Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.272.2.28.2021 wykonanie usługi polegającej na wycince 68 sztuk drzew, rosnących w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego, wykonanie sfrezowania pni oraz uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i wykonanie nasadzeń zgodnie z opisem zamieszczonym w przedmiocie zamówienia.

Iwona Maciejowska
Powiat Kamiennogórski
Termin:
Zamieszczenia : 06-10-2021 15:03:00
Składania : 12-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 12-10-2021 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ID272.2.28.2021                                                                        Kamienna Góra, dnia 06.10.2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiat Kamiennogórski zaprasza do składania ofert cenowych na zadania:

wykonanie usługi polegającej na wycince 68 sztuk drzew, rosnących w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego, wykonanie sfrezowania pni oraz uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i wykonanie nasadzeń zgodnie z opisem zamieszczonym
w przedmiocie zamówienia.

ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Kamiennogórski

ul. Wł. Broniewskiego 15

58-400 Kamienna Góra

NIP: 614 14 74 708

REGON: 230821300

Tel. 75 64 50 100

e-mail: powiat@kamienna-gora.pl

strona internetowa: www.kamienna-gora.pl

 

I.            TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

·        Wycinka drzew do 30.11.2021 r. (Drzewo jesion na ul. Spacerowej w m. Kamienna Góra,
dz. nr 16 – wycinka do 31.10.2021 r.)

·                            Sfrezowanie pni z posprzątaniem terenu do dnia 31.12.2021 r.

·                            Wykonanie nasadzeń do dnia 30.04.2022 r.

               Utrzymanie nasadzeń przez okres roku.

 

II.            RODZAJ I TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:

1.      Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.      Rodzaj zamówienia: usługa.

 

III.            OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiot zamówienia dotyczy:

wykonania usługi polegającej na wycince 68 sztuk drzew, rosnących w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego, wykonanie sfrezowania pni oraz uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i wykonanie nasadzeń zgodnie z opisem zamieszczonym
w przedmiocie zamówienia.

1.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego.

2.      Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.

3.      Warunki płatności:

Podstawą wystawienia faktury będzie należycie wykonana usługa potwierdzona obustronnie podpisanym protokołem odbioru.

Płatność faktury będzie podzielone na dwie części tj.: 70%wartości zamówienia po wykonaniu wycinki, sfrezowaniu pni z posprzątaniem terenu pomniejszona o wartość wykupu drewna na zasadzie kompensaty oraz 30% wartości zamówienia po wykonaniu nasadzeń.

Termin płatności faktury – do 30 dni.

 

 

IV.            WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA:

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują:

3.1.  wymogi osobowe:

osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej dwoma osobami
z uprawnieniami operatora pilarki, co najmniej dwoma osobami z aktualnymi uprawnieniami do kierowania ruchem na drogach (za organizację ruchem oraz bezpieczeństwem na drogach podczas ścinki drzew odpowiada Wykonawca) , co najmniej jedną osobą z uprawnieniami operatora podnośnika koszowego, co najmniej jedną osobą z uprawnieniami prawo jazdy  kat. C, co najmniej jedną osobą z uprawnieniami operatora HDS
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego;

oraz

3.2.wymogi sprzętowe:

            pilarkami spalinowymi minimum 3 sztuki, podnośnikiem koszowym – 1 szt., samochodem  ciężarowym z dźwigiem HDS – 1 szt., frezarką do pni – 1 szt. - Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego.

 

V.            SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1.      Formularz oferty powinien być zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego lub zawierający wszystkie informacje wskazane w treści Załącznika Nr 2 do Zapytania ofertowego.

2.      Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osoby upoważnione dokumentem rejestrowym.

3.      Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena brutto w złotych polskich, wraz z kosztami Wykonawcy, wg obowiązujących przepisów na dzień sporządzania oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.

4.      Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Oferta, jak również wszystkie oświadczenia i wykazy oraz inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (załączniki) winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, zgodnie z wpisem w odpowiednim dokumencie uprawniającym do występowania  w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.

6.      W razie rozbieżności w cenie podanej liczbą i słownie za prawidłową uznaje się cenę podaną słownie.

7.      Wszystkie strony oferty muszą być parafowane.

8.      Zamawiający poprawia w ofercie:

8.1.oczywiste omyłki pisarskie,

8.2.oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

8.3.inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,

8.4.w przypadku błędnego przeniesienia jakiejkolwiek kwoty z formularza cenowego na formularz oferty Zamawiający może, biorąc pod uwagę okoliczności danego przypadku, potraktować te omyłki, jako oczywiste omyłki pisarskie i poprawić je zgodnie z formularzem ofertowym. W przypadku błędnych działań matematycznych polegających na błędnym wyliczeniu kwoty netto lub brutto, Zamawiający może uznać te omyłki za oczywiste omyłki rachunkowe i dokonać w tym zakresie koniecznych poprawek. Powyższe poprawki będą wiążące, o ile Wykonawca niezwłocznie nie sprzeciwi się ich wprowadzeniu, informując o tym Zamawiającego.  

