Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-10-2021 14:53:00 |
Składania : | 25-10-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze
względu na aktualne potrzeby. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał
realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania z tego tytułu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Zamawiający informuje, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 130 000 zł. netto.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
2021-10-21 15:59 | Kamil Bogdan | Zamawiający dopuszcza w ramach kryterium " Przegląd w siedzibie Zamawiającego" , serwis w siedzibie Wykonawcy pod warunkiem organizacji i pokrycia kosztów transportu w obie strony przez Wykonawcę. |
2021-10-21 14:59 | Kamil Bogdan |
Otrzymaliśmy
wiadomość
od
jednego
z
serwisów
rowerowych
odnośnie
oferty:
"Co
jeżeli
dany
podzespół
będzie
kwalifikował
się
do
wymiany
np
wkład
suportu?Czy
za
części
takie
jak
wkład
suportu
elementy
napędu
linki
i
pancerze
będzie
Państwo
płacić
dodatkowo?W
zapytaniu
jest
też
smarowanie
napędu
natomiast
nie
ma
nic
o
czyszczeniu
napędu
co
jest
niezbędne
przed
smarowaniem.Gdzie
będzie
się
odbywać
realizacja
usługi?". Odpowiadając: Serwis ma się odbyć w siedzibie Zamawiającego. Serwis nie powinien zawierać kosztów ewentualnych podzespołów wymagających wymiany. Złożona oferta powinna zawierać tylko koszt serwisowania rowerów. |
2021-10-21 14:39 | Kamil Bogdan |
Dzień
dobry, Otrzymaliśmy wiadomość od jednego z serwisów rowerowych odnośnie oferty: „ Chciałbym złożyć ofertę, ale serwis roweru jest bardzo złożony. Sama regulacja roweru w większości przypadków nie wystarcza i często trzeba wymienić elementy zużywające się jak kaseta, łańcuch czy opony by rower był 100% sprawny. Będę wielce wdzięczny za informację jakiej marki, jakiego typu są to rowery. Dzięki powyższej informacji łatwiej będzie mi przedstawić rzetelną ofertę.” Odpowiadając na zadane pytanie posiadamy następujące rowery: 1)MERIDA CROSSWAY 40 2)KROSS EVADO 6.0 3)UNIBIKE EVOLUTION 4)KROSS HEXAGON X6 5)KROSS INZAL 28 6)MERIDA CROSSWAY 40D 7)KROSS HEXAGON 7.0 8)MERIDA CROSSWAY 20 9)MERIDA CROSSWAY 300 |
Komunikaty