Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPS.371.14.2021 DPS.371.14.2021.AS Dostawa środków ochronnych

Termin:
Zamieszczenia : 15-09-2021 11:01:00
Składania : 16-09-2021 12:00:00
Otwarcia : 16-09-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


DPS.371.14.2021.AS                                                            Ostrów Wielkopolski, dnia 15.09.2021 roku

(znak sprawy)

 

 

Zaproszenie do składania ofert

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym

w trybie zapytania ofertowego na dostawę

środków ochronnych

 

1.      Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe na dostawę środków ochronny dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złoty.

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych / Dz. U. 2021 r. poz. 1129 tekst jednolity/.

2.      Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków ochronnych Dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

3.      Opis przedmiotu zamówienia:

-       Czepek ochronny wykonany z flizeliny,

-    Czepek typu Kaptur 25 g,

-        Maski FFP3,

-        Maska medyczna IIR,

-        Kombinezon ochronny z kapturem rozmiar L,

-        Kombinezon ochronny z kapturem rozmiar XL,

-        Kombinezon ochronny z kapturem rozmiar XXL,

-        Długie foliowe ochraniacze na buty,

-        Rękawice nitrylowe rozmiar M,

-        Rękawice nitrylowe rozmiar L,

-    Fartuch foliowy,

-    Fartuch foliowy typu sukienka / tunika,

-    Fartuch jednorazowy z flizeliny.

Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.

4.      Dodatkowe informacje na temat zamówienia:

-        miejsce dostawy – DPS Ostrów Wielkopolski,

-        do oferty należy dołączyć skan posiadanego certyfikatu CE,

-        Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu),

-         Zamawiający nie dopuszcza podziału na części,

-        O ile nie wskazano inaczej, ofertę składa się w cenach brutto.

-        Zastosowanie nieodpowiedniej stawki VAT na oferowany produkt, spowoduje odrzucenie oferty.

-        Wykonawca zobowiązuje się, aby dostarczony asortyment posiadał minimum roczną datę ważności, licząc od dnia dostawy.

-      Zamówienie obejmuje jednorazową dostawę przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zapotrzebowaniem.

-       Termin dostawy maksymalnie do dnia 24.09.2021 roku, po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego.

-      Dodatkowych informacji udziela Pani Paulina Ostenda  – Kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego tel. (62) 736 42 5, kom. 607 130 690

-        Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:

Powiat Ostrowski

Dom Pomocy Społecznej

ul. Partyzancka 8

63    – 400 Ostrów Wielkopolski

NIP 622-23-91-168

 

5.      Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się:

-         Ceną 100 %

6.      Sposób sporządzenia i złożenia oferty.

 

-          Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:

http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa

-          Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej  https://platformazakupowa.pl/pn/dpsostrowwlkp do dnia 16.09.2021 do godz. 12:00

-          Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16.09.2021 o godz. 12:05

-         Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

-        Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

-          Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.

-          Konsekwencje złożenia oferty niezgodne z w/w opisem ponosi Dostawca.

-          Termin zadawania pytań upływa w dniu: 15.09.2021 godz. 14:00



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt "dps@powiat-ostrowski.pl" lub pod nr tel 62 736 42 54,607 130 690  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.docx docx 11.9 2021-09-15 11:01:00 Postępowanie
Załącznik nr Klauzula informacyjna.docx docx 17 2021-09-15 11:01:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 12.4 2021-09-15 11:01:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 27.07 2021-09-15 11:01:00 Postępowanie
Ostrów Wielkopolski.docx docx 17.84 2021-09-15 11:01:00 Postępowanie
Załącznik nr Klauzula informacyjna.docx docx 17 2021-09-15 11:01:00 Kryterium
Oświadczenie.docx docx 12.4 2021-09-15 11:01:00 Kryterium

Komunikaty

2021-09-16 14:46 Zamówienia Publiczne Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Czepek ochronny wykonany z flizeliny op. 100 szt 10 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
2 Czepek typu Katur 25g opakowanie 100 szt. 10 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
3 Maski FFP3 maska pakowana pojedynczo, opakowanie po 100 szt 100 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
4 Maska medyczna IIR 50 opakowań po 50 szt. 50 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
5 Kombinezon ochronny z kapturem Rozmiar L 50 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
6 Kombinezon ochronny z kapturem Rozmiar XL 30 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
7 Kombinezon ochronny z kapturem Rozmiar XXL 20 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
8 Długie ochraniacze na buty 2 opakowania po 100 szt. 2 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
9 Rękawice nitrylowe Rozmiar M 100 opakowań po 100 szt. 100 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
10 Rękawice nitrylowe Rozmiar L 50 opakowań po 100 szt. 50 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
11 Fartuch foliowy fartuch foliowy 80x140 50 opakowań po 100 szt. 50 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
12 Fartuch foliowy typu sukienka/tunika 20 opakowań po 100 szt. 20 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
13 Fartuch jednorazowy z flizeliny 100 opakowań po 5 szt. 100 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem/am się" oraz skan dokumentu z podpisem (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr Klauzu [...].docx

(0)
6 Oświadczenie - Proszę o Akceptację oraz skan dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 373