Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa materiałów biurowych (11-tu pozycji asortymentu) do organizacji konferencji dla 2 WOG we Wrocławiu

Zabezpieczenie Szkolenia
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 26-11-2021 13:23:00
Składania : 01-12-2021 12:00:00
Otwarcia : 01-12-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100 - 102 informuje o prowadzonym postępowaniu - realizacji zamówienia na zakup i dostawę materiałów biurowych (11-tu n/w pozycji asortymentu) do organizacji konferencji w CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH (CSzWIiCh) we Wrocławiu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku - ZAPYTANIE OFERTOWE_materiały biurowe.

  1. metalowy długopis z gumką do obsługi smartfonów lub tabletów - 300 szt.;
  2. folia do laminowania formatu A3 - 4 opak.;
  3. folia do laminowania formatu A4 - 6 opak.;
  4. holder (oprawka do identyfikatora) - 300 szt.;
  5. okładka twarda na dyplom - 20 szt.;
  6. papier A4 KSERO BIAŁY min. 80 g/m2 - 20 ryz;
  7. papier A4 KSERO BIAŁY min. 160 g/m2 - 15 ryz;
  8. papier do plotera atramentowego 120 g/m2 420 mm x min. 45 mb  ROLKA BIAŁY MATOWY - 6 rolek;
  9. podstawka konferencyjna POZIOMA PLEXI typu A 210-230 x 140-160 x 70 -90 mm - 20 szt.;
  10. przybornik biurowy 330s czarny EAGLE - 15 szt.;
  11. papier do sublimacji TEXPRINT XP-HR A4 for Epson Printers - 6 opak.

Zapraszamy do złożenia ofert w przypadku możliwości zrealizowania ww. zamówienia poprzez wypełnienie FORMULARZA OFERTOWEGO, zgodnie z załącznikiem nr 1a-b/ SZKOL. do postępowania oraz jego przesłanie poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, najpóźniej do dnia 01.12.2021 r.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

  • merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego: p. Dorota SARNIAK-HERBSZT pod nr tel.: 261 657 163.
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl lub z Przedstawicielem Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia 2 WOG we Wrocławiu pod nr tel.: 261 656 630.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od daty złożenia zamówienia.

Warunki dostawy:

  • dostawa realizowana na koszt dostawcy;
  • Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości towaru do 30%;
  • cenę jednostkową brutto proszę podać z dokładnością do 0,01 zł.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE_materiały biurowe.pdf pdf 68.47 2021-11-26 13:23:00 Postępowanie
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1a-b_SZKOL._FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 111.15 2021-11-26 13:23:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa metalowy długopis z gumką do obsługi smartfonów lub tabletów

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

300 szt. - (0)
2 Zakup i dostawa folia do laminowania formatu A3

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

4 opak. - (0)
3 Zakup i dostawa folia do laminowania formatu A4

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

6 opak. - (0)
4 Zakup i dostawa holder (oprawka do identyfikatora)

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

300 szt. - (0)
5 Zakup i dostawa okładka twarda na dyplom

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

20 szt. - (0)
6 Zakup i dostawa papier A4 KSERO BIAŁY min. 80 g/m2

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

20 ryz - (0)
7 Zakup i dostawa papier A4 KSERO BIAŁY min. 160 g/m2

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

15 ryza - (0)
8 Zakup i dostawa papier do plotera atramentowego 120 g/m2 420 mm x min. 45 mb ROLKA BIAŁY MATOWY

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

6 rol - (0)
9 Zakup i dostawa podstawka konferencyjna POZIOMA PLEXI typu A 210-230 x 140-160 x 70 -90 mm

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

20 szt. - (0)
10 Zakup i dostawa przybornik biurowy 330s czarny EAGLE

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

15 szt. - (0)
11 Zakup i dostawa papier do sublimacji TEXPRINT XP-HR A4 for Epson Printers

Załącznik 1a-b_SZKOL [...].pdf

6 opak. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Forma płatności: przelew - faktura VAT z terminem płatności 14 dni roboczych bez naszego podpisu od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 10 dni od daty złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Koszty dostawy - Dostawa realizowana na koszt Dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki dostawy - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości towaru do 30%. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki dostawy - Cenę jednostkową brutto proszę podać z dokładnością do 0,01 zł. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Warunki dostawy - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 163