Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 13-09-2021 13:27:00 |
Placing offers : | 29-09-2021 09:00:00 |
Offers opening : | 29-09-2021 10:00:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Zarząd Powiatu Legnickiego zaprasza do składania ofert
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Dane dotyczące zamawiającego:
Powiat Legnicki, pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, telefon (76)7243560, faks (76) 7243406; godziny urzędowania: (pn-pt) 7:30 – 15:30, strona internetowa: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia: tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.). postępowanie jest prowadzone na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: Remont nawierzchni dróg powiatowych w gminie Ruja.
Odcinki dróg powiatowych:
1) nr 2068D Tyniec Legnicki – Ruja (ok. 1600 m);
2) nr 2200 Komorniki – Wągrodno (ok 484 m).
Zakres rzeczowy: Remont nawierzchni dróg obejmujący rozbiórkę starej nawierzchni poprzez frezowanie; przygotowanie podłoża: wykonanie warstwy profilująco wyrównawczej wraz z uzupełnieniem ubytków i likwidacją zaniżeń oraz załamań; wykonanie warstwy ścieralnej; wykonanie poboczy z kruszywa i destruktu pochodzącego z frezowania nawierzchni; odtworzenie zjazdów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji warunków zamówienia rozdz. IV i rozdz. XXVI.
4. Termin składania ofert: 29.09.2021 r. do godz. 09:00 poprzez platformę elektroniczną: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-09-30 14:23 | Jolanta Korfanty |
Szanowni
Państwo, zapraszamy do zapoznania się z rozstrzygnięciem postępowania opublikowanym w załączniku do niniejszego komunikatu. |
2021-09-29 16:06 | Jolanta Korfanty | Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania się z informacją z otwarcia ofert załączoną do niniejszego komunikatu. |
2021-09-29 09:00 | Buyer message | Kwota, jaką zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia, wynosi 985.000 zł. |
2021-09-22 09:54 | Jolanta Korfanty |
Szanowni
Państwo,
zapraszamy
do
zapoznania
się
z
odpowiedziami
na
pytania
w
sprawie
wyjaśnienia
treści
SWZ.
Treść pytań i odpowiedzi publikujemy w załączniku do niniejszego komunikatu. |
Announcements