Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CZ-OUDT24-132/21 Dostawa, montaż, konfiguracja i programowanie elementów systemu CCTV na potrzeby Biura Urzędu Dozoru Technicznego w Koszalinie przy ul. Morskiej 45

Zakupy UDT
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 18-11-2021 10:38:00
Składania : 23-11-2021 12:00:00
Otwarcia : 23-11-2021 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na: 

Dostawę, montaż, konfigurację i programowanie elementów systemu CCTV na potrzeby Biura Urzędu Dozoru Technicznego w Koszalinie przy ul. Morskiej 45

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty przeprowadzenia wizji lokalnej i zapoznania się z charakterystyką systemu w Biurze UDT w Koszalinie przy ul. Morskiej 45 w dni robocze w godz. 8.00-14.00 po uprzednim ustaleniu wizyty z Panią Edytą Znyk, tel. 694-454-505, e-mail: edyta.znyk@udt.gov.pl. Dokonanie oględzin należy potwierdzić w momencie składania oferty.

Zgodnie z kryterium oceny ofert „Klauzule społeczne” Oferent uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów:

- prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuję zamówienie samodzielnie,

- skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat,

- skieruje do realizacji umowy osobę niepełnosprawną zatrudnioną na pełen etat,

skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, osobę która przed zatrudnieniem przez wykonawcę była zarejestrowana w Urzędzie pracy jako osoba bezrobotna,

- zatrudni do wykonywania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę/ osobę niepełnosprawną, na umowę o pracę na pełen etat,

- zatrudni do wykonania zamówienia osobę, która jest zarejestrowana w Urzędzie pracy/ posiadającą status osoby bezrobotnej.


Informacja o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/, https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia


 W przypadku pytań: 

 - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk  "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 728-423-254 - Monika Paździor lub tel. 883-375-905 - Magdalena Wierzchowiecka. 

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogolne_Warunki_Zlecenia.pdf pdf 233.32 2021-11-18 10:38:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 15.33 2021-11-18 10:38:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rejestrator Rejestrator charakterystyka: Turbo-HD, 8 wejść wizyjnych BNC (Turbo-HD/AHD/HD-CVI/PAL), max. parametry zapisu (Llite mode): 3MP@15kl/s (dla pierwszego wejścia), 1920x1080@25kl/s; kompresja H.264/H.264+/H.265/H.265+; możliwość podłączenia 2 kanałów IP (max. 4MP na kanał), odtwarzanie w trybie pełnoekranowym lub podziale. Wejścia/wyjścia audio: 1/1, 1 interfejs SATA (max. 6TB). Wyjście monitorowe HDMI/VGA/CVBS(PAL), 1xRJ-45 (10M/100M), 2xUSB 2.0, 1xRS-485 (PTZ). Analityka dla 4 kanałów: przekroczenie linii, detekcja intruza; wyszukiwanie VCA. Obudowa 1U, Wymiary: 315×242×45mm. waga około 1.78kg. Zasilanie 12VDC. 1 szt. - (0)
2 Dysk twardy 4TB Dysk twardy pojemność 4TB do pracy w systemach CCTV 1 szt. - (0)
3 Kamera Hikvision Kamera charakterystyka: - 2 MP o wysokiej wydajności CMOS, - ultra-słabe światło, - rozdzielczość 1920 × 1080, - obiektyw o stałej ogniskowej 2,8 mm, - 130 dB true WDR, 3D DNR, - EXIR 2.0, Smart IR, odległość do IR 60 m, - IP67, - Up Coax (HIKVISION-C), - wyjście wideo 4 w 1 (przełączane TVI / AHD / CVI / CVBS) 7 szt. - (0)
4 Puszka montażowa do kamer Puszka montażowa do kamer - klasa szczelności IP 44 7 szt. - (0)
5 Zasilacz buforowy Zasilacz buforowy do systemu kamer - charakterystyka: - zasilanie - 230VAC, - wyjście zasilania - 3A/13.8VDC, - prąd ładowania akumulatora - 0.7A, - akumulator - 1 x 7Ah / 1 x 17Ah, - wymiary - 230 x 300 x 92 [+/-2 mm], dystans od podłoża: 8 mm, - zabezpieczenia - SCP, OLP, UVP, OHP, tamper – otwarcie obudowy, - zamykanie - skręcana, - montaż - natynkowy, - sygnalizacja optyczna LED, - wykonanie - blacha DC01, 0.8mm, RAL9003 (biały), metalowa, - stopień szczelności - IP 20 1 szt. - (0)
6 Akumulator 18Ah/12V Akumulator charakterystyka: - technologia - AGM, - bezobsługowy, - szczelny 1 szt. - (0)
7 Materiały instalacyjne Materiały instalacyjne niezbędne do zamontowania, uruchomienia systemy i jego prawidłowego działania. 1 szt. - (0)
8 UPS Układ podtrzymania zasilania - 2 kVA 1 szt. - (0)
9 Montaż elementów systemu CCTV, konfiguracja i programowanie Demontaż istniejącego systemu, montaż elementów systemu CCTV, konfiguracja i programowanie w Biurze Urzędu Dozoru Technicznego w Koszalinie przy ul. Morskiej 45 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0688 PLN, EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania faktury. Proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Koszty transportu i montażu po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy i montażu - 20 dni od daty podpisania zlecenia, przy czym czas od wyłączenia dotychczasowego systemu na uruchomienia nowego nie może przekroczyć ..... godzin. Proszę potwierdzić. (0)
5 Gwarancja - min. 24 miesięcy przy czym udzielona gwarancja, nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja producenta towaru. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Klauzule społeczne 10% Na potwierdzenie należy dołączyć podpisane oświadczenie wg. podanego wzoru. W innym przypadku w polu „twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać nie dotyczy.

Oświadczenie.docx

(0)
7 Termin związania ofertą - 60 dni. Proszę potwierdzić. (0)
8 Rodzaj rachunku bankowego - Proszę podać rodzaj rachunku bankowego jaki będzie wskazany na fakturze - w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać wpisać: "ROR" lub "Konto firmowe" (0)
9 Wizja lokalna - Proszę potwierdzić dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z charakterystyką systemu przed złożeniem oferty. (0)
10 Oferowane elementy - Proszę załączyć listę oferowanych elementów systemu, z której będzie wynikała co najmniej nazwa i model. Zamawiający na późniejszym etapie zastrzega sobie prawo żądania kart katalogowych. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 402