Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-RJ-TP.005.2021 Zakup Samochodu Technicznego – mobilny warsztat naprawczy z częściami zapasowymi

Robert Judek
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 17-09-2021 14:54:00
Składania : 28-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 28-09-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 135.08 2021-09-17 14:54:00 Postępowanie
SWZ Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 630.88 2021-09-17 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.DOCX DOCX 21.91 2021-09-17 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 319.25 2021-09-17 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie z art. 125 ust. 1.docx docx 18.85 2021-09-17 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 klauzula RODO.pdf pdf 471.76 2021-09-17 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 PPU Projektowane Postanowienia Umowy.pdf pdf 809.27 2021-09-17 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 11.1 Formularz Parametrów Oferowanych.docx docx 41.55 2021-09-17 14:54:00 Postępowanie
Odpowiedzi na zadane pytania.pdf pdf 201.38 2021-09-23 13:28:15 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 445.85 2021-09-28 10:10:00 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 447.82 2021-09-28 14:18:16 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty komunikat publiczny.pdf pdf 734.7 2021-10-11 14:03:53 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania..pdf pdf 438.47 2021-10-27 08:23:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-27 08:23 Robert Judek Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu z siedzibą w (60-346) Poznaniu przy ul. Rycerskiej 10, jako Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych zawiadamia o unieważnieniu postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-10-11 14:03 Robert Judek Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-28 14:18 Robert Judek INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty - załącznik.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-09-28 10:10 Robert Judek INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
Wartość zamówienia netto w PLN: 365 000,00 PLN
Słownie: trzysta pięćdziesiąt trzy złote sześćset dwadzieścia sześć złotych.
Wartość zamówienia brutto w PLN: 448 950,00 PLN

Informacja o kwocie [...].pdf

2021-09-23 13:28 Robert Judek Odpowiedzi na zadane pytania.

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 498