Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2021 15:13:00
Składania : 13-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 13-09-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WiK" Sp. z o.o. zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej na odcinku od W1 do W16 na terenie dz. o nr ewid. 1055/6 w
ul. 700-lecia w Żninie, gm. Żnin"

1. Wymagania:

Posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.

2. Szczegółowy zakres prac:

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji ww. zadania na podstawie zgłoszenia budowy, zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy Prawo budowlane (m.in. art. 10, 25, 26 ustawy Prawo budowlane), a w szczególności:
- reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci wodociągowej oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;
wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
- żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 

3. Ponadto Zamawiający wymaga od inspektora nadzoru inwestorskiego: 
- codziennej  obecności na terenie budowy celem  kontroli  zgodności  realizacji  inwestycji  z projektami i pozwoleniami na  budowę,  przepisami  oraz zasadami wiedzy technicznej,  a  w  szczególności kontroli stosowanych przez Wykonawcę  materiałów  budowlanych i jakości wykonywanych prac, a także należytego zabezpieczenia terenu budowy; 
- niezwłoczne pisemne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości i niezgodności w realizacji zadania, niezależnie od dokonania wpisu w dzienniku budowy; 
- przedkładania cotygodniowego raportu z przebiegu i postępu prac, a także stwierdzonych trudności bądź nieprawidłowości, które wystąpiły w trakcie realizacji zadania; 
- służenie radą i pomocą w możliwie największym stopniu Zamawiającemu w zakresie realizowanego zadania. 
4. Wymagane dokumenty konieczne do złożenia wraz z ofertą:
-    Kopia uprawnień budowlanych,
-    Ważne zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające wpis na listę członków tej izby.
5. Termin realizacji zamówienia: 
23.09.2021 r. – 30.11.202 r.

Termin rozpoczęcia prac uzależniony jest od udostępnienia pasa drogi przez Zarządcę Drogi. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w zakresie dotyczącym przedłużenia terminu wykonania Umowy poprzez przedłużenie terminu realizacji Umowy, w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w terminie. W takim przypadku termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania przeszkody spowodowanej siłą wyższą bez zmiany umownego wynagrodzenia.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu prac objętych Umową.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 885 230 933

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PZT.pdf pdf 957.32 2021-09-08 15:13:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić wpisując (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z pkt 5, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 102