 

    VI.          KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT:

 

1.      Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

-        cena brutto oferty – 100%

Do oceny zostanie przyjęta cena brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

a.       Oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny zaoferowanej przez wykonawców,

b.      Oferta z najniższą ceną otrzyma największą ilość punktów,

c.       Zamawiający dokona oceny punktowej tego kryterium na podstawie następującego wzoru:

wartość punktowa oferty = 100 pkt  x (cena najkorzystniejszej oferty (najtańszej) / cena oferty badanej

2.      Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunki określone
w zapytaniu ofertowym, oraz nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższa sumę punktów przyznanych w/w kryterium, t.j. „cena brutto oferty”.

3.      Zamawiający wskazuje, że oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu w następujących przypadkach:

3.1.niezgodności treści oferty z zapytaniem ofertowym,

3.2.niewyrażenia zgody na poprawienie omyłek, w sposób wskazany w rozdz. VI.

3.3.  niezłożenia wraz z ofertą wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożenia nieprawidłowych dokumentów i oświadczeń, mimo wezwania Zamawiającego w zakresie wskazanym w rozdz. XII.

3.4.  Błędnie podanej stawki VAT.

4.      Cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

VII.            ZAWARTOŚĆ OFERTY:

 

1.      Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt IV i V Zapytania ofertowego,

2.      Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego),

3.      Dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo) – jeśli dotyczy.

 

VIII.            TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

1.      Ofertę należy złożyć bezpośrednio przez platformę zakupową: Open Nexus, gdzie zostało wystawione postępowanie. Termin składania ofert upływa  12 października 2021 r., godz. 10.00.

IX.            OSOBY DO KONTAKTÓW W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO:

 

Osobą uprawnioną do kontaktów jest Ewa Exner, tel. 75 64 50 102, e-mail: ewa.exner@kamienna–gora.pl,

 

X.            OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA:

 

1.      Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto w projekcie stanowiącym Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.

2.      Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy. Warunki zmiany umowy szczegółowo określono w § 4 Projektu umowy.

 

XI.            UWAGI KOŃCOWE:

 

1.      Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wybrania Wykonawcy bądź unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Dokumenty złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w pkt VIII nie zostaną rozpatrzone.

3.      Ocena zgodności złożonych dokumentów z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów, jakie Wykonawca zawarł w ofercie.

4.      Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy. Zamawiający  może wezwać do złożenia brakujących dokumentów i oświadczeń oraz dokumentów umocowujących do działania w imieniu Wykonawcy.

5.      Ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe w przypadku, gdy kwoty przedstawione w odpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie lub gdy złożone oferty będą wskazywały taką samą cenę Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z Wykonawcami na równych zasadach.

6.      O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożą ofertę w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie.

7.      Od wyniku niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.

 

XII.            ZAŁĄCZNIKI:

1.      Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia 

2.      Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowy

3.      Załącznik Nr 3 – Wykaz osób i sprzętu

4.      Załącznik Nr 4 – Projekt umowy

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FORMULARZ_OFERTOWY.odt odt 13.17 2021-10-06 15:03:00 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia.docx docx 23.85 2021-10-06 15:03:00 Postępowanie
oswiadczenia wyknawcy.doc doc 68 2021-10-06 15:03:00 Postępowanie
zapytanie ofertowa z logo.docx docx 39 2021-10-06 15:03:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-10-12 13:48 Iwona Maciejowska Postępowanie unieważnione z powodu błędnie wypełnionych formularzy ofertowych na platformie zakupowej.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie usługi polegającej na wycince 68 sztuk drzew, rosnących w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego, wykonanie sfrezowania pni oraz uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i wykonanie nasadzeń zgodnie z opisem Wykonanie usługi polegającej na wycince 68 sztuk drzew, rosnących w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego, wykonanie sfrezowania pni oraz uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i wykonanie nasadzeń zgodnie z opisem zamieszczonym w przedmiocie zamówienia Cena obejmuje: 1. Wycięcie drzew wraz posprzątaniem terenu 2.Sfrezowanie pni, wywóz frezowiny po frezowaniu pni oraz za zasypanie i zagęszczenie dołów po sfrezowanych pniach mieszanką 3. Posadzenie 56 sztuk sadzonek: • lipa drobnolistna – 20 szt. • jesion wyniosły – 30 szt. • dąb bezszypułkowy- 4 szt. • głóg dwuszyjkowy – 2 szt. (wszystkie sadzonki o wys. 1,0 m i obwodzie 5 cm); Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy 68 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie należycie wykonana usługa potwierdzona obustronnie podpisanym protokołem odbioru. Płatność faktury będzie podzielone na dwie części tj.: 70%wartości zamówienia po wykonaniu wycinki, sfrezowaniu pni z posprzątaniem terenu pomniejszona o wartość wykupu drewna na zasadzie kompensaty oraz 30% wartości zamówienia po wykonaniu nasadzeń.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wycinka drzew do 30.11.2021 r. (Drzewo jesion na ul. Spacerowej w m. Kamienna Góra, dz. nr 16 – wycinka do 31.10.2021 r.)Sfrezowanie pni z posprzątaniem terenu do dnia 31.12.2021 r. Wykonanie nasadzeń do dnia 30.04.2022 r. Utrzymanie nasadzeń przez okres roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu drewna, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 215