Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 8.1.1-9/2021 Dostawa środków czystości

Żłobek Krasocin
Gmina Krasocin Oddział: Centrum Usług Wspólnych
Termin:
Zamieszczenia : 15-09-2021 14:50:00
Składania : 23-09-2021 12:00:00
Otwarcia : 23-09-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Gminnego Żłobka „Wesoły Wiatraczek” w Krasocinie zapraszamy wykonawców do składania ofert na zadanie pn.

Dostawa środków czystości

w ramach projektu „Utworzenie publicznego żłobka w Krasocinie” realizowanego przez Gminę Krasocin nr wniosku RPSW.08.01.01-26-0006/20 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Priorytetu 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, działanie 8.1 Równość mężczyzn i kobiet we wszystkich dziedzinach, w tym dostęp do zatrudnienia, rozwój kariery, godzenie życia zawodowego i prywatnego, Poddziałanie 8.1.1 Zwiększenie dostępu do opieki nad dziećmi do lat 3 (projekty konkursowe)

Szczegółowy zakres został określony w załącznikach do niniejszego zapytania.

Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień

1. Zamówienia realizowane są za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.

2. Nie rozpatruje się ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia.

5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.

6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

7. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

8. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, Zamawiający zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.

9. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.

10. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje unieważnienia postępowania w przypadkach:

1/ powstania przyczyn lub ujawnienia okoliczności, których nie znano na etapie wszczęcia postępowania, a które uniemożliwią Zamawiającemu wywiązanie się ze złożonych zobowiązań;

2/  w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;

3/ cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

11. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty! 

W przypadku pytań:-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" -związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe 9.2021-2.doc doc 181.5 2021-09-15 14:50:00 Postępowanie
Formularz oferty 9.2021.doc doc 144.5 2021-09-15 14:50:00 Postępowanie
Wzor umowy 9.2021-1.doc doc 162 2021-09-15 14:50:00 Postępowanie
Formularz oferty 9.2021.doc doc 144.5 2021-09-15 14:50:00 Kryterium
ROZSTRZYGNIECIE 8.1.1-9.2021.doc doc 119.5 2021-09-28 12:14:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-28 12:14 Żłobek Krasocin Rozstrzygnięcie postępowania

ROZSTRZYGNIECIE 8.1. [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa środków czystości Dostawa środków czystości - wartość brutto za całość przedmiotu zamówienia 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty 9.2 [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie ze wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie ze wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 427