Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZ.271.8.2021 Administrowanie oraz obsługa eksploatacyjna i remontowa cmentarzy komunalnych w Stargardzie

Honorata Siry-Jabłońska ZUK
Urząd Miejski Stargard Oddział: Zarząd Usług Komunalnych
Termin:
Zamieszczenia : 12-11-2021 09:25:00
Składania : 07-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-12-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Gmina Miasto Stargard - Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie z siedzibą przy ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard, zwana dalej „Zamawiającym”, na podstawie art. 277, w związku z art. 275 ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne na administrowanie oraz obsługę eksploatacyjną i remontową cmentarzy komunalnych w Stargardzie.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1._OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU.pdf pdf 155.47 2021-11-12 09:25:00 Postępowanie
2._SWZ.pdf pdf 293.84 2021-11-12 09:25:00 Postępowanie
3._SWZ_ZALACZNIKI.docx docx 78.37 2021-11-12 09:25:00 Postępowanie
5. Odpowiedzi_na_pytania_SWZ 23.11.2021.pdf pdf 142.4 2021-11-24 22:26:27 Publiczna wiadomość
6. KOMUNIKAT ZMIANA SWZ 26.11.2021.pdf pdf 66.83 2021-11-26 14:59:18 Publiczna wiadomość
6. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.91 2021-11-26 14:59:18 Publiczna wiadomość
9. Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 74.3 2021-12-07 12:03:52 Publiczna wiadomość
17. zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 90.08 2021-12-21 14:24:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-21 14:24 Honorata Siry-Jabłońska ZUK W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

17. zawiadomienie o [...].pdf

2021-12-07 12:03 Honorata Siry-Jabłońska ZUK W załączeniu Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.

9. Informacja z otw [...].pdf

2021-12-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zadania dysponuje kwotą 500 000,00 zł.
2021-11-26 14:59 Honorata Siry-Jabłońska ZUK W załączeniu Zamawiający przekazuje komunikat o zmianie SWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w związku z częściowym przychyleniem się do wniosku wykonawcy o zmianę terminu składania ofert.

Termin składania ofert został zmieniony na dzień 7 grudnia 2021 r. godz. 10:00.

Termin otwarcia ofert - 7 grudnia 2021 r. godz. 10:05.

6. KOMUNIKAT ZMIANA [...].pdf

6. Ogłoszenie o zmia [...].pdf

2021-11-24 22:26 Honorata Siry-Jabłońska ZUK W załączeniu Zamawiający przekazuje odpowiedzi na pytania jakie wpłynęły w prowadzonym postępowaniu. Niniejsze odpowiedzi i wyjaśnienia stanowią integralną część SWZ.

5. Odpowiedzi_na_pyt [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 472