Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: W57/2021 Szacowanie wartości zamówienia

Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2021 15:11:00
Składania : 11-10-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, Warszawa 00-463 informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia. 

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Kontakt w sprawie wizji lokalnej:  22 606 59 18 lub 22 606 59 37

 

Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.

2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty Netto 130 000 PLN.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.

8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.

10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Sygnały BMW X5.pdf pdf 557.98 2021-10-04 15:11:00 Przedmiot zamówienia
Radiotelefon BMW X5.pdf pdf 442.18 2021-10-04 15:11:00 Przedmiot zamówienia
Sygnały Vito.pdf pdf 572.23 2021-10-04 15:11:00 Przedmiot zamówienia
Radiotelefony Vito.pdf pdf 435.32 2021-10-04 15:11:00 Przedmiot zamówienia
Sygnały V-klasse.pdf pdf 552.93 2021-10-04 15:11:00 Przedmiot zamówienia
Radiotelefon V-Klasse.pdf pdf 452.27 2021-10-04 15:11:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i montaż sygnałów uprzywilejowania do pojazdów BMW X5 Zakup i montaż trzech kompletów sygnalizacji uprzywilejowania zgodnej z opisem w załączniku nr 1

Sygnały BMW X5.pdf

3 kpl. Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 32
Podchorążych 32
00-463, Warszawa
(0)
2 Montaż radiotelefonów do pojazdów BMW X5 Montaż trzech kompletów radiotelefonów zgodnie z opisem w załączniku nr 1

Radiotelefon BMW X5. [...].pdf

3 kpl. - (0)
3 Zakup i montaż sygnałów uprzywilejowania do pojazdów Mercedes-Benz VITO Zakup i montaż czterech kompletów sygnalizacji uprzywilejowania zgodnej z opisem w załączniku nr 2

Sygnały Vito.pdf

4 kpl. - (0)
4 Montaż radiotelefonów do pojazdów Mercedes-Benz VITO Montaż czterech kompletów radiotelefonów zgodnie z opisem w załączniku nr 2

Radiotelefony Vito.p [...].pdf

4 kpl. - (0)
5 Zakup i montaż sygnałów uprzywilejowania do pojazdów Mercedes-Benz V-Klasse Zakup i montaż dwóch kompletów sygnalizacji uprzywilejowania zgodnej z opisem w załączniku nr 3

Sygnały V-klasse.pdf

2 kpl. - (0)
6 Montaż radiotelefonów do pojazdów Mercedes-Benz V-Klasse Montaż dwóch kompletów radiotelefonów zgodnie z opisem w załączniku nr 3

Radiotelefon V-Klass [...].pdf

2 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Związanie z ofertą - Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 21 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wizja lokalna - Zamawiający dopuszcza wizję lokalną w siedzibie Zamawiającego w dniach wcześniej ustalonych telefonicznie. (0)
6 Montaż - Możliwość dostarczenia pojazdów przez Zamawiającego w obrębie 50km od siedziby Zamawiającego. Proszę wpisać "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 355