Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-09-2021 11:01:00 |
Składania : | 16-09-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 16-09-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DPS.371.14.2021.AS Ostrów Wielkopolski, dnia 15.09.2021 roku
(znak sprawy)
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego na dostawę
środków ochronnych
1. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe na dostawę środków ochronny dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złoty.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych / Dz. U. 2021 r. poz. 1129 tekst jednolity/.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków ochronnych Dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- Czepek ochronny wykonany z flizeliny,
- Czepek typu Kaptur 25 g,
- Maski FFP3,
- Maska medyczna IIR,
- Kombinezon ochronny z kapturem rozmiar L,
- Kombinezon ochronny z kapturem rozmiar XL,
- Kombinezon ochronny z kapturem rozmiar XXL,
- Długie foliowe ochraniacze na buty,
- Rękawice nitrylowe rozmiar M,
- Rękawice nitrylowe rozmiar L,
- Fartuch foliowy,
- Fartuch foliowy typu sukienka / tunika,
- Fartuch jednorazowy z flizeliny.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.
4. Dodatkowe informacje na temat zamówienia:
- miejsce dostawy – DPS Ostrów Wielkopolski,
- do oferty należy dołączyć skan posiadanego certyfikatu CE,
- Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu),
- Zamawiający nie dopuszcza podziału na części,
- O ile nie wskazano inaczej, ofertę składa się w cenach brutto.
- Zastosowanie nieodpowiedniej stawki VAT na oferowany produkt, spowoduje odrzucenie oferty.
- Wykonawca zobowiązuje się, aby dostarczony asortyment posiadał minimum roczną datę ważności, licząc od dnia dostawy.
- Zamówienie obejmuje jednorazową dostawę przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zapotrzebowaniem.
- Termin dostawy maksymalnie do dnia 24.09.2021 roku, po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego.
- Dodatkowych informacji udziela Pani Paulina Ostenda – Kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego tel. (62) 736 42 5, kom. 607 130 690
- Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
ul. Partyzancka 8
63 – 400 Ostrów Wielkopolski
NIP 622-23-91-168
5. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się:
- Ceną 100 %
6. Sposób sporządzenia i złożenia oferty.
- Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa
- Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/dpsostrowwlkp do dnia 16.09.2021 do godz. 12:00
-
Otwarcie
złożonych ofert nastąpi w dniu 16.09.2021 o godz. 12:05
- Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
- Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
- Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.
- Konsekwencje złożenia oferty niezgodne z w/w opisem ponosi Dostawca.
-
Termin
zadawania pytań upływa w dniu: 15.09.2021
godz. 14:00
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt "dps@powiat-ostrowski.pl" lub pod nr tel 62 736 42 54,607 130 690
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-16 14:46 | Zamówienia Publiczne | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty