Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-11-2021 09:18:00 |
Składania : | 18-11-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 18-11-2021 09:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest opracowanie dokumentacji technicznej dla budowy odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej z przyłączami w drodze gminnej - działka nr 36/1 (droga gminna) w miejscowości Włoszanowo gmina Janowiec Wielkopolski:
- sieć kanalizacji sanitarnej - odcinek o długości około 160 mb z włączeniem w istniejącą
sieć kanalizacji sanitarnej fi 200 PCV w ul. Słowackiego w Janowcu Wielkopolskim
- sieć wodociągowa - odcinek o długości około 160 mb z włączeniem w istniejącą sieć
wodociągową fi 150 PCV w ul. Słowackiego w Janowcu Wielkopolskim
- budowa trzech przyłączy kanalizacji sanitarnych i trzech przyłączy wodociągowych
- opracowanie STWiOR, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego
- wersja papierowa dokumentacji w 4 egz. + nośnik elektroniczny
Uzyskanie pozwolenia na budowę na realizację zadania po stronie Zamawiającego, uzyskanie mapy do celów projektowych po stronie Wykonawcy, nie ma konieczności opracowania dokumentacji geologicznej, w związku z zastosowanym trybem zapytania ofertowego nie jest
dołączony wzór umowy.
Termin zawarcia umowy na opracowanie dokumentacji technicznej - styczeń 2022 r.
Termin opracowania dokumentacji technicznej - do dnia 30.06.2022 r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 30-23-034 wew. 42
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty