Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NIiPP.271.17.2021 Remont lokali mieszkalnych na terenie miasta i gminy Wronki

Izabela Morawiec
Urząd Miasta i Gminy Wronki Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 09-09-2021 14:40:00
Składania : 24-09-2021 08:00:00
Otwarcia : 24-09-2021 08:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogloszenie o zamowieniu_2021-BZP 00176004-01_09.09.2021.pdf pdf 199.41 2021-09-09 14:40:00 Postępowanie
SWZ_NIiPP.271.17.2021.docx docx 111.09 2021-09-09 14:40:00 Postępowanie
SWZ_NIiPP.271.17.2021.pdf pdf 14520.27 2021-09-09 14:40:00 Postępowanie
Zalaczniki od nr 1a do nr 10.7z 7z 486.92 2021-09-09 14:40:00 Postępowanie
Zalaczniki od nr 11a do 11d_czesc 1.7z 7z 7298.87 2021-09-09 14:40:00 Postępowanie
Zalaczniki od nr 12a do 12d_czesc 2.7z 7z 3055.53 2021-09-09 14:40:00 Postępowanie
Zalaczniki od nr 13a do 13b_czesc 3.7z 7z 2759.51 2021-09-09 14:40:00 Postępowanie
Zalaczniki od nr 14a do 14c_czesc 4.7z 7z 12019.09 2021-09-09 14:40:00 Postępowanie
Zalaczniki od nr 15a do 15c_czesc 5.7z 7z 12772.62 2021-09-09 14:40:00 Postępowanie
Zalaczniki od nr 16a do 16d_czesc 6.7z 7z 6449.28 2021-09-09 14:40:00 Postępowanie
Zmiana nr 1 do treści SWZ_NIiPP.271.17.2021_20.09.2021.docx docx 24.91 2021-09-20 15:23:47 Publiczna wiadomość
Zmiana nr 1 do treści SWZ_NIiPP.271.17.2021_20.09.2021.pdf pdf 149.67 2021-09-20 15:23:47 Publiczna wiadomość
Zmodyfikowane zalaczniki od 1a do 1f.7z 7z 26.39 2021-09-20 15:23:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_NIiPP.271.17.2021.pdf pdf 224.24 2021-09-24 12:55:51 Publiczna wiadomość
Informacje z otwarcia ofert_NIiPP.271.17.2021.doc doc 61.5 2021-09-24 12:55:51 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o uniewaznieniu_cz.1,2,3,4,6_NIiPP.271.17.2021_www.docx docx 19.67 2021-09-30 11:05:44 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o uniewaznieniu_cz.1,2,3,4,6_NIiPP.271.17.2021_www.pdf pdf 157.8 2021-09-30 11:05:44 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o uniewaznieniu_cz.5_NIiPP.271.17.2021_www.docx docx 20.41 2021-09-30 11:06:53 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o uniewaznieniu_cz.5_NIiPP.271.17.2021_www.pdf pdf 170.51 2021-09-30 11:06:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-30 11:06 Izabela Morawiec Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część nr 5


Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) – dalej: ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że dokonał unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) na wykonanie zadania pn. „Remont lokali mieszkalnych na terenie miasta i gminy Wronki”
w zakresie części nr 5 pn. „Remont lokalu mieszkalnego Mokrz 2/4, gm. Wronki”.

Uzasadnienie prawne
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne
Na część zamówienia nr 5 pn. „Remont lokalu mieszkalnego Mokrz 2/4, gm. Wronki” wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę MONTEX Hubert Białek Plac Wolności 14, 64-510 Wronki. Zamawiający informuje, że dokonał odrzucenia oferty złożonej przez ww. Wykonawcę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, pkt 4 i pkt 6 ustawy Pzp, ponieważ treść złożonej oferty jest niezgodna z przepisami ustawy, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów oraz nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi, organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.

Zawiadomienie o unie [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-09-30 11:05 Izabela Morawiec Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na części: 1,2,3,4,6

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) – dalej: ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że dokonał unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) na wykonanie zadania pn. „Remont lokali mieszkalnych na terenie miasta i gminy Wronki”
w zakresie niżej wymienionych części:
1) Część nr 1 – Remont lokalu mieszkalnego ul. Sierakowska 44/4, 64-510 Wronki,
2) Część nr 2 – Remont lokalu mieszkalnego ul. Poznańska 49/1 w m. Wronki,
3) Część nr 3 – Remont lokalu mieszkalnego ul. Rynek 8 w m. Wronki,
4) Część nr 4 – Remont lokalu mieszkalnego Mokrz 2/3, gm. Wronki,
5) Część nr 6 - Remont lokalu mieszkalnego Mokrz 2, gm. Wronki.

Uzasadnienie prawne
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 24 września 2021 roku do godziny 8:00 na część zamówienia nr 1, 2, 3, 4 i 6 nie została złożona żadna oferta.

Zawiadomienie o unie [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-09-24 12:55 Izabela Morawiec Informacja z otwarcia ofert

Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), Zamawiający udostępnia informację z otwarcia ofert, która znajduje się w załączniku do niniejszego komunikatu.

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacje z otwarci [...].doc

2021-09-24 08:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 464.100,00 zł brutto, z czego:
1) na Część nr 1 – Remont lokalu mieszkalnego ul. Sierakowska 44/4, 64-510 Wronki: 98.000,00 zł.,
2) na Część nr 2 – Remont lokalu mieszkalnego ul. Poznańska 49/1 w m. Wronki: 4.100,00 zł.,
3) na Część nr 3 – Remont lokalu mieszkalnego ul. Rynek 8 w m. Wronki: 21.000,00 zł.
4) na Część nr 4 – Remont lokalu mieszkalnego Mokrz 2/3, gm. Wronki: 70.000,00 zł.
5) na Część nr 5 – Remont lokalu mieszkalnego Mokrz 2/4, gm. Wronki: 132.000,00 zł.
6) na Część nr 6 - Remont lokalu mieszkalnego Mokrz 2, gm. Wronki: 139.000,00 zł.
2021-09-20 15:23 Izabela Morawiec Zmiana nr 1 do treści specyfikacji warunków zamówienia

Zamawiający informuje, że we wzorach Formularzy ofertowych, które stanowią załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do Specyfikacji warunków zamówienia wystąpiła omyłka pisarska.

W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129), wprowadza zmiany treści ustępu 2 w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do Specyfikacji warunków zamówienia:
• było: „Odpowiedź na kryterium pozacenowe – „doświadczenie projektanta branży drogowej”: (…)”
• jest: „Odpowiedź na kryterium pozacenowe – „okres gwarancji”: (…)”.

Pełna treść Zmiany nr 1 do treści SWZ znajduje się w załącznikach.

Zmiana nr 1 do treśc [...].docx

Zmiana nr 1 do treśc [...].pdf

Zmodyfikowane zalacz [...].7z

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 441