Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-10-2021 11:55:00 |
Składania : | 05-11-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 05-11-2021 12:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-12-01 10:35 | Stanisław Żak |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Część nr 1 – serwety, fartuchy W części 1 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy: ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek Ul. Langiewicza 80 28 – 100 Busko – Zdrój NIP: 655-000–21–19 Umowa z Wykonawcą, zgodna ze wzorem dołączonym do SWZ może zostać zawarta w siedzibie Zamawiającego, w dniu 02-12-2021. Część nr 2 – Bandaże, pieluchomajtki W części 2 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy: Konsorcjum w składzie: CitoNet - Kraków Sp. z o.o. (lider) ul. Gromadzka nr 52, 30-719 Kraków NIP: 679-210-80-34 Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. (członek) ul. Żółkiewskiego 20/26 87-100 Toruń NIP: 879-016-67-90 Umowa z Wykonawcą, zgodna ze wzorem dołączonym do SWZ może zostać zawarta w siedzibie Zamawiającego, w dniu 02-12-2021. |
2021-11-05 16:27 | Stanisław Żak | SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, działając na podstawie art. 222 ust 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na „ Zakup i sukcesywna dostawa; serwet, folii, podkładów, zestawów operacyjnych, fartuchów, ubrań dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”, wpłynęły oferty - zestawienia w załączeniu. |
2021-11-05 11:00 | Komunikat Zamawiającego |
SP
ZOZ
MSWiA
w
Kielcach
im.
św.
Jana
Pawła
II
działając
na
podstawie
art.
222
ust
4
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
z
dnia
11
września
2019
r.
(Dz.
U.
z
2019,
poz.
2019
ze
zm.),
informuje,
że
na
sfinansowanie
wyżej
wymienionego
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
kwotę
brutto
w
wysokości
504
148,93
zł.
Kwoty na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia wynoszą: Numer części Przedmiot części zamówienia Kwota brutto przeznaczona na sfinansowanie zamówienia 1. Serwety, fartuchy 386 290,71 PLN 2. Bandaże, pielucho-majtki 117 858,22 PLN |
2021-11-02 15:15 | Stanisław Żak |
SP
ZOZ
MSWiA
w
Kielcach
im.
św.
Jana
Pawła
II
działając
na
podstawie
art.
284
ust
2
i
ust.
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
z
dnia
11
września
2019
r.
(Dz.
U.
z
2021,
poz.
1129)
udziela
wyjaśnień
na
następujące
pytania,
zadane
do
wyżej
wymienionego
postępowania. Pytanie nr 1 Czy Zamawiający (zgodzi) się aby kara umowna za zwłokę w dostawie została zmniejszona z 2% do 1% wartości niezrealizowanej dostawy brutto ? Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmniejszenie kary za zwłokę w dostawie z 2% do 1% wartości niezrealizowanej dostawy brutto. Pytanie nr 2 Czy Zamawiający zgodzi się aby kara za odstąpienie od umowy była naliczana od wartości niezrealizowanej części umowy Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody i nie zmienia zapisów projektowanych postanowień umowy w zakresie naliczania kar za odstąpienie od umowy. Jednocześnie Zamawiający informuje, że: przedłuża termin składania ofert tj. do dnia 05-11-2021r., do godz. 11:00. Termin otwarcia ofert: 05 - 11-2021r., godz. 12:00; |
Komunikaty