Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-10-2021 14:23:00 |
Składania : | 02-11-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | 02-11-2021 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
GZGKiM.3331-74/21.ZM Wągrowiec, 25 października 2021
r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :
,,Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów
budowlanych zgodnie
z art. 62 ustawy Prawo budowlane”
1.
TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą progów unijnych, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający prowadzi postępowanie poza regulacjami określonymi w ustawie Pzp, w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest
przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego komunalnych obiektów
budowlanych stanowiących własność Gminy Wągrowiec, w tym:
1) Przeglądy
roczne zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane tj. polegające na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku,
budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące
działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacji i
urządzeń służących ochronie środowiska, instalacji gazowych oraz przewodów
kominowych (dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych), dla:
- budynków komunalnych mieszkalnych i gospodarczych,
- budynków komunalnych użytkowych;
2) Przeglądy
5-letnie zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane tj. polegające na sprawdzeniu
stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki
obiektu budowlanego oraz jego otoczenia: kontrolą tą powinno być objęte również
badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności
połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności
izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, dla:
-
budynków komunalnych mieszkalnych i gospodarczych
-
budynków komunalnych użytkowych
oraz
sporządzenie protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
Szczegółowy zakres prac określa:
Opis
przedmiotu zamówienia tj.
-
załącznik nr 2 do zaproszenia – tabela nr 2 budynki i obiekty komunalne
użytkowe
2.2.Zamawiający
w zakresie pkt. 2.1. 1) i 2) zwraca uwagę na konieczność opisu stanu
technicznego (na oddzielnej karcie) dla poszczególnych lokali mieszkalno-użytkowych
i gospodarczych w budynkach opisanych wg. załącznika 1 oraz określenie opisu
stanu technicznego, stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej elementów
budynku oraz jego przydatności do użytkowania estetyki budynku wg. pięciu poziomów wymienionych
niżej:
-
poziom I – stan techniczny dobry:
elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące
działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą
powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska i konstrukcji budynku
wykazują zużycie od 0% do 15%. Obiekt jest dobrze utrzymany, konserwowany i nie
wykazuje widocznego zużycia i uszkodzeń. Cechy i właściwości wbudowanych
materiałów i urządzeń odpowiadają wymogom norm i przepisów. Ewentualne
wskazanie wykonania drobnych napraw i prac konserwacyjnych w określonym
zakresie
-
poziom II – stan techniczny
zadowalający: elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i
niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których
uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska i
konstrukcji budynku wykazują zużycie od 16% do 30%. Obiekt utrzymywany
należycie. Celowym jest wykonanie prac konserwacyjnych lub napraw bieżących, w
niewielkim zakresie, polegających na remoncie wytypowanych elementów obiektu
budowlanego, który ma na celu zapobieganie skutkom zużycia tych elementów i
utrzymanie obiektu budowlanego we właściwym stanie technicznym,
-
poziom III – stan techniczny średni:
elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące
działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą
powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska i konstrukcji budynku
wykazują zużycie od 31% do 50%. Występują niewielkie uszkodzenia i ubytki
niezagrażające bezpieczeństwu użytkowania. Wymagane jest wykonanie naprawy
bieżącej wytypowanych elementów w większym zakresie lub naprawy głównej, czyli
remontu polegającego na wymianie co najmniej jednego elementu obiektu budowlanego.
-
poziom IV stan techniczny
nieodpowiedni: elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i
niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których
uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska i
konstrukcji budynku wykazują zużycie od 51% do 70%. Występują znaczne ubytki,
które mogą zagrażać bezpieczeństwu użytkowania. Cechy i właściwości wbudowanych
materiałów i urządzeń utraciły swoje pierwotne właściwości. Wymagane jest
wykonanie remontu kapitalnego, czyli remontu polegającego na wymianie wielu
elementów obiektu budowlanego
-
poziom V stan techniczny zły: elementy
budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania
czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować
zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska i konstrukcji budynku wykazują
zużycie od 71% do 100%. Występują tak duże zniszczenia lub ubytki, że nie
pozwalają na dalsze bezpieczne użytkowanie obiektu. Wymagane jest wykonanie remontu
kapitalnego o bardzo dużym rozmiarze lub rozebranie obiektu.
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
2.3. Prawa i obowiązki Stron, szczegóły
dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera
wzór umowy stanowiący załącznik
nr 3 do
niniejszego zaproszenia.
3.
WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy
spełniający niżej określone warunki:
1)
Wykonawca posiada uprawnienia
do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
2)
Dysponuje odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia
odpowiedniej specjalności umożliwiające przeprowadzenie wymaganych przeglądów i
badań zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane w sposób ważny i zgodny z prawem.
4.
TERMIN
WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 15.12.2021 r.
5.
WYNAGRODZENIE
WYKONAWCY:
Wynagrodzenie wynikać będzie z
sumy cen za poszczególne przeglądy (dla budynków komunalnych mieszkalnych i
gospodarczych, budynków komunalnych użytkowych) zaoferowanych przez
Wykonawcę. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu
oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także
oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. W
cenie należy ująć wszelkie wymagane badania o których mowa w art. 62 ust.1 pkt
1 i pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w
formularzu oferty na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/
lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie
przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości
cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą)
oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana
przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
6.
WARUNKI
ROZLICZENIA:
Podstawą do zapłaty
wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia
faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy, otrzymania dokumentacji –
protokołów z przeprowadzonych kontroli stanu technicznego obiektów podpisany
przez Wykonawcę i Zamawiającego. Zapłata za wykonane przeglądy nastąpi w
terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
Wykonawca złoży ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej
OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/
lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
5.
TERMIN
SKŁADANIA OFERT: 2 listopada 2021 r. do
godz. 13.00.
6.
PRZY
WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:
a)
Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b)
Waga kryterium: 100%.
7.
POZOSTAŁE
INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
a) w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Maria Wikieł – pracownik GZGKiM, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
b) w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
8.
PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci
realizację przedmiotu zamówienia.
9.
ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
10. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A,
62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62,
e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W
CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz
obowiązków wynikających z przepisów
prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane
przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów
przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane
poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich
danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich
danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa),
w
sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie
jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem
realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane
podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów
prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 - Tabela nr 1 budynki komunalne mieszkalne, mieszkalno-użytkowe, użytkowe
i gospodarcze
2)
Załącznik
nr 2 - Tabela nr 2 budynki i obiekty komunalne użytkowe
3) Załącznik nr 3 - Projekt Umowy
4) Załącznik nr 4 - Druk oferty.
2021-11-08 13:15 | Maria Wikieł |
Zamawiający
informuje
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty. |
2021-11-08 13:00 | Maria Wikieł | Zamawiający przedstawia informację z otwarcia ofert. |
2021-11-02 13:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia pn. "Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane" kwotę 24.000,00 zł |
Komunikaty