Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW.261.23.2021. „Świadczenie usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej dla potrzeb GMINY Ustrzyki Dolne".

Termin:
Zamieszczenia : 27-08-2021 12:54:00
Składania : 06-09-2021 09:05:00
Otwarcia : 06-09-2021 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 461 16 07.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik_nr_1_formularz.docx docx 33.41 2021-08-27 12:54:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_2_OPZ.pdf pdf 166.87 2021-08-27 12:54:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_3_porojekt umowy.pdf pdf 249.22 2021-08-27 12:54:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie.doc doc 59.5 2021-08-27 12:54:00 Postępowanie
Zapytanie_ofertowe.pdf pdf 162.31 2021-08-27 12:54:00 Postępowanie
ID500994-raport z otwarcia ofert.xlsx xlsx 18.98 2021-09-06 14:19:33 Publiczna wiadomość
Wynik postępowania 07.09.2021.pdf pdf 479.4 2021-09-07 09:43:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-07 09:43 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyniku postępowania na pn: „Świadczenie usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej dla potrzeb Gminy Ustrzyki Dolne" - CUW.261.23.2021.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

Wynik postępowania 0 [...].pdf

2021-09-06 14:19 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam RAPORT z otwarcia ofert z dnia 06.09.2021 r.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

ID500994-raport z ot [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej dla Gminy Ustrzyki Dolne. wycena przedmiotu zamówienia według załącznika nr 1 - formularz ofertowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 2 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania umowy: od dnia podpisana umowy do dnia 31.08.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 295