Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/WCWI/2021/09 „Aranżacja powierzchni IV i V piętra budynku biurowego zlokalizowanego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404 (Segment B) dla potrzeb Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Poznania. Wykonanie robót sanitarnych. Część 1 i 2”.

Termin:
Zamieszczenia : 01-10-2021 15:52:00
Składania : 19-10-2021 14:00:00
Otwarcia : 19-10-2021 14:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Czesc_2_rob_sanit_Vp.zip zip 21986.25 2021-10-01 15:52:00 Postępowanie
Czesc_1_rob_sanit_IVp.zip zip 24259.79 2021-10-01 15:52:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 166.81 2021-10-01 15:52:21 Postępowanie
Część I SWZ - IDW_instalacje_sanitarne.pdf pdf 540.81 2021-10-01 15:52:21 Postępowanie
Część II SWZ - Wzór umowy dla Części 1 i 2 zamówienia_Instalacja sanitarna_IV_V piętro.pdf pdf 498.29 2021-10-01 15:52:21 Postępowanie
Załączniki nr 1-6_formularze edytowalne.docx docx 52 2021-10-01 15:52:21 Postępowanie
Załączniki nr 1A i 1B_formularze cenowe.docx docx 49.49 2021-10-01 15:52:21 Postępowanie
Zmiana treści SWZ_2021-10-13.pdf pdf 129.96 2021-10-13 10:29:14 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39.58 2021-10-13 10:29:14 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 165.67 2021-10-19 22:05:49 Publiczna wiadomość
Wybór oferty najkorzystniejszej_cz. 1 i 2_Wykonawca.pdf pdf 219.96 2021-10-25 22:51:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-25 22:51 Tomasz Banaszak ZamawiającY działając na podstawie art. 253 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej dla Części 1 i 2.
Jako ofertę najkorzystniejszą w zakresie Części 1 i 2 zamówienia uznano ofertę złożoną przez wykonawcę:
Mezon Klima Sp. z o.o.
ul. Południowa 3,
62-064 Plewiska
Na Część 1 - Wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych związanych z aranżacją IV piętra:
Cena oferty netto: 89.000,00 złotych netto
Cena oferty brutto: 109.470,00 złotych brutto
Na Część 2 - Wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych związanych z aranżacją V piętra:
Cena oferty netto: 89.000,00 złotych netto
Cena oferty brutto: 109.470,00 złotych brutto
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu, Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i złożył ofertę, która została oceniona jako najkorzystniejsza zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ.

Wybór oferty najkorz [...].pdf

2021-10-19 22:05 Tomasz Banaszak Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-19 14:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego 232.207,00 zł brutto.
Jeżeli przewidywana jest realizacja zamówienia w częściach, to kwota jaką zamierza przeznaczyć się na realizację każdej części zamówienia wynosi:
Część 1 – 117.720,00 zł
Część 2 – 114.487,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 666