Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TIR/17/RB/PN/2021 Budowa zespołu garaży betonowych przy ul. Ratowników w Rudzie Śląskiej

Termin:
Zamieszczenia : 11-11-2021 23:17:00
Składania : 29-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 29-11-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 159.3 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
SWZ OZ.pdf pdf 423.56 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 178.78 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 95.86 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 115.58 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.pdf pdf 253.11 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
zał 4a.zip zip 111.82 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
zał 4.zip zip 50010.77 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
zał 4b.zip zip 15045.52 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.pdf pdf 146.51 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.pdf pdf 143.27 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
Załączniki do edycji.zip zip 97.17 2021-11-11 23:17:00 Postępowanie
Informacja o kwocie.pdf pdf 216.42 2021-11-29 08:36:51 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert PDF.pdf pdf 32.71 2021-11-29 13:23:03 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 355.94 2021-11-29 13:23:03 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 106.71 2021-12-20 15:46:07 Publiczna wiadomość
08d9c3c6-6c57-3970-51ac-d60001851239.pdf pdf 59.22 2021-12-20 15:46:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-20 15:46 Joanna Szykowska Zamawiający- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. na podstawie art. 260 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 2019) – dalej „Ustawy”, zawiadamia, iż przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa zespołu garaży betonowych przy ul. Ratowników w Rudzie Śląskiej”- wszczęte i prowadzone na podstawie ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00266103/01 opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11-11-2021 roku, zostało unieważnione w oparciu o art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.

Zawiadomienie o uni [...].pdf

08d9c3c6-6c57-3970-5 [...].pdf

2021-11-29 13:23 Joanna Szykowska Działając na mocy art. 222 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający zawiadamia o złożonych w przedmiotowym postępowaniu dwóch ofertach. Pełna informacja w załączeniu.

informacja z otwarci [...].pdf

informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-29 08:36 Joanna Szykowska Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przekazuje informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (kwota brutto):

Wartość brutto na sfinansowanie zamówienia w roku 2022: 1 200 000,00 zł

Informacja o kwocie. [...].pdf

2021-11-26 14:13 Joanna Szykowska Wyjaśnienia treści SWZ

Działając na podstawia art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t .j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), Zamawiający przedstawia poniżej wyjaśnienia treści SWZ, które, zdaniem Zamawiającego, należy doprecyzować:
Warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu oraz wymagane od wykonawców środki dowodowe, określone zostały w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy przy pomocy wskazania wysokości polisy OC został określony w dokumentacji w punkcie 3.3 w rozdziale XIX SWZ. Potwierdzeniem posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej jest z kolei dokument, z którego wynika że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Z goła innym natomiast jest kolejny warunek postawiony przez Zamawiającego w §5 pkt 1 załącznika nr 5 (projektowane zapisy umowne)- tzw. "ubezpieczenie umowy", gdzie przedstawiona polisa ważna powinna być przez cały okres realizacji zamówienia, a jej wartość nie może być niższa niż wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. Polisę taką dostarcza Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą dopiero przed zawarciem umowy.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 577