Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D.7011.50.2.2021.J „Utrzymanie sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Krosna” w 2022 roku

Jakub Jaskulski
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 10-09-2021 14:17:00
Składania : 13-09-2021 07:20:00
Otwarcia : 13-09-2021 07:25:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia: 

1.1.       Zakres zadania obejmuje wykonanie:

- konserwacje i bieżące naprawy sygnalizacji – ryczałt – 12 miesięcy:

a. remont urządzeń do regulacji ruchu oraz kamer monitoringu obejmujący naprawę roboty konserwacyjne oraz czyszczenie rejestrów,

b. wykonywanie regulacji i korekt programów pracy sygnalizacji nie włączonych do systemu,

c. odbiór, przechowywanie i konserwacja elementów sygnalizacji świetlnej pochodzących z rozbiórki,

d. raportowanie miesięczne funkcjonowania sygnalizacji świetlnej,

e. prowadzenie miesięcznych odbiorów kontrolnych sygnalizacji w obecności przedstawiciela zamawiającego,

- montaż sygnalizatorów akustycznych – 2 szt.,

- wymiana przycisków dla pieszych – 4 szt.,

- montaż masztów ocynkowanych do istniejących fundamentów – 2 szt.

- demontaż starego i montaż nowego fundamentu pod maszt sygnalizacji świetlnej – 2 szt.,

- wymiana wkładu LED 300 na maszcie – 2 szt.,

- wymiana wkładu LED 200 na maszcie – 2 szt.

- montaż kompletnego sygnalizatora 3x300 LED na maszcie – 2 kpl.,

- montaż kompletnego sygnalizatora 3x300 LED na wysięgniku – 2 kpl.,

- montaż kompletnego sygnalizatora 2x200 LED na maszcie – 4 kpl.,

- montaż wysięgnika ocynkowanego o dł. Do 8,5 mb do gotowego fundamentu – 1 szt.,

- demontaż i montaż nowego ekranu kontrastowego – perforowanego – 2 kpl.,

- demontaż starego i montaż nowego zawiesi wysięgnikowego – 3 kpl.

- demontaż zniszczonego masztu wraz z konsolą – 3 szt.,

- demontaż latarni na wysięgniku – 3 kpl.

- wykonanie nowej pętli indukcyjnej – 2 szt.,

- opracowanie projektu sygnalizacji świetlnej – 1 szt.,

- montaż nowej kamery detekcji sygnalizacji – 1 szt.,

- oczyszczenie kamer monitoringu – 2 szt.

- konfiguracja do systemu nowego urządzenia – 1 kpl.

 

Wymiany i remonty sygnalizacji będą uzależnione od zniszczeń przy kolizjach i faktycznych potrzeb. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć roboty w czasie nie dłuższym niż 30 minut od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowo dostępnego numeru telefonu, który zostanie podany: Straży Miejskiej, Policji oraz Straży Pożarnej.

 

1.2.       W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania:

a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami,

b) uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

Koszt wykonania prac wyszczególnionych w punkcie 1.2. wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia.


Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta.

Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.

Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.

W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich w ofercie Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich poprawy.

Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 47 43 619 - Jakub Jaskulski lub Paulina Kopacz od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  7:00 do 15:00.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
4. Załącznik nr 3 - Wykaz osób.doc doc 29.5 2021-09-10 14:17:00 Kryterium
3. Załącznik nr 2 - Warunki prowadzenia robót.doc doc 28 2021-09-10 14:17:00 Kryterium
2. Załącznik nr 1 - Wykaz cen czynników produkcyjnych.doc doc 98 2021-09-10 14:17:00 Kryterium
Przedmiar.xls xls 30 2021-09-10 14:17:00 Kryterium
Wzór umowy.docx docx 50.51 2021-09-10 14:17:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Utrzymanie sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Krosna” w 2022 roku Cena według kosztorysu ofertowego 1 robota budowlana Gmina Miasto Krosno
Lwowska 28a
38-400, Krosno
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Strony postanawiają, że rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie się odbywać fakturami częściowymi wystawianymi: pierwsza za okres od dnia podpisania umowy do miesiąca stycznia 2022 r., kolejne faktury miesięcznie. Na wysokość faktury składa się wysokość sumy: wartości robót faktycznie wykonanych w danym okresie rozliczeniowym oraz kwoty ryczałtowej za miesięczną konserwację sygnalizacji. Należności będą regulowane przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Jeżeli Zamawiający otrzyma fakturę potwierdzającą prawidłowo wykonany przedmiot umowy przed rozpoczęciem odbioru lub w jego trakcie, termin zapłaty liczony jest od dnia zakończenia odbioru. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy.docx

(0)
3 Termin realizacji - • od dnia podpisania umowy • do dnia 30.11.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunek dotyczący zdolności zawodowej - Zamawiający wymaga by oferent dysponował personelem przewidzianym do realizacji zamówienia: - jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP eksploatacyjnymi do 1 kV oraz uprawnieniami SEP „D” do dozoru technicznego oraz winna być przeszkolona w obsłudze sterowników zastosowanych w istniejących sygnalizacjach (będących na gwarancji) na terenie miasta Krosna tj. TECHVISION oraz A-STER - Załącznik Nr 3 – Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

4. Załącznik nr 3 - [...].doc

(0)
6 Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym - Wykonawca akceptuje warunki Zamawiającego dotyczące prowadzenia robót w pasie drogowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

3. Załącznik nr 2 - [...].doc

(0)
7 Kosztorys ofertowy - Należy dołączyć do oferty kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót wraz z wykazem cen czynników produkcji. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2. Załącznik nr 1 - [...].doc

Przedmiar.xls

(0)
8 Gwarancja - Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 12 miesięcy gwarancji jakości i 12 miesięcy rękojmi za wady na roboty budowlane objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru końcowego, a w przypadku stwierdzenia wad od daty potwierdzenia ich usunięcia i przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu jako należycie wykonanego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 267