Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-09-2021 15:13:00 |
Składania : | 13-09-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 13-09-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WiK" Sp. z o.o. zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej na odcinku od W1 do W16 na
terenie dz. o nr ewid. 1055/6 w
ul. 700-lecia w Żninie, gm. Żnin"
1. Wymagania:
Posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
2. Szczegółowy zakres prac:
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji ww. zadania na podstawie zgłoszenia budowy, zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy Prawo budowlane (m.in. art. 10, 25, 26 ustawy Prawo budowlane), a w szczególności:
- reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci wodociągowej oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;
- wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
- żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
3. Ponadto Zamawiający wymaga od inspektora nadzoru inwestorskiego:
- codziennej obecności na terenie budowy celem kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami i pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, a w szczególności kontroli stosowanych przez Wykonawcę materiałów budowlanych i jakości wykonywanych prac, a także należytego zabezpieczenia terenu budowy;
- niezwłoczne pisemne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości i niezgodności w realizacji zadania, niezależnie od dokonania wpisu w dzienniku budowy;
- przedkładania cotygodniowego raportu z przebiegu i postępu prac, a także stwierdzonych trudności bądź nieprawidłowości, które wystąpiły w trakcie realizacji zadania;
- służenie radą i pomocą w możliwie największym stopniu Zamawiającemu w zakresie realizowanego zadania.
4. Wymagane dokumenty konieczne do złożenia wraz z ofertą:
- Kopia uprawnień budowlanych,
- Ważne zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające wpis na listę członków tej izby.
5. Termin realizacji zamówienia:
23.09.2021 r. – 30.11.202 r.
Termin rozpoczęcia prac uzależniony jest od udostępnienia pasa drogi przez Zarządcę Drogi. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w zakresie dotyczącym przedłużenia terminu wykonania Umowy poprzez przedłużenie terminu realizacji Umowy, w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w terminie. W takim przypadku termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania przeszkody spowodowanej siłą wyższą bez zmiany umownego wynagrodzenia.
Zamawiający przewiduje
możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego w przypadku wystąpienia
konieczności zwiększenia zakresu prac objętych Umową.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 885 230 933
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty