Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.82.2021 Dostawa i montaż ogrodzenia terenu rekreacyjnego przy ul. Żółwińskiej 5 na os. Łęgnowo w Bydgoszczy.

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2021 10:55:00
Składania : 30-09-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.82.2021 z dnia 21.09.2021r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz     

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz

Nazwa zadania (wg planu):  „Rozbudowa placu na ul. Żółwińskiej 5 na os. Łęgnowo (Program BBO).

2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa i montaż ogrodzenia terenu rekreacyjnego przy ul. Żółwińskiej 5 na os. Łęgnowo w Bydgoszczy.

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)  wytyczenie geodezyjne trasy ogrodzenia z określeniem instalacji podziemnych,

2)     dostawę i montaż wg ustalonej trasy ogrodzenia panelowego o wysokości min. 1,2 m, dł. ogrodzenia: 135 m, typ ogrodzenia – panel ogrodzeniowy ocynkowany, malowany proszkowo, koloru zielonego (RAL 6005) typu Nylofor 3D, H = min. 1,2 m, śr. drutu min. 5 mm, z 2-ma przetłoczeniami, mocowany na słupkach ogrodzeniowych o przekroju min. 60x40mm (obetonowanych), ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze zielonym, z zastosowaniem systemu montażu uniemożliwiającego niekontrolowany demontaż,

3)  wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.


3.    Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1)    prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług określonych w zapytaniu ofertowym,

2)    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3)    posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim  rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz pisemne potwierdzenie należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


4.    Załączniki do zapytania ofertowego:

1)    wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa (zał. nr 1),

2)    informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3)    wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4)    kopia mapy zasadniczej – skala 1:500, z oznaczeniem lokalizacji ogrodzenia (zał. nr 4).

5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6.    Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (cena gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

6.2. Sposób oceny ofert:

1)    ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)    w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3)    inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4)    nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5)    ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6)    Zamawiający poprawia w tekście oferty:

   oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

    oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3. Warunki płatności:

1)    podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2)    termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

7.   Termin wykonania zamówienia: - 2 miesiące od daty zawarcia umowy.


8.   Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Andrzej Bizon, Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej –            tel. 52 58 59 190,

Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 437,

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może odbywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: l.pietkun@um.bydgoszcz.pl.

9.   Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  30.09.2021 r. o godz. 11.00

10.    Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

10.1.    podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),

10.2.    potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 3) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,

10.3.    dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).

11.    W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

12.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.





Bydgoszcz, 21.09.2021r.         


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
informacja dane osobowe.pdf pdf 54.89 2021-09-22 10:55:00 Postępowanie
kopia mapy zasadniczej z oznaczeniem lokalizacji ogrodzenia.pdf pdf 191 2021-09-22 10:55:00 Postępowanie
umowa ŻółwińskaOgrodzDostMont.pdf pdf 192.77 2021-09-22 10:55:00 Postępowanie
zał. nr 3 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 204.58 2021-09-22 10:55:00 Postępowanie
ŻółwińskaOgrodzWynik.pdf pdf 30.15 2021-10-11 13:52:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-11 13:52 Maciej Grabowski Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

ŻółwińskaOgrodzWynik [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż ogrodzenia terenu rekreacyjnego przy ul. Żółwińskiej 5 na os. Łęgnowo w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 miesiące od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 467