Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.7.9.21 Dostawa płyt drogowych w ilości 144 sztuk

Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2021 12:16:00
Składania : 07-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 07-10-2021 09:15:00
Tryb: Zapytanie o cenę
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Zn. spr.: SA.270.7.9.21

 

Zapytanie ofertowe

 

Nadleśnictwo Dobrzejewice zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

 

„Dostawa płyt drogowych w ilości 144 sztuk do Leśnictw:

- Brzozówka 20 sztuk - odległość od siedziby Nadleśnictwa 7 km

- Obrowo 8 sztuk - odległość od siedziby Nadleśnictwa 7 km

- Osiek 8 sztuk - odległość od siedziby Nadleśnictwa 14 km

- Czernikowo 36 sztuk - odległość od siedziby Nadleśnictwa 12 km

- Wylewy 22 sztuk - odległość od siedziby Nadleśnictwa 20 km

- Dąbrówka 12 sztuk - odległość od siedziby Nadleśnictwa 22 km

- Jankowo 10 sztuk - odległość od siedziby Nadleśnictwa 48 km

- Wąkole 6 sztuk - odległość od siedziby Nadleśnictwa 26 km

- Komorowo 6 sztuk - odległość od siedziby Nadleśnictwa 41 km

- Łochocin 16 sztuk -  odległość od siedziby Nadleśnictwa 52 km

 

Termin realizacji zamówienia: 

23.12.2021r.

 

Sposób uzyskania informacji dodatkowych dotyczących zapytania:

Nadleśnictwo Dobrzejewice,

Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice, Tel.: 56 674 25 00, fax: 56 674 25 01       

Osoby upoważniona do kontaktów:

              Bartosz Wszelaki, od pn. do pt. w godz. 7:15-15:15

              Tel. 56 674 25 13, e-mail: bartosz.wszelaki@torun.lasy.gov.pl

Szymon Kowalski, od pn. do pt. w godz. 7:45-14:45

tel. 56 674 25 22, e-mail: szymon.kowalski2@torun.lasy.gov.pl

Roman Kowalski Leśniczy Leśnictwa Brzozówka tel. 606 646 003

Mirosław Lewandowski Leśniczy Leśnictwa Obrowo tel. 606 646 004

Bartosz Różycki Leśniczy Leśnictwa Brzozówka tel. 608 009 486

Bolesław Pospiech Leśniczy Leśnictwa Czernikowo tel. 606 646 007

Tomasz Szymaniak Leśniczy Leśnictwa Wylewy tel. 606 646 008

Zbigniew Trzebniak Leśniczy Leśnictwa Dąbrówka tel. 608 030 298

Stanisław Kosz Leśniczy Leśnictwa Jankowo tel. 602 265 399

Jacek Włodarczyk Leśniczy Leśnictwa Wąkole tel. 606 646 016

Krzysztof Stępczyński Leśniczy Leśnictwa Komorowo tel. 606-646-014

Marcin Piłat Leśniczy Leśnictwa Łochocin tel. 608 009 487

 

Wymagania techniczno – eksploatacyjne dostarczanych płyt drogowych:

·         Płyty drogowe o wymiarach 300x150x 15 cm wytworzone  z betonu towarowego C25/30.

·         Płyty zbrojone są podwójną siatką(góra i dół), zbrojenie główne fi 10, zbrojenie rozdzielcze fi 8, siatka 25x25 cm, siatka zbrojenia zagęszczona przy krawędziach.

·         Płyty drogowe - dokumentacja projektowa:

o   Projekt techniczny typowy: żelbetowe płyty drogowe prostokątne, pełne na prowizoryczne nawierzchnie. Centralny Ośrodek Badawczo-Projektowy Budownictwa Przemysłowego „BISTYP” Warszawa - 1987

·         Płyty drogowe produkowane są w oparciu o wykaz norm i aprobat technicznych:

o   PN-82/B-02004

o   PN-88/B-06250

o   PN-ISO 6935-1

o   PN-ISO 6935-2

o   PN-B-03264

o   Wytyczne stosowania stali zbrojeniowej w konstrukcjach żelbetowych i sprężonych – Instrukcja ITB nr 261, Warszawa 1984

 

Termin ważności oferty:

Nie mniej niż 7 dni od daty otwarcia ofert.

 

Sposób płatności:

Przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę na fakturze w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.

Za datę zapłaty Strony uznają datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Kryteria wyboru oferty:

Cena (C) - 100 %

 

Opis sposobu przygotowywania ofert:

1.       Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

2.       Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

3.       Wykonawca może złożyć jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.

4.       Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/)

5.       Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną.

6.       Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty w formie pisemnej przed terminem składania ofert.

7.       Wprowadzone zmiany muszą być złożone przed upływem terminu składnia ofert wg takich samych zasad jak złożona oferta

8.       Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania.

 

Miejsce i termin składania ofert:

ofertę należy złożyć (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania)  poprzez platformę zakupową (https://platformazakupowa.pl/) do dnia 07.10.2021 r., godziny 9:00.

 

Otwarcie ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.10.2021 r., o godz. 9:15, po otwarciu ofert protokół z otwarcia zostanie udostępniony na platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/)

 

Ochrona Danych Osobowych:

Zamawiający informuje, iż wszelkie dane osobowe uzyskane w celu związanym z wyborem najkorzystniejszej oferty dotyczącej niniejszego zamówienia oraz w celach związanych z późniejszą realizacją umowy, będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a także zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.


Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki do zapytania ofertowego.docx docx 47.9 2021-09-29 12:16:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_sig_N.pdf pdf 163.87 2021-09-29 12:16:00 Postępowanie
Załączniki do zapytania ofertowego.docx docx 47.9 2021-09-29 12:16:00 Kryterium
4 Protokół z otwarcia ofert_sig.pdf pdf 1880.07 2021-10-07 11:03:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-07 11:03 Szymon Kowalski Protokół z otwarcia ofert

4 Protokół z otwarci [...].pdf

2021-10-07 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona przez zamawiającego na realizację zadania: 72000,00 zł netto, 88560,00 zł brutto
2021-10-06 15:02 Szymon Kowalski Rozładunek płyt będzie leżał po stronie wykonawcy...

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załączniki do zapyta [...].docx

(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 359