Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SP.260.17.2.PU.2021.PC Rozbudowa monitoringu w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej.

Termin:
Zamieszczenia : 16-09-2021 12:54:00
Składania : 24-09-2021 07:00:00
Otwarcia : 24-09-2021 07:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe Rozbudowa monitoringu Szkoły Podstawowej w Rudnej.pdf pdf 1855.56 2021-09-16 12:54:00 Postępowanie
formularz oferty.pdf pdf 131.61 2021-09-16 12:54:00 Kryterium
projekt umowy.pdf pdf 175.22 2021-09-16 12:54:00 Kryterium
509101-protocol.xlsx xlsx 63.28 2021-09-24 08:21:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-24 08:21 Piotr Cyniewski Zamawiający informuje, że dokonano wyboru Wykonawcy do realizacji zadania "Rozbudowa monitoringu w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej".
W przedmiotowym postępowaniu zwyciężyła oferta firmy WIREKOM Piotr Dworzyński, która wykona je wg STWIOR za cenę łączną brutto: 76.450,65 zł
W załączeniu- protokół z postępowania.

509101-protocol.xlsx

2021-09-21 10:51 Piotr Cyniewski Pyt.
w opisie zamówienia tj. Specyfikacja Techniczna Wykonania o Odbioru Robót jest podana informacja o jednostce klienckiej. Brak natomiast informacji o tej jednostce w przedmiarze robót. Proszę o informację czy jednostka kliencka to ma być jednostka centralna komputera? Czy jednostka kliencka będzie po stronie Wykonawcy czy Zamawiającego?
Odp.
Wg Zamawiającego jednostkę kliencką stanowić mają dwa monitory 27 " o parametrach podanych w specyfikacji zamontowane na ścianie oraz manipulator do obsługi np. mysz.
Założono, że monitory będą podłączone bezpośrednio do rejestratorów.
Przy zastosowaniu innego rozwiązania należy zachować minimalne wymagania podane w SWIOR oraz funkcjonalność systemu.
2021-09-21 07:05 Piotr Cyniewski W odpowiedzi na wniesione zapytania Zamawiający informuje, że:
PYT.:
proszę o określenie ile ma być szaf i Punktów Dystrybucyjnych CCTV. W przedmiarze poz. 9 i 10 jest sugerowanie szaf Rack w ilości łącznej 9 sztuk.
ODP:
Pozycja 9 kosztorysu dotyczy montażu uniwersalnych natynkowych szafek metalowych zamykanych na kluczyk przeznaczonych do zainstalowania w nich switchy i extenderów.
Zamawiający przewidział montaż wiszących szaf rackowych o wielkości 19". Pozostałe parametry należy dostosować do instalowanych urządzeń.
PYT:
Proszę o podanie producentów kamer, które Zamawiający zawarł w specyfikacji. Wykonawca analizując materiały przetargowe nie jest w stanie dobrać odpowiedniego sprzętu, ponieważ nie zgadza się np. jeden parametr oczekiwany przez Zamawiającego. Wykonawca przeanalizował dostępny sprzęt wiodących producentów takich jak Hikvision, Dahua, BCS.
ODP:
Zamawiający nie narzuca producentów kamer. Podane parametry, co do których wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne.
PYT:
Proszę o informację czy jest możliwość przeprowadzenia oględzin w obiekcie w dniu 21 lub 22.09 około godziny 10?
ODP:
Oględziny winny być przeprowadzone. Zamawiający może oprowadzać po obiekcie we wczesnych godzinach rannych (7:00-8:30) lub od 11:30 w dniu 22 września.
2021-09-17 09:34 Piotr Cyniewski Zamawiający informuje, iż do przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wkradła się literówka.
W pozycji 15 przedmiaru (rejestrator CCTV IP) powinny być 2 sztuki. Proszę o przyjęcie takiej ilości do wyceny.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rozbudowa monitoringu w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej dostawa kamer oraz wykonanie robót mających na celu rozbudowę istniejącego systemu monitoringu wizyjnego Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w załącznikach nr 3 i 4 do niniejszego zapytania 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz oferty.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - DO 26 LISTOPADA 2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja 10% Minimalny okres gwarancji 3 lata. Maksymalny okres gwarancji 5 lat. Szczegóły zawiera załączone zapytanie ofertowe. (0)
6 akceptacja projektu umowy - Załączony dokument musi uzyskać akceptację. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy.pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 823