Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-11-2021 13:13:00 |
Składania : | 22-11-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-11-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zapraszamy do składania ofert na usługę „Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie Gminy Bolków”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie Gminy Bolków obejmującego swym zakresem w szczególności:
a. inwentaryzację i zebranie danych, w tym porzez spis z natury, dotyczących źródeł niskiej emisji zlokalizowanych na terenie Gminy Bolków obejmujący:
- obiekty mieszkalne: jednorodzinne, wielorodzinne,
- obiekty użyteczności publicznej,
- obiekty przedsiębiorstw, handlu i usług
o łącznej ilości punktów ok. 3000.
2. Podmioty objęte inwentaryzacją, to przede wszystkim:
- małe kotłownie przydomowe,
- paleniska domowe (piece ceramiczne, piecokuchnie, piece wolnostojące, kominki),
- niewielkie kotłownie do 1 MW dostarczające ciepło do lokali usługowych lub warsztatów,
- kotłownie w obiektach użyteczności publicznej,
- kotłownie w obiektach handlu i usług.
3. Podczas inwentaryzacji, dla każdego zinwentaryzowanego obiektu należy pozyskać następujące dane, w odniesieniu do każdego zinwentaryzowanego obiektu:
1. Dane adresowe:
- miejscowość
- ulica
- numer budynku
- numer lokalu
2. Dane o budynku/lokalu
- typ budynku (rodzaj zabudowy)
- rok budowy
- powierzchnia ogrzewana budynku/lokalu wyrażona m2
- kubatura ogrzewana budynku/lokalu wyrażona m2
3. Rodzaj zainstalowanego źródła na paliwo stałe:
- Piec kaflowy o mocy ……kW, ilość ….. szt.
- Kocioł węglowy o mocy ……kW, ilość ….. szt.
- Kocioł węglowy z podajnikiem o mocy ……kW, ilość ….. szt.
- Kocioł na drewno o mocy ……kW, ilość ….. szt.
- Inne (jakie) …………………o mocy ……kW, ilość ….. szt.
4. Dane dotyczące klasa kotła/pieca
5. Sposób przygotowywania ciepłej wody:
- przez kocioł
- miejscowo …………………………….….. (jak?)
6. Informacje o zużyciu w budynku/mieszkaniu ilości paliwa w latach 2018, 2019 i 2020
7. Informacje o planowanych inwestycjach w budynku:
a. Wymiana kotła - w ………..roku na ………………………….…………………..(moc, klasa)?
b. Montaż instalacji OZE - w …….. roku………………………….…………………..(jakie)?
c. Inne ………………………………………………..(jakie?)
4. Termin wykonania zamówienia:
Wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia w terminie do 17 grudnia 2021 roku.
Metody prowadzenia inwentaryzacji źródeł emisji:
1) metoda wywiadu bezpośredniego
Metoda wywiadu bezpośredniego – polega na wypełnianiu ankiety w formie papierowej lub elektronicznej przez reprezentanta gminy podczas oględzin. W ramach tej metody informacje muszą zostać pozyskane od użytkowników lokali lub budynków (np. najemców, właścicieli, zarządców) i spisane na podstawie bezpośredniego kontaktu, z wyłączeniem zbierania
i przetwarzania danych osobowych.
Ankieterzy, w celu pozyskania danych, mają za zadanie przeprowadzenie rozmowy
z respondentem, wspólnej analizy poszczególnych punktów kwestionariusza, a także wypełnienie ankiety.
2) metoda on-line
Metoda on-line polegać będzie na udostępnieniu na stronie internetowej Gminy Bolków ankiety do samodzielnego wypełnienia przez mieszkańców Gminy.
Wskazane jest, aby prowadzenie inwentaryzacji metodą wywiadu bezpośredniego połączone było z równoczesnym zapewnieniem doradztwa w zakresie obowiązującej uchwały antysmogowej, wymiany źródeł ciepła na ekologiczne, poprawy efektywności energetycznej w budynkach i obniżenia kosztów związanych z utrzymaniem mieszkań (np. oszczędność energii) oraz wykonaniem termomodernizacji obiektów w celu zmniejszenia strat ciepła
i obniżenia zużycia energii cieplnej.
W punktach adresowych, w których dla całego budynku wielorodzinnego występuje jedno źródło ciepła, wypełniana jest jedna ankieta dla całego obiektu. Natomiast w zabudowie wielorodzinnej, gdzie jest wiele indywidualnych instalacji grzewczych ankiety prowadzone
są w poszczególnych lokalach.
Realizacja prac prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności Uchwała Nr XXI/505/20 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 16 lipca 2020 r. w sprawie przyjęcia programu ochrony powietrza dla stref w województwie dolnośląskim, w których w 2018 r. zostały przekroczone poziomy dopuszczalne i docelowe substancji w powietrzu wraz z planem działań krótkoterminowych (kod działania DsInZe – „Szczegółowa inwentaryzacja źródeł w poszczególnych gminach, w których powinna nastąpić wymiana kotłów na paliwo stałe, a w których nie została ona do tej pory sporządzona– odpowiedzialne wszystkie samorządy gminne województwa dolnośląskiego”.
Opracowania stanowiące przedmiot zamówienia mają zostać wykonane w postaci ankiet (ankieta papierowa lub elektroniczna). Wraz z nimi Wykonawca dostarczy część elektroniczną bazę danych z inwentaryzacji, zapisaną w wersji edytowalnej (.exel), na trwałym nośniku informacji (np. płyta CD lub DVD).
Wraz z ankietami, o których mowa powyżej Wykonawca przekaże Zamawiającemu Raport z inwentaryzacji będące podstawą do opracowania przedmiotu zamówienia w formie papierowej i elektronicznej (format .pdf .word).
Termin składania ofert do dnia 22 listopada 2021 roku do godz. 09:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 listopada 2021 roku o godz. 09:05.
Ofertę należy przedstawić na załączonym formularzu ofertowym.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 757413215 wew. 104 w godzinach 8:00 - 15:00
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-23 10:52 | Magdalena Zieleniewicz |
Dzień
dobry. W załączeniu przekazuje informację z wyboru Oferenta. |
Komunikaty