Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZOZ.V.010/DZP/74/21 Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Termin:
Zamieszczenia : 07-09-2021 13:47:00
Składania : 17-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 17-09-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu_001.pdf pdf 1941.65 2021-09-07 13:47:00 Postępowanie
specyfikacja_001.pdf pdf 6609.96 2021-09-07 13:47:00 Postępowanie
załącznik nr 1a_001.pdf pdf 826.82 2021-09-07 13:47:00 Postępowanie
załączniki 1,2,3_001.pdf pdf 2301.69 2021-09-07 13:47:00 Postępowanie
załącznik nr 4,4a_001.pdf pdf 5674.8 2021-09-07 13:47:06 Postępowanie
załącznik nr 5_001.pdf pdf 336.69 2021-09-07 13:47:08 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ- opis czynności serwisowych systemu szpitalnego.xlsx xlsx 14.56 2021-09-09 07:06:04 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1a do SWZ Formularz ofertowy.doc doc 57 2021-09-09 07:06:04 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 do SWZ– zakres usług serwisowych systemu laboratoryjnego LAB 3000.docx docx 20.09 2021-09-09 07:06:04 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 do SWZ – zakres usług serwisowych systemu administracyjnego.docx docx 19.43 2021-09-09 07:06:04 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5 do SWZ.docx docx 20.2 2021-09-09 07:06:04 Publiczna wiadomość
Pytanie nr 1_001.pdf pdf 222.12 2021-09-14 09:46:56 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej_001.pdf pdf 340.23 2021-09-20 11:38:01 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert_001.pdf pdf 148.19 2021-09-17 11:24:35 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_001.pdf pdf 1276.38 2021-09-24 06:37:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-24 06:37 Dział Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-09-20 11:38 Dział Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej

ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2021-09-17 11:24 Dział Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2021-09-17 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 1 083 015,00 zł
2021-09-14 09:46 Dział Zamówień Publicznych Pytanie nr 1

Pytanie nr 1_001.pdf

2021-09-09 07:06 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu dokumenty w wersji edytowalnej

Załącznik nr 1 do SI [...].xlsx

Załącznik nr 1a do S [...].doc

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

Załącznik nr 3 do SW [...].docx

Załącznik nr 5 do SW [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 356