Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.76.2021 Dostawa i montaż 3 sztuk nowych ławek na terenie skateparku przy ul. Piwnika Ponurego 10 w Bydgoszczy.

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2021 14:26:00
Składania : 14-09-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.76.2021 z dnia 7.09.2021

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1.    Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz    


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


Zadanie Miasta: Budowa skateparku przy ul. Piwnika Ponurego na os. Nowy Fordon (Program BBO)


2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 3 szt. ławek bez oparcia na stelażu betonowym przy skateparku na ul. Piwnika Ponurego na dz.nr ew. 10 , obręb 0395, oraz ich geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do ogłoszenia pn. Opis przedmiotu zamówienia.


3.    Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

3.1.    prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

3.2.    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.


4.    Załączniki do zapytania:

1)    Opis przedmiotu zamówienia,

2)    mapa z lokalizacją ławek skala 1:500

3)    zaświadczenie Prezydenta Miasta Bydgoszczy znak: WAB.II.6743.817.2021.KSJ z dn. 04.08.2021r.

4)    wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa;

5)    informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.


5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6.    Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1    Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2    Sposób oceny ofert:

1)    ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)    w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3)    inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4)    nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5)    ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6)    Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3    Warunki płatności:

1)    podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2)    termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7.    Termin wykonania zamówienia: 6  tygodni od daty zawarcia umowy


8.    Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Andrzej Bizon,  Inspektor  WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. (52) 58 59 190,

Kamila Sobiś, Inspektor WIM (koordynator dokumentacji) – tel. (52) 58 59 229.


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: kamila.sobis@um.bydgoszcz.pl .


9.    Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 14.09.2021 o godz. 9.00


10.    W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


11.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.





Bydgoszcz, 7.09.2021                        


DYREKTOR / ZASTĘPCA DYREKTORA

WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

         

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
informacja dane os..pdf pdf 54.72 2021-09-08 14:26:00 Postępowanie
Piwnikaponurego-mapa.pdf pdf 220.73 2021-09-08 14:26:00 Postępowanie
Piwnikaponurego-OPZ.pdf pdf 108.8 2021-09-08 14:26:00 Postępowanie
Piwnikaponurego-projekt umowy.pdf pdf 284.86 2021-09-08 14:26:00 Postępowanie
Piwnikaponurego-zaświadczenie.pdf pdf 291.14 2021-09-08 14:26:00 Postępowanie
SkateparkŁawkiWynik.pdf pdf 30.26 2021-09-17 12:44:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-17 12:44 Maciej Grabowski Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

SkateparkŁawkiWynik. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż 3 sztuk nowych ławek na terenie skateparku przy ul. Piwnika Ponurego 10 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 396