Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WYKONANIE INSTALACJI ODGROMOWEJ W BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ I KOTŁOWNI NA DZ. NR EW. 299/26 I 299/24 OBR. 16 W BRWINOWIE, ul. Pszczelińska 99

Anna Woźnicka
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 15-09-2021 15:02:00
Składania : 22-09-2021 23:59:00
Otwarcia : 23-09-2021 00:04:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zapytanie ofertowe

 

Zamawiający: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30

Przedmiot zamówienia (zakres prac):

 

„WYKONANIE INSTALACJI ODGROMOWEJ W BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ
I KOTŁOWNI NA DZ. NR EW. 299/26 I 299/24 OBR. 16 W BRWINOWIE, ul. Pszczelińska 99”

 

Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2021 r.

Cena oferty ……………

(w cenę oferty należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia)

Sposób przygotowania oferty.

Ofertę sporządzić należy w języku polskim,

Oferta winna być złożona przez osobę upoważnioną.

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus,   

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po terminie.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.

 

Termin złożenia oferty.

Ofertę złożyć należy do dnia 22.09.2021 r., godz. 23:59

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

1.       Posiadanie wiedzy i doświadczenia:

Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku powinien wskazać,
że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, minimum 3 zamówienia dotyczące prac zawartych w zakresie robót w projekcie umowy o wartości min. 20 000,00 zł brutto (każda).

 

2.       Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby,
posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności:

- 1 osobę posiadającą uprawnienia elektroenergetyczne G1 SEP do 1KV Dozór + pomiary

- 2 osoby posiadające uprawnienia elektroenergetyczne G1 SEP do 1KV Eksploatacja

 

 

 

Zawartość oferty:

1.       Wykaz wykonanych robót z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie
(np. referencje)  załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;

2.       Wykaz osób,– załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;

3.    Wzór oferty - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;

 

 

 

Kryterium oceny ofert :

 CENA 100 %

 

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

 

 

Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 100 pkt.

 

Wykluczenie:

Wykluczeniu z oceny oferty będzie Wykonawca który nie przedstawi dokumentów poświadczających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

 

Odrzucenie oferty:

Odrzuca się ofertę:

1)    wykonawcy, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;

2)    jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu;

3)    jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

4)    jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub cenę rażąco niską;

5)    jeżeli została złożona w innej formie niż wymagana.

 

Procedura wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.

Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

W ofercie poprawia się:

1)      oczywiste omyłki pisarskie;

2)      oczywiste omyłki rachunkowe;

3)      inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

 

Wybór oferty najkorzystniejszej

1.    Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.

2.    Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

 

 

 

 

 

 

 

 

Upublicznienie wyników postępowania

 

1.    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty o:

1)    wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty

2)    wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.

2.    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamieszcza się informacje,
 o których mowa powyżej , na platformie zakupowej i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

Unieważnienie postępowania

 

1.       Postępowanie unieważnia się, jeżeli:

1)         nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym;

2)         przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;

3)         cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;

4)         wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

5)         zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;

2.       O unieważnieniu postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach oraz zamieszcza informację na platformie zakupowej i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

 

 

Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:

Anna Woźnicka

e-mail: anna.woznicka@powiat.pruszkow.pl

tel. 22 738 15 09

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa-WGN-....._2020 odgromówka.doc doc 96.5 2021-09-15 15:02:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe 14.09.2021.doc doc 92 2021-09-15 15:02:00 Postępowanie
wzór oferty.docx docx 11.96 2021-09-15 15:02:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-09-17 13:15 Radosław Chechłacz Dzień dobry
Wpłynęło zapytanie do postępowania o następującej treści:
"Czy Zamawiający posiada jakieś materiały typu; przedmiar, projekt, umożliwiające dokonania wyceny robót? Czy jest możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty?"

Zamawiający odpowiedzi iż:
1. Zamawiający nie posiada przedmiaru ani projektu.
2. Zapraszamy na oględziny każdego dnia w godzinach pracy po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym z p. Anną Woźnicką tel. 22 738-15-09 lub z Radosławem Chechłaczem tel. 22 738-15-75.

Z poważaniem
Radosław Chechłacz

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 INSTALACJA ODGROMOWA - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 378