Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 10/TP/2021 Zakup i sukcesywna dostawa; serwet, folii, podkładów, zestawów operacyjnych, fartuchów, ubrań dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II

Stanisław Żak
SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Termin:
Zamieszczenia : 26-10-2021 11:55:00
Składania : 05-11-2021 11:00:00
Otwarcia : 05-11-2021 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
(2) zał. nr 2 asortymentowo-cenowy (zestawy, serwety, bandaże 2021).xlsx xlsx 30.84 2021-10-26 11:55:00 Postępowanie
[6] 10_TP_2021 Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 5031.96 2021-10-26 11:55:00 Postępowanie
10_TP_2021 Instrukcja dla Wykonawców (zał. nr 8).pdf pdf 267.6 2021-10-26 11:55:00 Postępowanie
10_TP_2021 Regulamin dla Wykonawców (zał. nr 7).pdf pdf 210.2 2021-10-26 11:55:00 Postępowanie
10_TP_2021 SWZ .pdf pdf 8071.42 2021-10-26 11:55:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zam. 10_TP_2021_BZP 00245678_01.pdf pdf 134.67 2021-10-26 11:55:00 Postępowanie
[3] zał. 3 [10_TP_2021] oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 104.2 2021-10-26 11:55:00 Kryterium
[4] zał 4 [10_TP_2021] Oświadczenie dot. wykluczenia.docx docx 106.56 2021-10-26 11:55:00 Kryterium
[5] zał. 5 [10_TP_2021] Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 103.06 2021-10-26 11:55:00 Kryterium
(2) zał. nr 2 asortymentowo-cenowy (zestawy, serwety, bandaże 2021).xlsx xlsx 30.84 2021-10-26 11:55:00 Kryterium
[1] Zał. 1 10_TP_2021 Formularz ofertowy.docx docx 36.56 2021-10-26 11:55:00 Kryterium
10_TP_2021 Wyjaśnienia 1 [02-11-2021].pdf pdf 430.78 2021-11-02 15:15:27 Publiczna wiadomość
Ogł. o zmianie [termin] 2021_BZP 00253994_01.pdf pdf 37.64 2021-11-02 15:15:27 Publiczna wiadomość
10_TP_2021 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 350.8 2021-11-05 16:27:17 Publiczna wiadomość
10_TP_2021 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 579.08 2021-12-01 10:35:25 Publiczna wiadomość
10_TP_2021 Informacja o kwocie przeznaczonej na sfonansowanie zamówienia.pdf pdf 278.35 2021-11-05 11:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-01 10:35 Stanisław Żak INFORMACJA O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część nr 1 – serwety, fartuchy
W części 1 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:

ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek
Ul. Langiewicza 80
28 – 100 Busko – Zdrój
NIP: 655-000–21–19
Umowa z Wykonawcą, zgodna ze wzorem dołączonym do SWZ może zostać zawarta w siedzibie Zamawiającego,
w dniu 02-12-2021.

Część nr 2 – Bandaże, pieluchomajtki
W części 2 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:
Konsorcjum w składzie:

CitoNet - Kraków Sp. z o.o. (lider)
ul. Gromadzka nr 52,
30-719 Kraków
NIP: 679-210-80-34

Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. (członek)
ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń
NIP: 879-016-67-90
Umowa z Wykonawcą, zgodna ze wzorem dołączonym do SWZ może zostać zawarta w siedzibie Zamawiającego,
w dniu 02-12-2021.


10_TP_2021 Informacj [...].pdf

2021-11-05 16:27 Stanisław Żak SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, działając na podstawie art. 222 ust 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na „ Zakup i sukcesywna dostawa; serwet, folii, podkładów, zestawów operacyjnych, fartuchów, ubrań dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”, wpłynęły oferty - zestawienia w załączeniu.

10_TP_2021 Informacj [...].pdf

2021-11-05 11:00 Komunikat Zamawiającego SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.), informuje, że na sfinansowanie wyżej wymienionego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 504 148,93 zł.
Kwoty na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia wynoszą:
Numer części Przedmiot części zamówienia Kwota brutto przeznaczona na sfinansowanie zamówienia
1. Serwety, fartuchy 386 290,71 PLN
2. Bandaże, pielucho-majtki 117 858,22 PLN

10_TP_2021 Informacj [...].pdf

2021-11-02 15:15 Stanisław Żak SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 284 ust 2 i ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129) udziela wyjaśnień na następujące pytania, zadane do wyżej wymienionego postępowania.
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający (zgodzi) się aby kara umowna za zwłokę w dostawie została zmniejszona z 2% do 1% wartości niezrealizowanej dostawy brutto ?
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na zmniejszenie kary za zwłokę w dostawie z 2% do 1% wartości niezrealizowanej dostawy brutto.
Pytanie nr 2
Czy Zamawiający zgodzi się aby kara za odstąpienie od umowy była naliczana od wartości niezrealizowanej części umowy
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody i nie zmienia zapisów projektowanych postanowień umowy w zakresie naliczania kar za odstąpienie od umowy.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że:
przedłuża termin składania ofert tj. do dnia 05-11-2021r., do godz. 11:00. Termin otwarcia ofert: 05 - 11-2021r., godz. 12:00;

10_TP_2021 Wyjaśnien [...].pdf

Ogł. o zmianie [term [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

[3] zał. 3 [10_TP_20 [...].docx

[4] zał 4 [10_TP_202 [...].docx

[5] zał. 5 [10_TP_20 [...].docx

(2) zał. nr 2 asorty [...].xlsx

[1] Zał. 1 10_TP_202 [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 601