Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-11-2021 12:54:00 |
Składania : | 22-11-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-11-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Starachowice zaprasza do złożenia ofert cenowych na wymianę licznika obrotów w drzwiach przesuwnych w budynku przy ul. Zgodna 2 w Starachowicach, szczegółowo określonych w pkt. 2 niniejszego Zapytanie ofertowego.
1. Zamawiający:
Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664- 19-09-150.
2. Przedmiot zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa wymiany licznika obrotów w drzwiach przesuwnych w budynku przy ul. Zgodna 2 w Starachowicach:
Dane techniczne automatu:
długość automatu: 3110 mm,
szerokość przejścia: 1500 mm,
wysokość przejścia: 2210 mm.
RAL: 6005
rygiel: elektromagnetyczny
2.2 Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia wymagane przepisami, a także wymagane przeszkolenia w szczególności z zakresu BHP.
2.3 Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a. zorganizowanie, utrzymanie i zabezpieczenie na własny koszt zaplecza robót, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym,
b. dokonanie, przed rozpoczęciem prac, niezbędnych zabezpieczeń terenu prac, dokładne posprzątanie terenu prac, a w przypadku uszkodzeń elementów lub wyposażenia budynku również przywrócenie stanu poprzedniego łącznie z wykonaniem prac malarskich w zakresie wynikającym z powstałych uszkodzeń, przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego,
c. przekazanie Zamawiającemu kompletu atestów, gwarancji i certyfikatów dotyczących zamontowanego urządzenia i zastosowanych materiałów, nie później niż wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego,
d. przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji wykonawczej, w tym schematów, rysunków w standardzie PDF, dokumentacji technicznej niezbędnej do eksploatacji i obsługi technicznej, instrukcji obsługi, kart gwarancji, numerów seryjnych i fabrycznych, producenta,
e. przeszkolenie w zakresie użytkowania i obsługi zamontowanego urządzenia osób wskazanych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego,
f. przygotowanie od strony technicznej i udziału w odbiorze końcowym przedmiotu umowy – test sprawności i poprawności działania urządzenia.
2.4 Wykonawca oświadcza, ze w pełni akceptuje fakt, że prace wchodzące w zakres przedmiotu niniejszej umowy będą realizowane na czynnym obiekcie i zobowiązuje się prowadzić prace w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu.
3. Termin realizacji zamówienia: do 16.12.2021 r.
4. Miejsce wykonania usługi: budynek przy ul. Zgodna 2, 27-200 Starachowice.
5. Opis sposobu przygotowania oferty
5.1 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
5.2 Podane
w „Formularzu oferty” ceny muszą uwzględniać wszystkie koszty
związane z realizacją zamówienia i nie mogą ulec zmianie w
trakcie trwania umowy. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą
netto i brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia,
podając ją w zapisie liczbowym i słownie.
Cena oferowana
musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w
tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne
koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena ofert ma być
wyrażona w PLN.
5.3 Termin płatności 14 dni.
5.4 Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę.
6. Miejsce i termin składania ofert
6.1 Termin składania ofert upływa 22 listopada 2021 r. o godz. 12.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
6.2 Ofertę cenową, zgodną z załącznikiem nr 1 do niniejszego postępowania, należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS
7. Opis kryteriów i sposobu oceny oferty
Kryterium wyboru oferty: 100% - cena brutto.
Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:
cena brutto najtańszej oferty
---------------------------------------- x 100 %
cena brutto badanej oferty
7.1 Zamawiający uzna i wybierze, jako najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.
7.2 Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7.3 Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia brakujących oświadczeń lub dokumentów lub poprawienia oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy.
7.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
8. Osoba do kontaktów: Referat Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych Urzędu Miejskiego w Starachowicach, tel. 41 273-82-52/54.
9. Załączniki:
a. Załącznik 1 – Formularz ofertowy
b. Załącznik 2 – Projekt umowa
2021-11-25 07:40 | Ewa Góźdź |
W
wyniku
postępowania
„Zapytania
Ofertowego”
na
wymianę
licznika
obrotów
w
drzwiach
przesuwnych
w
budynku
przy
ul.
Zgodna
2
w Starachowicach
w
ramach
tytułu
budżetowego
pn.:,,Administrowanie
Centrum
Przedsiębiorczości
ul.
Zgodna
2”
w dniu
23.11.2021
r.
otwarto
złożone
oferty. Ilość prawidłowo złożonych ofert – 1 szt. 1 Esco Polska Sp. z o. o. ul. Rzeczna 10, 03‑794 Warszawa 8 794,50 zł brutto W związku z powyższym Zamawiający dokonał wyboru oferty złożonej przez firmę Esco Polska Sp. z o. o., w wysokości brutto 8 794,50 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt cztery złote 50/100 ), jako najkorzystniejszej cenowo. Firma spełniła postawione wymogi z zapytania ofertowego. |
Komunikaty