Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 9/WIB/R/2021 Wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji naprawczo- kosztowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w ramach zadań nr: 13531 „Przebudowa budynku nr 124 z funkcji szkoleniowo- warsztatowej na sztabowo- dowódczą w ramach ERC” oraz 13505 „Budowa budynku sztabowo- szkoleniowego wraz z infrastrukturą techniczną w Porcie Wojennym w Gdyni”.

Termin:
Zamieszczenia : 07-10-2021 13:49:00
Składania : 21-10-2021 10:30:00
Otwarcia : 21-10-2021 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1 zaproszenie spr 9.pdf pdf 1101.72 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
2 zalacznik 1 formularz ofertowy.docx docx 26.14 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
3 zalacznik 2 warunki zamowienia.doc doc 194 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
4 zalacznik 3 OPZ.docx docx 38.92 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
5 zalacznik 4 projekt umowy.doc doc 200.5 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
6 zalacznik do umowy szczegółowe.pdf pdf 5436.61 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
7 zalacznik 5 wykaz osob.doc doc 35.5 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
8 zalacznik 6 wykaz uslug.docx docx 30.27 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
9 zalacznik 7 doswiadczenie.docx docx 17.42 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
10 zalacznik 8 akredytowany system.docx docx 28.71 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
11 zalacznik 9 rodo.docx docx 16.09 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
12 zalacznik 10 formularz cenowy.xlsx xlsx 17.78 2021-10-07 13:49:00 Postępowanie
odpowiedzi spr 9.pdf pdf 683.85 2021-10-13 14:53:16 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie.pdf pdf 516.12 2021-10-21 14:46:51 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu.pdf pdf 786.4 2021-11-10 11:00:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-10 11:00 Justyna Szostak Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-10-21 14:46 Rosita Makarewicz Zbiorcze zestawienie ofert

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-10-21 10:30 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 80 079,67 zł brutto
2021-10-13 14:53 Justyna Szostak Pytania i odpowiedzi

odpowiedzi spr 9.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji naprawczo- kosztowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w ramach zadań nr 13531 oraz 13505 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 705