrodzenie płatne będzie za
każdy kwartał wykonanej usługi. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie
prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14
dni od daty otrzymania faktury.
Wykonawca ponosi ryzyko z
tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy,
a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na
koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu
umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.
Wykonawca wartość zamówienia
przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym
załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings
lub w formie papierowej.
Cena za wykonanie przedmiotu
zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie
może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres
trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez
Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania ofertą: 30 dni
(od ostatecznego terminu składania ofert).
6.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY PRZEZ
WYKONAWCĘ:
1) Ofertę
należy sporządzić w języku polskim; dokumenty sporządzone w języku obcym muszą
zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) Na ofertę składa się: wypełniony formularz
oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania.
3) Ofertę
należy złożyć w formie papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Oferty
składane w formie papierowej należy opatrzyć własnoręcznym podpisem osoby
uprawnionej do reprezentowania firmy.
5) Oferty
składane w formie dokumentu elektronicznego należy opatrzyć kwalifikowanym
podpisem zaufanym lub własnoręcznym podpisem osobistym osoby uprawnionej do
reprezentowania firmy.
6) Oferty
składane w postaci elektronicznej należy opatrzyć podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
7) Podpisy
kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików
muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie
identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji
elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016
roku”.
8) W
przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga
dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz
plików podpisu w formacie XAdES.
9) Wykonawca,
za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania
ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania
oferty znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
10) Każdy
z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub
oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu
11) Zgodnie
z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku
zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest
jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii
poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z
nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub
sytuacji polega Wykonawca, albo przez Podwykonawcę.
7. FORMA SKŁADANIA
OFERT:
Wykonawca
złoży prawidłowo podpisaną ofertę (załącznik Nr 1) za pośrednictwem
platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings
lub w zamkniętej kopercie z napisem:
„Oferta na zadanie Obsługa
kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu – NIE OTWIERAĆ
do 7 grudnia 2021 r. do godz. 9.05” w Sekretariatcie Gminnego Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu. Oferty złożone w innej formie
podlegają odrzuceniu.
8.
TERMIN
SKŁADANIA OFERT: 7 grudnia 2021 r. do
godz. 9.00.
9.
TERMIN
OTWARCIA OFERT: 7 grudnia 2021 r., godz. 9.05.
10.
INFORMACJA
Z OTWARCIA OFERT:
Informacja z otwarcia ofert zostanie umieszczona
wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings
11.
PRZY
WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:
a.
Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b.
Waga kryterium: 100%.
12.
POZOSTAŁE
INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
13.
PODPISANIE UMOWY:
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę,
Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2
do niniejszego zaproszenia.
14.
ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
15. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na
podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze
zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny
Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel.
67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W
CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz
obowiązków wynikających
z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane
przez okres niezbędny do realizacji
ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach
szczególnych, w tym przepisów
archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane
poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz
otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich
danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
(RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie
jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem
realizacji celu, o którym mowa
w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane
podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów
prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 - Druk oferty.
2)
Załącznik
nr 2 – Projektowane Postanowienia Umowy
Agnieszka Ciemachowska
/dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/
UWAGA!
Składając ofertę na platformie zakupowej proszę wpisać odpowiednio: sumę wartości netto z druku oferty, zaznaczyć opcję "różna stawka VAT" oraz sumę wartości brutto z druku oferty oraz załączyć wymagany odpowiednio uzupełniony załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego: "druk oferty"
2021-12-07 14:13 | Maria Wikieł | Zamawiający informuje, że w postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez przez Zdzisława Kantorskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Zdzisław Kantorski Zakład Kominiarski z siedzibą w Rogoźnie. W załączeniu protokół z postępowania. |
2021-12-07 13:43 | Maria Wikieł | Zamawiający podaje informacje z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu: "Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu". |
2021-12-07 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia pn. „Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu” kwotę 24.000,00 zł |
Komunikaty