Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-11-2021 09:32:00 |
Składania : | 15-12-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 15-12-2021 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia meblowego dla Centrum Szkoleniowo Konferencyjnego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Kopcińskiego 16/18 w Łodzi.
Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części:
Część 1. Meble do pokoi ( łóżka, szafy,
bagażniki, biurka, stoliki, krzesła, fotele
itp.);
Część 2. Meble do pomieszczeń administracyjnych;
Część 3. Meble do sal konferencyjnych;
Część 4. Meble do sal restauracyjnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części zamówienia.
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2022-01-17 14:53 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), publikuje w załączeniu Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu. |
2021-12-17 11:32 | Sławomir Jaroszczak |
Szanowni
Państwo, Zamawiający przesyła w załączeniu pismo UŁ L.dz. DIR/674/SJ/UŁ/2021 z dnia 17.12.2021 r. w sprawie odrzucenia oferty Firmy Tronus Polska Sp. z o.o., złożonej w przedmiotowym postępowaniu |
2021-12-15 11:39 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) przedstawia w załączeniu Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu. |
2021-12-15 09:30 | Komunikat Zamawiającego |
Na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
informuje,
że
na
sfinansowanie
przedmiotowego
zamówienia
przeznaczył
kwotę
1 500 000,00 zł brutto |
2021-12-02 15:09 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
135
ust
6
ustawy
z
dnia
11
września
2018
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
późn.
zm.)
przekazuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
zapytanie
dotyczące
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: PYTANIE 1: Zamawiający dla pozycji Załącznika nr 2a do SWZ opisał parametry tapicerki, która jest na wyczerpaniu zapasów magazynowych producenta i nie będzie już dostępna. W związku z powyższym zwracamy się do Zamawiającego z wnioskiem o dopuszczenie dla pozycji 1,2,3,31,32,33 jako równoważnej tapicerki czołowego producenta w Europie o trudnopalności BS 5852: Part 1: 1979, Źródło 0 (cigarette). ODPOWIEDŹ 1: Zamawiający zmienia wymagany parametr trudnozapalności tkaniny tapicerskiej, w ten sposób, że w poz. 1, 2, 3 Załącznika 2a do SWZ wykreśla się normę EN 1021–2. Pozostałe parametry tkaniny obiciowej pozostają bez zmian. Wprowadzone zmiany uwzględniono w aktualizacji Załącznika 2a do SWZ z dnia 02.12.2021 r. |
2021-12-01 10:27 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
135
ust
6
ustawy
z
dnia
11
września
2018
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
późn.
zm.)
przekazuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
zapytanie
dotyczące
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: PYTANIE 1: Zamawiający dla pozycji Załącznika nr 2a do SWZ opisał parametry tapicerki, która jest na wyczerpaniu zapasów magazynowych producenta i nie będzie już dostępna. W związku z powyższym zwracamy się do Zamawiającego z wnioskiem o dopuszczenie dla pozycji 1,2,3,31,32,33 jako równoważnej tapicerki czołowego producenta w Europie o poniższych parametrach: Skład 100% poliester Gramatura min. 328 g/m² ± 5% Ścieralność > 90 000 tyś. Martindalea Odporność na zaciągnięcia 5/5 Odporność na tarcie na sucho 5 / na mokro 5, Orion 08 i 11: na sucho 3-4 / na mokro 4-5 Wytrzymałość na rozdarcie osnowa > 32 N / wątek > 24 N Wytrzymałość na rozciąganie osnowa > 372 N / wątek > 523 N Odporność na światło 4 Pilling 4 Trudnopalność BS 5852: Part 1: 1979, Źródło 0 (cigarette) ODPOWIEDŹ 1: Zamawiający, w poz. 1, 2, 3 i 31 Załącznika 2a do SWZ, zmienia parametr ścieralności tkaniny tapicerskiej z minimum 100 000 cykli Martindale`a na minimum 90 000 cykli Martindale`a. Pozostałe parametry tkaniny obiciowej pozostają bez zmian. Wprowadzone zmiany uwzględniono w aktualizacji Załącznika 2a do SWZ z dnia 01.12.2021 r. |
2021-11-29 12:05 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
135
ust
6
ustawy
z
dnia
11
września
2018
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
późn.
zm.)
przekazuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
dnia
29.11.2021
r.
zapytanie
dotyczące
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: PYTANIE 1: w części 4 arkusza sal restauracyjnych wskazane krzesła w siedzisku mają posiadać sprężyny. Czy jest to wymóg konieczny? ODPOWIEDŹ 1: Tak, Zamawiający uznaje za wymóg konieczny, aby krzesła wskazane w Części 4 zamówienia (sale restauracyjne) posiadały sprężyny. |
2021-11-24 09:34 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
135
ust
6
ustawy
z
dnia
11
września
2018
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
późn.
zm.)
przekazuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
zapytanie
dotyczące
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: Pytanie 1 Zamawiający zgodnie z zapisami SWZ Rozdział IV wymaga, aby wraz z ofertą dołączyć przedmiotowe środki dowodowe w postaci kilku mebli wzorcowych, próbek wykonania poszczególnych elementów mebli takich jak nogi krzeseł, elementy stelaży meblowych, próbki stelaży i materacy, próbki tkanin, płyt, blatów, wzory uchwytów itp. Zwarzywszy na tak rozbudowane wymagania odnośnie złożenia mebli wzorcowych oraz próbek wnioskujemy do Zamawiającego o wydłużenie terminu składania ofert o przynajmniej 14 dni. Umożliwi to potencjalnym oferentom skompletowanie, wyprodukowanie wymaganego asortymentu. Wniosek motywujemy faktem, iż w czasach pandemii Covid 19 oraz w końcówce roku kalendarzowego terminy dostępności materiałów są znacznie wydłużone. Odpowiedź Zamawiającego Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 15.12.2021 r. godz. 9:30 Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 10:00 za pośrednictwem platformy zakupowej. W związku z powyższym zmianie ulega zapis Rozdziału XVII pkt. 1 i 3 SWZ. W załączeniu: Ogłoszenie o sprostowaniu z dnia 24.11.2021 oraz aktualizacja SWZ z dn. 24.11.2021 r. |
2021-11-16 10:34 | Sławomir Jaroszczak |
Na
podstawie
art.
137
ust.
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2019
r.
poz.
2019
z
późn.
zm.),
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
16.11.2021
r.
zmodyfikowane
zostały
zapisy
Załączników
2a-2d
do
SWZ
(Arkusze
asortymentowo-cenowe)
w
zakresie
numeracji
pozycji
oraz
wymagań
Zamawiającego,
co
znalazło
swoje
odzwierciedlenie
w
zapisach
Rozdz.
IV
oraz
Rozdz.
VIII
pkt.
3.2.4)2
SWZ.
W
związku
z
powyższym
publikujemy
w
załączeniu
zaktualizowane
wersje
SWZ
oraz
Załączników
nr
2a-2d
do
SWZ. Dodatkowo zmodyfikowany został zapis § 4 Załącznika nr 6 do SWZ_Projekt umowy - w załączeniu aktualizacja z dn. 16.11.2021 SWZ_meble CSK_aktual [...].docx Zał. nr 2a do SWZ_Ar [...].docx Zał. nr 2b do SWZ_Ar [...].docx Zał. nr 2c do SWZ_Ar [...].docx |
Komunikaty