Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-09-2021 14:17:00 |
Składania : | 13-09-2021 07:20:00 |
Otwarcia : | 13-09-2021 07:25:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Zakres zadania obejmuje wykonanie:
- konserwacje i bieżące naprawy sygnalizacji – ryczałt – 12 miesięcy:
a. remont urządzeń do regulacji ruchu oraz kamer monitoringu obejmujący naprawę roboty konserwacyjne oraz czyszczenie rejestrów,
b. wykonywanie regulacji i korekt programów pracy sygnalizacji nie włączonych do systemu,
c. odbiór, przechowywanie i konserwacja
elementów sygnalizacji świetlnej pochodzących z rozbiórki,
d. raportowanie
miesięczne funkcjonowania sygnalizacji świetlnej,
e. prowadzenie miesięcznych odbiorów kontrolnych sygnalizacji w obecności przedstawiciela zamawiającego,
- montaż sygnalizatorów akustycznych – 2 szt.,
- wymiana przycisków dla pieszych – 4 szt.,
- montaż masztów ocynkowanych do istniejących fundamentów – 2 szt.
- demontaż starego i montaż nowego fundamentu pod maszt sygnalizacji świetlnej – 2 szt.,
- wymiana wkładu LED 300 na maszcie – 2 szt.,
- wymiana wkładu LED 200 na maszcie – 2 szt.
- montaż kompletnego sygnalizatora 3x300 LED na maszcie – 2 kpl.,
- montaż kompletnego sygnalizatora 3x300 LED na wysięgniku – 2 kpl.,
- montaż kompletnego sygnalizatora 2x200 LED na maszcie – 4 kpl.,
- montaż wysięgnika ocynkowanego o dł. Do 8,5 mb do gotowego fundamentu – 1 szt.,
- demontaż i montaż nowego ekranu kontrastowego – perforowanego – 2 kpl.,
- demontaż starego i montaż nowego zawiesi wysięgnikowego – 3 kpl.
- demontaż zniszczonego masztu wraz z konsolą – 3 szt.,
- demontaż latarni na wysięgniku – 3 kpl.
- wykonanie nowej pętli indukcyjnej – 2 szt.,
- opracowanie projektu sygnalizacji świetlnej – 1 szt.,
- montaż nowej kamery detekcji sygnalizacji – 1 szt.,
- oczyszczenie kamer monitoringu – 2 szt.
- konfiguracja do systemu nowego urządzenia – 1 kpl.
Wymiany i remonty sygnalizacji będą uzależnione od zniszczeń przy kolizjach i faktycznych potrzeb. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć roboty w czasie nie dłuższym niż 30 minut od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowo dostępnego numeru telefonu, który zostanie podany: Straży Miejskiej, Policji oraz Straży Pożarnej.
1.2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania:
a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami,
b) uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
Koszt wykonania prac wyszczególnionych w punkcie 1.2. wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych
wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.
W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich w ofercie Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich poprawy.
Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 47 43 619 - Jakub Jaskulski lub Paulina Kopacz od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 7:00 do 15:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty