Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RF.ZP.U.272.75.2021.AS Przeprowadzenie badania pn. „Wpływ działań rewitalizacyjnych z perspektywy 2014-2020 na jakość życia mieszkańców gmin województwa mazowieckiego”

Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2021 15:59:00
Składania : 25-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 25-11-2021 10:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01_Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 138.23 2021-10-29 15:59:00 Postępowanie
02_Specyfikacja warunków zamówienia_75.pdf pdf 441.28 2021-10-29 15:59:00 Postępowanie
03 Formularz oferty_75.docx docx 42.31 2021-10-29 15:59:00 Postępowanie
04 Opis przedmiotu zamówienia_75.pdf pdf 379.47 2021-10-29 15:59:00 Postępowanie
05_Postanowienia umowy_75.pdf pdf 213.46 2021-10-29 15:59:00 Postępowanie
06_Umowa powierzenia danych.zip zip 561.38 2021-10-29 15:59:00 Postępowanie
07_zał. nr 6 i 7 do umowy.pdf pdf 187.57 2021-10-29 15:59:00 Postępowanie
08_Oświadczenie JEDZ.docx docx 53.26 2021-10-29 15:59:00 Postępowanie
09_Oświadczenie z art. 117.docx docx 40.93 2021-10-29 15:59:00 Postępowanie
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 67.66 2021-11-08 15:10:04 Publiczna wiadomość
zmiana swz.pdf pdf 172.53 2021-11-08 15:10:51 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_75.pdf pdf 106.68 2021-11-25 12:05:01 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty_75.pdf pdf 163.87 2022-04-19 15:20:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 103.53 2022-08-19 09:42:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-19 09:42 Anna Siennicka Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-04-19 15:20 Anna Siennicka Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-11-25 12:05 Anna Siennicka Informacja z otwarcia ofert z dnia 25 listopada 2021 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-25 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 253 801,45 zł
2021-11-08 15:10 Anna Siennicka Zmiana treści specyfikacji warunków zamówienia z 8 listopada 2021 r.

zmiana swz.pdf

2021-11-08 15:10 Anna Siennicka Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf

2021-11-08 15:09 Anna Siennicka Zamawiający informuje, że nie przewiduje przekazania informacji dotyczącej wartości szacunkowej przedmiotowego zamówienia, ani kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Informacja w zakresie środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia zostanie podana bezpośrednia przed otwarciem ofert oraz zamieszczona na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3921