Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NIiPP.271.20.2021 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych branży drogowej

Ewelina Szubert
Urząd Miasta i Gminy Wronki Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 11-10-2021 15:35:00
Składania : 19-10-2021 08:00:00
Otwarcia : 19-10-2021 08:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_11.10.2021.pdf pdf 142.62 2021-10-11 15:35:00 Postępowanie
SWZ_NIiPP.271.20.2021.docx docx 105.43 2021-10-11 15:35:00 Postępowanie
SWZ_NIiPP.271.20.2021.pdf pdf 12329.99 2021-10-11 15:35:00 Postępowanie
Zalaczniki od 1 do 11.7z 7z 11108.95 2021-10-11 15:35:00 Postępowanie
Informacje z otwarcia ofert_NIiPP.271.20.2021.doc doc 59.5 2021-10-19 13:48:46 Publiczna wiadomość
Informacje z otwarcia ofert_NIiPP.271.20.2021.pdf pdf 177.58 2021-10-19 13:48:46 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert_NIiPP.271.20.2021_www.docx docx 32.68 2021-11-10 13:22:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert_NIiPP.271.20.2021_www.pdf pdf 1446.41 2021-11-10 13:22:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-10 13:22 Izabela Morawiec Informacja o wyborze ofert

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) – dalej: ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert na „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych branży drogowej”.

Pełna treść Informacji o wyborze ofert znajduje się w załączniku.

Informacja o wyborze [...].docx

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-19 13:48 Ewelina Szubert Informacja z otwarcia ofert

Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej Pzp, Zamawiający udostępnia informację z otwarcia ofert, która znajduje się w załączniku do niniejszego komunikatu.

Informacje z otwarci [...].doc

Informacje z otwarci [...].pdf

2021-10-19 08:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 65.000,00 zł brutto, z czego:
1) na Część nr 1 – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn.: „Budowa chodnika na ul. Cienistej: 35.000,00 zł. brutto,
2) na Część nr 2 – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania „Przebudowa drogi ul. Rolna w zakresie budowy chodnika”: 30.000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 538